Trond Olav Løkken Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 nærme Alora Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Fint bilde hvor de hvite bygningene på en måte dekorerer landskapet for øvrig. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Igjen et flott utsnitt og komp. Nevner at jeg reagerer litt på den hvite som kanskje er et hus helt ute i høyrekanten. Den kunne fått smake kloner da den lett trekker ufortjent oppmerksomhet. Jeg ville muligens lysnet bildet noe, men smaken er som kjent som baken så ingen påstand der. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Interessant bilde fra en veldig annen virkelighet enn her oppe nær Nordpolen. Jeg synes det har et litt dystert preg, pga. lyset, spesielt den mørke blå himmelen. Inndelingene av åkrene har et mosaikkpreg, som også framhever hvordan terrenget bølger opp og ned. Liker dette! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hei Trond Olav Flott landskapsbilde med god beskrivelse God langhelg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Flotte hvite hus! Men gjør som Roar sier: kutt litt i høyresiden så det hvite huset i kanten forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg