Gå til innhold

Trenger en bra Wifi repeater/extender

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en bra wifi repeater/extender?

Har et rom i leiligheten som jeg ikke får dekninnig på, så vil gjerne gjøre noe med dette.

Har sett på aliexpress og ebay og en finner jo mye der til en ok pris, men vil gjerne høre andres erfaringer med slike produkter først.

Vil ikke bruke over 400 på dette, og produktet må være stabilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, nå synes jeg ikke 400 kroner er neste gratis, men vi har gjerne ulikt syn på økonomi :)

http://www.prisjakt.no/category.php?k=473#rparams=m=s219570094

Søket der gir meg over 50 treff innen ønsket prisklasse. Har vanskelig for å tro at alle disse er søppel fordi de koster under 400.

Jeg er sikker på at noen her inne har testet en eller flere av disse, og kan gi en anbefaling ut i fra det :)

Lenke til kommentar

Når man spør etter en bra og stabil repeater, så er det egentlig to spørsmål. Det ene er om boksen i seg selv er stabil og det andre er om det oppleves stabilt og bra. Problemet er at repeateren må stå så nærme ruteren at den får et godt signal å videresende samtidig som at det står nærme nok området den skal dekke. I tillegg vil en slik dings ca halvere hastigheten og øke responstid/ping merkbart.

Kjøp noe av et kjent merke et sted med returrett og prøv.

Endret av Mr D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en dyr jævla repeater til 1500 spenn.. den ligger fint pakket ned i esken sin den og støver vekk. 

Den var ikke bra.. repeater er ikke bra.. kjøp en dyr router heller så har du nok bra dekning overalt

Lenke til kommentar

Om responstid går opp er ikke så nøye. Det skal ikke brukes til spilling osv, kun for å ha dekning.

Jeg har alt en skikkelig ruter. Kjøpte en fra Asus som har fått mye skryt rundt om, men dekningen ble ikke bedre av den grunn.

Har kjøpt en repeater på elkjøp nå, så får en se hvordan den virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...