smeragdis Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) I dag fikk jeg endelig edgen min, men til min store skuffelse så fryser den/henger seg opp. Jeg har brukt hotkeys for å restarte den og det fungerer, men etter en stund så fryser den til igjen. Jeg har gjenopprettet telefonen, også via Smart Switch på pcen. Alt er forgjeves. Noen som har noen forslag til løsning? Jeg har ikke simkort i telefonen, men kan da umulig ha noe å si. Endret 22. mai 2015 av smeragdis Lenke til kommentar
madmats Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Kan muligens være pga minne som fyller seg opp, sjekk hvor mye minne som brukes og om det øker i forkant av frys. Android 5.0 har jo hatt minnelekkasje helt siden release. Vært litt plaget med det selv på min nexus .(launcher kræsjer iblandt) Har ventet på fiks i 5.01,5.02 og 5.1 men det har ikke blitt fikset visstnok, men har blitt mye bedre på mon mobil. Google sier at de har fikset feilen internt nå, og skal rettes i 5.1.1 som er rett rundt hjørnet. Samsung har innrømmet at hvertfall S6 er berørt av denne feilen på UK facebooksiden. De skal løse problemene med microppdateringer istdet siden det tar lang tid før de har 5.1.1 klar. kanskje denne kan fikse feilen, hvis du har 5.01: http://www.teamandroid.com/2015/05/11/update-galaxy-s6-edge-g925f-xxu1aocv-android-502-lollipop-firmware/2/ edit: samsung s4+ og s5 er også berørt forresten: https://www.facebook.com/SamsungNorge/posts/945010715511346 Endret 22. mai 2015 av madmats Lenke til kommentar
smeragdis Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Smart Manager sier at jeg bruker 73 % av RAM og jeg har ikke installer noen ekstra apper eller satt opp noen kontoer. Så jeg tror nok det er som du sier. TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå