Neleh Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Hei. Jeg er ute etter brukervennlige/gode/spennende spill apper til gutter 3-6år som kan brukes på en samsung nettbrett. Med brukervennlig mener jeg at de skal kunne spille spillet uten at det er for vanskelig å styre og vanskelig å forstå hva en skal gjøre i spillet. Eller at guttene ønsker at en voksen skal spille for de. Jeg er ute etter apper som inneholder: batman, hulken, spiderman, supermann, bondegård, traktor, bil, transformers, ninja turtles. Er åpen for å prøve de fleste spill apper som passer for barn i 3-6år Tar gjerne imot tips Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Soundtouch (for Android tlf iallfall). Lenke til kommentar
Neleh Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Flott, andre apper? Gjerne en som er mer spennende (med bevegelser, må gjøre noe selv) Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Lego appene pleier være en vinner her i huset iallefall... :-) Lenke til kommentar
Neleh Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Takk, skal prøve det ut ;-) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Fantorangen er en stor hit hos treåringen her i huset. Riktignok jente, men fis og promp fungerer vel minst like bra på gutter! https://play.google.com/store/apps/details?id=no.nrk.fantorangen Lenke til kommentar
Neleh Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Fantorangen er en stor hit hos treåringen her i huset. Riktignok jente, men fis og promp fungerer vel minst like bra på gutter! https://play.google.com/store/apps/details?id=no.nrk.fantorangen Takk for tipset, skal teste det ut :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå