dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Gullkornet er hentet fra tråden under. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=166527&st=20 En person: US MARINES er elitestyrkene i USA. KebabGUD: OMFG! Delta Force er Elite skvadronen til US Marines .. Rangers er Elite Skvadronen til US Army SEALS er Elite skvadronen til US Navy er noen til også .. Marines er helt vanlig soldater .. bare mer spesialisere på visse områder .. ikke lat som du kan noe Enperson: i Min verden er US Marines det samme som Marinejegerne i Norge. Vel, her her vel en person innrømmet han lever i sin egen lille verden Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hehe, er ikke første gang han bruker det uttrykket - "i min verden". Men strengt tatt er vel dette nesten å henge ut, så jeg skal ikke le så høyt. Bare inni meg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Ok. Greit, men håper han tar en liten spøk. Er ikke ment vondt hvertfall Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Foreslår at du redigerer vekk navn, slik retningslinjene for bruk av Gullkorn anbefaler. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Dette er jo ikke gullkorn. Men det minner veldig mye om personangrep. Videre er utsagnet "i min verden" brukt omtrent daglig her på forumet, ja i alle fall ukentlig. Jeg har helt sikkert brukt det selv. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 I min verden så var denne morsom Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Sånn da, redigert vekk. Jeg synes hvertfall den var morsom ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå