kongbye Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Heisann jeg har en opel calibra 91 med en 2l 8v 93 motor. Problemet er at den startet helt ut av det blå og stoppe under kjøring. Det tok rundt 1 - 20 min før den startet igjen etter det. Så jeg sendte bilen til verksted og de mente de fant feilen, de skiftet den store feite slangen som ligger på venstre side av motoren (går fra luftfilteret) og de sa bilen stoppet viss de rørte på den. dette testet jeg selv i dag men bilen stoppet ikke. Etter jeg fikk tilbake bilen skulle alt være ok å jeg kjørte til jobb da bilen fjusket til en gang, og på tur hjem stoppet den. I dag stoppet den 2 ganger på under 3 minutters mellomrom. Den bare kutter motoren, luft og bensin filter er skiftet, samt bensin pumpe og plugger. hva kan være feilen. begynner og bli meget dyrt etter som værkstedene ikke har mulighet til og feilsøke når bilen er så gammel. På forhond takk for alle svar Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Vel, jeg hadde omtrent samme feil på min Volvo 850 1995 med mange rare utfall. Feilen på min bil var defekte plugger og defekt fordeler og rotor. Alle de merkelige feilene forsvant. Sjekk det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hvordan stopper den?Er det lys i dashbordet når motoren har stoppet?Er det dødt med strøm i hele bilen kan du ha dårlig kontakt på strømledninger. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Nei, det er noe rart med dagens verksteder.. Sier data'n at den er i orden så er den i orden, selvom den skyter flammer ut av eksosen og raper som en bryggesjauer! Er det fuktig i lufta når den stopper? Sjekket fordelerlokk og rotor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå