Drunkenvalley Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Må si meg sterkt uenig med reviewet om at manuelle funksjonene er noe avskrekkende. Jeg siklet som en gris når jeg satte meg ned med mobil-appen på G4en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Samtalekvaliteten på LG telefonene synes jeg er bra og bør telle endel. Har noe erfaring fra Samsung S5 og nedover og de kan ikke sammenlignes på dette området. Synes Samsung alltid har vært litt utydelige. Forøvrig har jeg ingen erfaring på G4 men tviler på at den er noe dårligere enn sine forgjengere. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Samtalekvaliteten på LG telefonene synes jeg er bra og bør telle endel. Har noe erfaring fra Samsung S5 og nedover og de kan ikke sammenlignes på dette området. Synes Samsung alltid har vært litt utydelige. Forøvrig har jeg ingen erfaring på G4 men tviler på at den er noe dårligere enn sine forgjengere. Det er ingen skjermer som er i nærheten av å være like gode som Samsung sine. Dårligere enn forgjengeren er ikke nødvendigvis bra, da forgjengeren hadde dårlig skjerm. Usikker på hvordan Samsung sine er utydelige? Spesielt med tanke på at S6 har den høyeste pikseltettheten av alle telefoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Samtalekvaliteten på LG telefonene synes jeg er bra og bør telle endel. Har noe erfaring fra Samsung S5 og nedover og de kan ikke sammenlignes på dette området. Synes Samsung alltid har vært litt utydelige. Forøvrig har jeg ingen erfaring på G4 men tviler på at den er noe dårligere enn sine forgjengere. Det er ingen skjermer som er i nærheten av å være like gode som Samsung sine. Dårligere enn forgjengeren er ikke nødvendigvis bra, da forgjengeren hadde dårlig skjerm. Usikker på hvordan Samsung sine er utydelige? Spesielt med tanke på at S6 har den høyeste pikseltettheten av alle telefoner. Jeg snakker om samtalekvalitet og ikke skjermkvalitet, men hittil synes jeg samtalekvaliteten på Samsung ikke er mye å skryte av, skjønt jeg har ingen erfaringer på S6 - men S5 er for dårlig etter min mening. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg snakker om samtalekvalitet og ikke skjermkvalitet, men hittil synes jeg samtalekvaliteten på Samsung ikke er mye å skryte av, skjønt jeg har ingen erfaringer på S6 - men S5 er for dårlig etter min mening. Leste nok litt feil der ja. Det er første gang jeg har sett noen skrive om samtalekvalitet på forumet, da folk vanligvis ikke tenker noe på dette ved evt. kjøp. Jeg leste litt på nettet og fant vel ut at S5 har grei samtalekvalitet, men ikke noe fantastisk. Ifølge testsamleren til engadet: http://www.engadget.com/products/samsung/galaxy/s5/ http://www.engadget.com/products/lg/g4/ http://www.engadget.com/products/lg/g3/ Så gjør ikke S5 det veldig dårlig. Likevel er jeg litt skeptisk til hvor god denne oppsamlingen er for å dømme samtalekvalitet. Bare se på skjerm og kamera. LG G3 har høy score på skjerm, nesten like høy som S5..... Samtidig scorer S5 lavt på kamera, når den hadde det beste kameraet for sin tid. Dermed så kan det godt være sant det du sier at LG G3/G4 har bedre samtalekvalitet enn S5. I S6 gjorde de jo en del endringer, og det blir feil å si at Samsung ikke kan gi kvalitet. Hvis du er interessert i hva produsentene kan få til når de ikke sparer inn på deler, så må du se på den ene telefonen på markedet som er i den klassen, Galaxy Note 4. http://www.tek.no/artikler/test-samsung-galaxy-note-4/164830/alle Der kommenterer tek samtalekvaliteten ekstra helt i begynnelsen som du ser, og Note 4 er nok en av de beste her. Ellers beskriver tek S6 sin samtalekvalitet som "god", mens LG G4 får en "svært god". Så om samtalekvalitet betyr mest er jo Note 4 valget ville jeg sagt. Hvis det blir for stort så virker det som om LG sin G4 er bedre enn S6 (du sparer jo litt penger og....) selv om det ikke er lett å finne ut av da tester sjeldent går noe inn på dette emnet. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Jeg kan ikke si at LG G4s samtalekvalitet har fått meg til å stoppe opp med spontan positiv tilbakemelding, men kan ikke si jeg ringer ut veldig ofte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg