Monica Jansen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Fungerer xposed med lollipopp om jeg rooter den med autoroot for kitkat istedenfor med autoroot for lollipopp? For når jeg rootet mobilen så fungerte ikke xposed med lollipopp rooten. Jeg rootet mobilen kun for å fjerne den plagsomme reklamen på youtube. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Har ikke fulgt med de siste 2 månedene, men Xposed var ikke helt klart for Samsung's stock ROM med Lolipop tidligere i år ihvertfall, så mulig det ikke er helt klart enda heller nei. Har du sjekke at telefonen faktisk har root tilgang før du forsøker legge inn Xposed? Endret 22. mai 2015 av esoteric Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Har ikke fulgt med de siste 2 månedene, men Xposed var ikke helt klart for Samsung's stock ROM med Lolipop tidligere i år ihvertfall, så mulig det ikke er helt klart enda heller nei.Har du sjekke at telefonen faktisk har root tilgang før du forsøker legge inn Xposed? Jeg har sjekket om den var rootet. Det var den for jeg kunne installere adaway. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå