Gå til innhold

Ny gamerpc til rundt 15000;-

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny gamerpc til rundt 15 tusen :D

https://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-nvidia-edition/10907

er denne akutell med :

HyperX Fury DDR3 1600MHz 16GB Red 2x8GB 1600MHz DDR3 CL10 DIMM

Seagate Barracuda® 2TB SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM, 3.5"

ASUS PCE-AC56 AC1300 Wireless Adapter Dual Band AC PCI-E Adapter 400+900Mbps, 

Pris blir 15327 :)

kan noen komme med råd og tips eller burde jeg kjøpe denne? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Multicom Tycho i519 Gaming PCIntel Core i5-4460, 8GB, 1TB Harddisk, DVDRW, GeForce GTX 960 2GB, 600W, Uten operativsystem er vel mere fornuftig med tanke på pris.

Hvis ikke brukt er alternativ? Nå vet jeg ikke alle tilfeller men sist jeg var borti en multicom maskin fra house of nerd så fikk jeg dårlig hastighet gjennom USB 3.0 og multicom kunne ikke si hva problemet var. Men ellers så får du mere for pengene men kanskje ikke super kundeservice hvis problemene skulle dukke opp.

Ellers kan du se på finn.no om du finner noe billig der, er veldig overpriset de ferdig maskinene derfor anbefales det å bygge selv eller kjøpe ferdigbygd av noen som virkelig vil bygge noe bra, istedenfor masseprodusert billig dritt til stiv pris, der har man HP/Dell som antalig kan gi deg ligdene alternativer.

Lenke til kommentar

Da regner jeg med at du ikke skal klokke heller? :)

Isåfall finnes et par alternativ.

1. Cirka samme grafikkytelse, men mye rimeligere: Asus ROG GTX 970
  2. Noe høyere ytelse, en del rimeligere: Asus ROG GTX 980

Om en bygger selv, sparer en et par tusen og får høyere kvalitet på sentrale komponenter som hovedkort, strømforsyning og kabinett. Samt større SSD og overlegen kjøling. Ikke minst muligheten til å overklokke. Å bygge er spennende og en opplevelse i seg selv, og knapt vanskeligere enn å legge puslespill. Om det ikke er aktuelt, er de komplette maskinene ovenfor bra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...