Myoxox Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Hei. Jeg har en aftermarket takspoiler og lurer på hvordan jeg bør feste denne? Tec7 lim og dobbeltsidig tape? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 jeg har brukt M3 sin dobbeldsidig tape til spoiler og diverse inne og utenpå bil uten problemer Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg må vell ikke skru den fast? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 må ikke det nei. jeg brukte den tapen jeg linket til og den funket fett den. kjøpt på bilrekvisita butikk. prøvde først den til biltema, det var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 må ikke det nei. jeg brukte den tapen jeg linket til og den funket fett den. kjøpt på bilrekvisita butikk. prøvde først den til biltema, det var ikke noe særlig. Har du link til hvor jeg bør kjøpe den ifra da? For å ikke få nå dårlig billigprodukt. Jeg skal lakkere hele bilen med plasti dip, både bil og takspoiler, så kanskje lurt den sitter godt så den ikke faller av. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg kjøpte min i butikk, Per Hagen i Sogndalen nær Kristiansand. Hvor du får det ellers vet jeg ikke. Hvis du ser linken jeg har lagt til i det første innlegget så er det til ett spesifikt produkt til en spesifikk produsent. Mener du kan bruke google for å finne ut hvor det selges Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Bor i Trondheim jeg da Ja, jeg finner nåkk det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå