fo2re Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Painted Lights Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Du har utvilsomt god teknikk og komponerer godt. Hullene i pappplaten skaper en fin effekt og gjør bakgrunnen mer spennende. Men det er det konseptuelle i dette bildet som er mest interessant. Jeg synes at modellen har et flott blikk og øyet hennes tiltrekker umiddelbar oppmerksomhet. Det runde øyet med den hvite pupillen spiller på lag med de runde hvite prikkene i bakgrunnen. Sammen danner de et slags mønster som både gir interesse og skaper en tilknytning mellom modellen og bakgrunnen. Men jeg er litt mer usikker på strekene i ansiktet. De virker litt tilfeldig og ubegrunnet. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Du har utvilsomt god teknikk og komponerer godt. Hullene i pappplaten skaper en fin effekt og gjør bakgrunnen mer spennende. Men det er det konseptuelle i dette bildet som er mest interessant. Jeg synes at modellen har et flott blikk og øyet hennes tiltrekker umiddelbar oppmerksomhet. Det runde øyet med den hvite pupillen spiller på lag med de runde hvite prikkene i bakgrunnen. Sammen danner de et slags mønster som både gir interesse og skaper en tilknytning mellom modellen og bakgrunnen. Men jeg er litt mer usikker på strekene i ansiktet. De virker litt tilfeldig og ubegrunnet. Takk for tilbakemelding ! Modell og makeupartist i ett - akkurat som fotografering noe man aldri blir utlært på og ville teste ideen og jeg syns det fungerte veldig bra. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Her har vel herr Tjemsland sagt det meste. Nevner bare at jeg antagelig er noe mer positiv til ansiktsmalingen enn han da jeg selv også med mine ting som ligger milevis unna dette liker at ting er mer tilfeldig og ustrukturert enn ting satt i system. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg