Gå til innhold

Painted Lights

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har utvilsomt god teknikk og komponerer godt. Hullene i pappplaten skaper en fin effekt og gjør bakgrunnen mer spennende.

Men det er det konseptuelle i dette bildet som er mest interessant.

Jeg synes at modellen har et flott blikk og øyet hennes tiltrekker umiddelbar oppmerksomhet. Det runde øyet med den hvite pupillen spiller på lag med de runde hvite prikkene i bakgrunnen. Sammen danner de et slags mønster som både gir interesse og skaper en tilknytning mellom modellen og bakgrunnen.

Men jeg er litt mer usikker på strekene i ansiktet. De virker litt tilfeldig og ubegrunnet.

Lenke til kommentar

Du har utvilsomt god teknikk og komponerer godt. Hullene i pappplaten skaper en fin effekt og gjør bakgrunnen mer spennende.

Men det er det konseptuelle i dette bildet som er mest interessant.

Jeg synes at modellen har et flott blikk og øyet hennes tiltrekker umiddelbar oppmerksomhet. Det runde øyet med den hvite pupillen spiller på lag med de runde hvite prikkene i bakgrunnen. Sammen danner de et slags mønster som både gir interesse og skaper en tilknytning mellom modellen og bakgrunnen.

Men jeg er litt mer usikker på strekene i ansiktet. De virker litt tilfeldig og ubegrunnet.

Takk for tilbakemelding !

Modell og makeupartist i ett - akkurat som fotografering noe man aldri blir utlært på og ville teste ideen og jeg syns det fungerte veldig bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...