Niklasp Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Denne GoPro-videoen har eksplodert på nettet de siste dagene.YouTube-videoen du blir svimmel av å se på Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Utrolig at dem tør. Jeg hadde mistet følelsen med alt i kroppen bare av å gå ut på bygningens tak. Så min litt barnslige kommentar: Jeg har høydeskrekk deluxe, men ble ikke svimmel eller noe av å se videoen i stort format..... (Vedrørende overskriften på saken) Andre med høydeskrekk som følte på høydeskrekken av å se dette? Endret 22. mai 2015 av plankeby Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Utrolig at dem tør. Jeg hadde mistet følelsen med alt i kroppen bare av å gå ut på bygningens tak. Så min litt barnslige kommentar: Jeg har høydeskrekk deluxe, men ble ikke svimmel eller noe av å se videoen i stort format..... (Vedrørende overskriften på saken) Andre med høydeskrekk som følte på høydeskrekken av å se dette? Én journalist i redaksjonen nektet nesten å lese korrektur på saken i fare for å dette av stolen. Høydeskrekken var definitivt til stede! - Niklas Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Andre med høydeskrekk som følte på høydeskrekken av å se dette? Jeg ble ikke svimmel sånn sett, men jeg satt og innbilte meg at jeg var der og falt ned. Ble litt ukomfortabel kan man si Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Dæven, jeg så bare et sekund men jeg får frysninger allerede O: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg