DJ Quike Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 når jeg starter mirv får jeg beskjed om at jeg må registrere meg, men det koster penger. har noen andre dette problemet. hva skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvorfor poster du dette i spill-forumet? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bare last ned en litt eldre versjon av IRC eller.no Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Laste ned IRC ja... det kan fort bli litt vrient. Men du kan jo laste ned en annen IRC-klient, som er gratis. mIRC er ikke eneste alternativet. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bare last ned en litt eldre versjon av IRC eller.no ...kan man få dette "internett" på diskett?... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvilken versjon av mirc lasta du ned? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvilken versjon av mirc lasta du ned? Må man ikke registrere uansett da? Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvilken versjon av mirc lasta du ned? Må man ikke registrere uansett da? nei du må ikke regge deg for å kjøre irc/mirc last ned fra www.mirc.com legg inn have fun Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har 6.03, har aldri trengt og registrere meg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Tror det er i 6.11 og nyere at man må regge seg etter 30 dager. <6.11 har jo forresten denne morsomme DCC-bug'en Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvilken versjon av mirc lasta du ned? Må man ikke registrere uansett da? nei du må ikke regge deg for å kjøre irc/mirc last ned fra www.mirc.com legg inn have fun Whops! Glemte å skrive etter 30 dager:p Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bare last ned 6.03 og sett på automatisk ignorering av DCC kommandoer & stuff, så burde dt gå greit Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg formaterte nettopp, og lastet derfor nettopp ned den siste versjonen av mIRC. La merke til diverse forskjeller, blant annet at mIRC mye tydeligere telte antall dager igjen av prøveperioden. Før måtte du også betale, men mIRC tvang deg ikke. Hvis mIRC tvinger deg til å betale i denne versjonen, anbefaler jeg at du gjør det eller finner deg en annen gratis klient. Har du skitnere tanker, anbefaler jeg at du leser retningslinjene og spør på et annet forum. Kan presisere med at du er kommer til feil forum. Spørsmålet er ikke spill-relatert, og hører derfor hjemme et annet sted. Kommer ikke på noen andre gode klienter i farta, ettersom jeg ikke har prøvd noen. Håper i hvert fall at du kan ta deg råd til det, eller at du finner noen annen løsning. Kan innrømme at da mIRC ikke tvang meg til å betale, gjorde jeg det ikke. Er vel litt mer bevisst nå, slik at jeg får prøve å skrape sammen noen penger. Har ennå litt tid igjen. Er ikke lett å skaffe penger til all programvaren og alle spillene, nei. :grine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå