Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slipper bare inn på innlegg... Føler innlegg er vel OP. Bare man får ballen inn så blir det farlig. 

Det føles iallfall bedre ut enn FIFA 15, men mulig det er demoen som har skylden, men grafisk er det dårligere. Merkbart også

Kult at de har fikset volly da. Det var usaklig dårlig på FIFA 15. Langt mer realistisk nå.

Liker også veldig godt den nye høydepunkter-menyen. Nå får man reprisene slik det ser ut når man spiller også kan man også styre kamera selv. 

For min del kunne de bare sluppet demoen. Synes den er bra nok i seg selv kontra FIFA 15. Spent på hvordan selve spillet føles.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Er eier av fifa 03,04,05,06,07,08,09,10,11,12,13,14 og 15. Ble så forbanna lei av at maintenance osv kom stadig oftere kombinert med ps+ (månedsbetling fss)og alle begrensningene/endringene som ble gjort underveis i fifa 15 at jeg faktisk kommer til å droppe fifa 16..

EA, suck my long toe

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Er eier av fifa 03,04,05,06,07,08,09,10,11,12,13,14 og 15. Ble så forbanna lei av at maintenance osv kom stadig oftere kombinert med ps+ (månedsbetling fss)og alle begrensningene/endringene som ble gjort underveis i fifa 15 at jeg faktisk kommer til å droppe fifa 16..

EA, suck my long toe

Sier du nå ja.

Lenke til kommentar

Prøvd demoen litt, og likte forandringene de har gjort. Tipper at det blir et kjøp for min del, selv om jeg skulle ønske de fikk gjort enda mer på det året som har gått.

Mye pene animasjoner, og liker at spillerne er mer med på forsvaret. At de løfter foten og tar ballen av refleks når ballen spretter tilbake mot de er også bra. Satser på at de ikke oppdaterer spillet og "patcher" pace tilbake. For slik det er nå er det mye bedre enn FIFA 15, selv om det bare skulle mangle.

Liker de nye animasjonene. Mellomsekvensene ser mye bedre ut nå. Merker at de har endret litt på lyssettingen som gjør det litt mer realistisk, og litt mer kontraster. Og animasjonene i mellomsekvensene er ikke like stive og jævlige som de har vært, selv om de har litt før de tar igjen PES på enkelte områder.

Prøvde PES 2016 også, og må si at det også var utrolig morro å spille. Hadde vært gøy å fått spillefølelsen til PES i totalpakken til FIFA. For PES er elendig på alt annet enn gameplay (synes jeg).

Lenke til kommentar

Har spilt demoen de siste 3 timene nå.. Får hjernesvulst hver gang de nerfer pace på Fifa. Alt går så jævla tregt.

Er bare å si hadebra til kontringsangrep med spillere som Doumbia, Ibarbo eller Ronaldo for den saks skyld. For det har ingenting å si hvor kjappe angrepsspillere du har. Med engang du skal starte et kontringsangrep blir plutselig forsvarsspillerne til motstanderen selve Usain Bolt. Man kan ikke løpe ifra dem, de tar deg bestandig igjen uansett om det er Terry eller Demichelis som er blant forsvarerne.

Jeg merket at strength, agility, reactions, acceleration og balance har mye å si i år. Har man disse tingene så er det lettere å bevege seg samtidig som motstanderen ikke får ballen fra deg ved å trykke knappen for standing tackle. Finner du angrepsspillere som har disse tingene så blir det enklere å score mål. Dessuten tror jeg headere er OP i år (som mange andre har påpekt). Prøvde Ibra og han vant hver hodeduell når jeg slo innlegg inn i boksen.

EDIT: Og ja, gjennombruddspassninger er helt ubrukelig nå.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Å klage på at gjennombruddspasninger og pace er nerfet er det dummeste jeg har hørt. De to tingene alene var det som gjorde FIFA15 ubrukelig da det ble 90% av angrep. Nå kanskje man må spille mer ball.

Det de kunne ha gjort er å heller øke hastigheten på resten i stedet for å senke hastigheten på de raske. Sammenligner man med PES så går FIFA veeldig tregt nå. Hadde vært bedre om alt gikk kjappere, uten at pace var avgjørende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...