IcedInsanity Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Full FIFA 16 Trial This is not a FIFA 16 demo. The EA Access early release is the full game, just limited to a 10 hour trial. This means you can try out all the features, teams and options before the game hits store shelves. All your FIFA 16 progress from the trial carries over to the official release so there is no need to start over when you get your retail copy of the game. Another benefit of this is that there is no need to install the game or download the game on the release day. If you buy digitally this isn’t much of an issue since you can pre-load FIFA 16, but if you buy on a disk, this means you don’t need to wait for it to install. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 var 6 timer i fjor så opp til 10 er hvertfall good news:) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Sett på noen videoer av det som skal være final build. Da sank forventningene mine ganske mye. Spillet ser veldig likt ut FIFA 15. Animasjoner, oppførsel, pasningsfeil osv. Kan ikke huske siste jeg gledet meg så lite frem mot et nytt FIFA. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Mange som sier det. Og så kjøper de det allikevel. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Skal kjøpe ja. Nevnte aldri jeg ikke skulle. Sier bare forventningene mine aldri har vært lavere. Noe som er veldig bra Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Akk ja, sånn er programforpliktelse. EA har kundene sine akkurat der de trenger dem uten å måtte ta kostnaden med å innovere særlig.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Det ser klin likt ut. Har ikke endret på en dritt. Har forhåndsbestilt og gleder meg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Har jo dame landslag!!!! Da blir jo alt helt annerledes! Neeeida, men skulle jo være mye endringer i gameplay, det kommer vel demo i morgen? så får vi prøvd selv alle mann. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Sett på noen videoer av det som skal være final build. Da sank forventningene mine ganske mye. Spillet ser veldig likt ut FIFA 15. Animasjoner, oppførsel, pasningsfeil osv. Kan ikke huske siste jeg gledet meg så lite frem mot et nytt FIFA. Samme her. Gleder meg nesten ikke denne gangen. Visste ikke at det var tråd her på forumet om spillet en gang. Endret 7. september 2015 av tc47 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Skal prøve demoen, og håper det føles annerledes enn det ser ut til. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Må man ha preorder for å bruke EA access trial? Eller får man trail uansett siden man har EA access? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Da har jeg spilt demoen et par timer (PS4, New Zealand, google it), har raskt bitt meg merke i flere ting: 1. Damelagene føles som... gutta? Kjenner ikke veldig stor forskjell, eneste er at de er litt mindre. Det eneste realistiske jeg la merke til med de var at keepere ga retur på mange elendige skudd (som i virkeligheten). 2. DEFINITIVT mye mindre pace-orientert. Raske spillere er ikke forholdsmessig så raske som andre. Veldig bra. 3. Denne nye pasningsfunksjonen (hvor du kan skyte pasninger i føttene på folk, gjerne på siste tredjedel av banen) er en god ide, men synes ikke den er sååå presis som jeg skulle ønske. Jeg peker RETT på en spiller og holder inne, men den "autostyrer" til en annen. Tror den kan frustrere en del ved å gå til feil spiller ofte. 4. Småting som jeg ikke skjønner at de bruker tid på, "no look dribble". Really? Tror du virkelig at jeg går på at animasjonen "later som om han skal gå til høyre". Jeg bare står der. Funker i virkeligheten, ikke på FIFA. Elendig idé, kommer aldri til å brukes til annet enn YouTube-helter som spiller mot bots på amateur og skal score "skille-mål" (hold dere til FIFA Street). 5. Ikke noe revolusjonerende fra FIFA 15, men føles bedre. 6. Avslutningene virker mer realistiske, men er usikker på om keeperene er så mye bedre. Synes jeg kjenner igjen mange av de samme animasjonene fra FIFA 15. Alt i alt, helt OK. Bedre enn FIFA 15 (hvilket ville vært en prestasjon om de ikke klarte). Endret 7. september 2015 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Du gir samme inntrykk som jeg har fått av å se videoer de siste dagene. Men om de nerfer pace er det godt nok. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 om de lar gamespeed være som det er nå så er det bra. Pace er definitivt mindre viktig. AI bryter også mange (les: utrolig mange) forsøk på gjennombrudd. Men i EA stil så fjerner de det som er bra på demoen og gjør det slik at EA forumet får viljen sin og Ibarbo blir PLs beste spiss. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Da er demoen på nedlasting! Gleder meg til å teste Takk for tipset bandidos! Måtte fikse meg en new Zealand konto Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Hehe, japansk konto ifjor og New Zealand i år, i tillegg til at jeg kjøpte FIFA 15 i US PS Store med amerikansk konto. Satser på at mange har lastet ned før jeg kommer hjem, det er vel ikke helt uvesentlig for nedlastingshastigheten. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Noen som vet om EA bruker å slippe demoene 00:01 norsk tid? Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Tilgjengelig nå Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 lasta ned på ps4 i dag tidlig og prøvde noen kamper. Demoen hadde ikke kommet på xbone enda. Virket ganske ilkt fifa 15, men jeg har ikke spilt fifa 15 på ps4 så var litt vanskelig å sammenligne. tempoet og flyten er jo litt forskjellig på ps4 og xbone. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Har ikke sexboksen min tilgjengelig før til helga, så post gjerne deres kritikk og dommer av demoen gutter! Er grafikken helt lik 15? Debbie downer i så fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå