Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden


Anbefalte innlegg

Har liten/ingen tro på at ting blir annerledes iår. Blir litt som med Pool supportere (i år skjer det). Fyrte forøvrig opp Fifa 15 igår etter drøye to mnd med annen spilling. Ble møtt av en "FORHÅNDSBESTILL FIFA 16 SUPERDUPER AWESOME MEGA DELUXE VERSION NÅ OG FÅ 40 FUT PAKKER, FÅ MESSI, AGUERO OG COURTOIS PÅ UT LAGET DITT I 5 (FEM) (wow) KAMPER blablabla" trykket meg inn for å sjekke pris og slikt..

 

829kr...HAHAHA, trodde eg skulle få hakeslepp.

Kan nå faen meg tro eg kaster 830kr etter EA, etter de siste årenes kvalitet på disse spilla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper de får fikset online leagues. Tok noen runder her om dagen, startet dårlig og fikk noen tap. Fire kamper igjen, måtte vinne tre for å rykke opp.

Vant en, vant to. Hurra, to kamper igjen.

Startet opp kamp, og det gikk bra, merket at det ikke var vanskelig å drible rundt med fyren, og han slet med å ta ballen, men jeg fikk ikke noen sjanser. Han tok ballen, fikk kontring og fikk et skudd på mål med en jævla rask spiller, men det var fremdeles 0-0. Jeg startet med ballen, slo en pasning som gikk til motspiller som sto helt stille, han hadde altså forlatt kontrolleren. Jeg tok fra ham ballen og BAM, connection lost. 

Så da fikk jeg tap, og siden han sluttet å styre regner jeg nesten med at han kuttet nettilkoblingen hos seg selv eller noe for å quitte. Helt forjævlig mongo.

Lenke til kommentar

Har liten/ingen tro på at ting blir annerledes iår. Blir litt som med Pool supportere (i år skjer det). Fyrte forøvrig opp Fifa 15 igår etter drøye to mnd med annen spilling. Ble møtt av en "FORHÅNDSBESTILL FIFA 16 SUPERDUPER AWESOME MEGA DELUXE VERSION NÅ OG FÅ 40 FUT PAKKER, FÅ MESSI, AGUERO OG COURTOIS PÅ UT LAGET DITT I 5 (FEM) (wow) KAMPER blablabla" trykket meg inn for å sjekke pris og slikt..

 

829kr...HAHAHA, trodde eg skulle få hakeslepp.

Kan nå faen meg tro eg kaster 830kr etter EA, etter de siste årenes kvalitet på disse spilla.

Er OPPTIL 40 fut pakker..Hvor mange man faktisk får er uvisst.

Lenke til kommentar

 

Har liten/ingen tro på at ting blir annerledes iår. Blir litt som med Pool supportere (i år skjer det). Fyrte forøvrig opp Fifa 15 igår etter drøye to mnd med annen spilling. Ble møtt av en "FORHÅNDSBESTILL FIFA 16 SUPERDUPER AWESOME MEGA DELUXE VERSION NÅ OG FÅ 40 FUT PAKKER, FÅ MESSI, AGUERO OG COURTOIS PÅ UT LAGET DITT I 5 (FEM) (wow) KAMPER blablabla" trykket meg inn for å sjekke pris og slikt..

 

829kr...HAHAHA, trodde eg skulle få hakeslepp.

Kan nå faen meg tro eg kaster 830kr etter EA, etter de siste årenes kvalitet på disse spilla.

Er OPPTIL 40 fut pakker..Hvor mange man faktisk får er uvisst.

 

 

Ja, og det gjør jo ikke saken noe bedre.

Lenke til kommentar

 

 

Har liten/ingen tro på at ting blir annerledes iår. Blir litt som med Pool supportere (i år skjer det). Fyrte forøvrig opp Fifa 15 igår etter drøye to mnd med annen spilling. Ble møtt av en "FORHÅNDSBESTILL FIFA 16 SUPERDUPER AWESOME MEGA DELUXE VERSION NÅ OG FÅ 40 FUT PAKKER, FÅ MESSI, AGUERO OG COURTOIS PÅ UT LAGET DITT I 5 (FEM) (wow) KAMPER blablabla" trykket meg inn for å sjekke pris og slikt..

 

829kr...HAHAHA, trodde eg skulle få hakeslepp.

Kan nå faen meg tro eg kaster 830kr etter EA, etter de siste årenes kvalitet på disse spilla.

Er OPPTIL 40 fut pakker..Hvor mange man faktisk får er uvisst.

 

 

Ja, og det gjør jo ikke saken noe bedre.

 

Helt korret. Banditter hele gjengen i EA

Lenke til kommentar

Jeg håper keeperen faktisk er nødt til å "forplikte" seg mer i en-mot-en-situasjoner enn han må i FIFA 15. Vanligvis må en keeper nærmest velge om han skal stå oppreist i tilfelle lobb, eller gå ned i tilfelle et skudd etter bakken. Gjør han det ene, blir det vanskelig (om ikke umulig) å gjøre det andre. I FIFA er ikke dette noe særlig problem og jeg føler at keeperen, uansett nivå, er like forberedt på en lobb som på et skudd etter bakken. 

 

Det samme gjelder om du finter deg forbi keeperen. Går du først til en side som keeper, så selger du deg lett. I FIFA føler jeg at keeperen kan være godt på veg til venstre, for så å hoppe rett over mot høyre uten store problemer. 

 

Annet enn det så fungerer keeperen greit, i det minste bedre enn før. Ingenting var mer gøy enn de utgavene av FIFA hvor keeperen aldri kunne slenge seg etter en ball som var bak han, kun framfor han.

Lenke til kommentar

Jeg håper de legger lista høyere i forhold til stamina og de at det i dag er mulig å spille 90 minutter med spurting og max pressure hele kampen.

Fact fra Fifa15: Jeg sleit med å spille meg høyere opp enn 4 divisjon inntil jeg skifta till 4-2-1-2-1/4-3-3 og high pressure og ultra offensive. Vips så rykka jeg opp 3 divisjoner på rad og driver nå og hopper opp og ned mellom 1, 2, og noen ganger 3. Synes dette ødelegger spillet - mange av kampene jeg taper er ikke fordi motstanderen er god til å spille, men fordi denne muligheten ligger der. Ingen jeg møter i de øvre divisjonene spiller fotball.

Lenke til kommentar

Jeg håper det kommer en knapp som gjør at om man møter real Madrid og spilleren parkerer bussen med 5 bak, drøyer og ser alt av repriser, så kan man gi spilleren et støt som gjør at konsollen går til helvete og huset brenner ned. Samt slik at familien herved blir uteliggere og gjeldslaver

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...