Auto Asmodeus Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Ha ha. Fy faen jeg hadde klikka i vinkel. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Det spillet her er jo enda mer makkverk en tidligere etter alle patcher. Pace pace pace pace. Er vel 4 stikkord du må beherske om du ønsker å vinne. Greit å være i stand til å trykke på L1 + trekant, og runding når du nærmer deg mål også. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Spilte nettopp en seasons-kamp mot en som stakk på 0-0 tidlig i kampen. Tok en titt på ham etter kampen og ser at han har tapt alle de siste 20 kampene 0-3. Noen som skjønner hva han driver med? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Kanskje han ranker seg selv ned for å "starte på nytt"? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Kanskje han ranker seg selv ned for å "starte på nytt"? Aner ikke. Kanskje. Men kan jo like gjerne opprette en ny bruker, det går mye raskere. Ser nå at han har tapt 14 kamper til etter kampen mot meg, alle 0-3. 99-23-159, så han hadde sikkert grei record før han begynte med dette. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Noob og blakk, så har jeg en gaming laptop og en PS4 kontroller. Er det noen som vet om det går å få kjøpt Fifa 16 brukt til PC? Er det ikke bare serie-nummeret som strengt talt er nødvendig? Edit: ser at prisene har endret seg siden jeg var nerd. 249 på origin er jo faktisk OK. For det er fra EA, å det er vanligvis ikke verdt ei krone Endret 8. april 2016 av TomTucker Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 noen som hadde orka å hjelpe meg med FIFA 14 trophies? trenger å spille be a pro for platinum men er 0 folk online, trenger season win i be a pro og få proen til 15% prøver her kanskje noen har fifa 14 fortsatt liggende å gidder å gi meg en hjelpende hånd? Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Heisann! Ser etter klubb/noen å spille FIFA 16 pro clubs med! Spiller på Xbox one. Midtbane/angrep for det meste. 83 overall Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Noen som vet hvorfor en spiller fra juniorstallen ikke vil godta kontrakten? Han maser om at den er for lang.... 1år? Hallo! Jeg får heller ikke justert den. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Ratingsystemet er så råttent at det nesten er til å grine av. Spilte CB og gikk fra 8.4 til 6.9 på ETT fuckings mål. Sånn på et blunk. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Joina en helt grei VFL-klubb Endret 20. juni 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Og klubben hvor jeg selv er club owner, på en annen account. Selvskryt ftw Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Spilte en kamp FUT, spilte mot en ganske "dårlig" spiller, hadde 3 skudd, 2 på mål som gikk inn, ganske lette mål keeperen min skulle hatt. Jeg derimot, 34 skudd, 29 av disse på mål. Tror dere ikke stillingen ble 2-1 til motstanderen..... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Og klubben hvor jeg selv er club owner, på en annen account. Selvskryt ftw Du gjør vel egentlig aldri noe annet enn å skryte? Clubs er totalt ødelagt i år, krever ingen ferdigheter å "mestre". Spiller man på spillets svakheter så får man fort en god statistikk. Prøver man derimot å spille fotball så blir samtlige kamper et slit å vinne Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Blir kanskje mest skryteinnlegg når det aldri er noe å diskutere. FIFA-trådene har av en eller annen grunn dødd helt ut. Clubs er ikke noe mer ødelagt enn andre game modes. Det er omtrent bare langskudd som er ødelagt i FIFA (hvis vi ser bort ifra glitcher og direkte juks), og setter man inn en ålreit human GK, så er det problemet luket vekk. Sånn sett er clubs mindre ødelagt enn andre game modes imo. Vil absolutt si at clubs krever ferdigheter. Og det er ikke så mange som klarer å oppnå en record som de ovenfor. Mange tenker at det er så lett å vinne "alle" kampene opp til for eksempel 5. divisjon, men det er mange habile spillere som starter nye klubber og man møter fort noen av disse. I VFL-klubben er vi som oftest mange som spiller, og da møter vi ofte bedre klubber, med mange spillere. I VFL-klubben har jeg spilt CB mange av kampene, som CAM playmaker og 5'11 (amerikansk versjon). Så det å forsvare er litt ødelagt. Er egentlig bare tull å være CB på CB og CDM på CDM. Men når man spiller CB er det kanskje litt tryggere å være wingback enn CAM playmaker. Flere som godtar RB enn CAM på CB også, hvis man ikke har spilt med folka før. Kan prestere bra med sølv- og bronsestoppere mot gullmotstand i ultimate team også. Spiller for eksempel med Rotpuller, og møter Ronaldo, Messi++ Endret 23. juni 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Tidligere var det mulig med 2-4 spillere. I år er det begredelig, bots henger ikke med uansett hvor god du er i forsvar. Ekstremt tilfeldigheter også, nei jeg synes ikke clubs er moden msn trenger nye ferdigheter for å mestre, men sånn er dessverre hele spillet. Nesten en fordel å ikke være god. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Hva var mulig med 2-4 spillere, men ikke nå? "Bots" skal være betydelig dårligere enn våre egne spillere. Selvsagt frustrerende å vite at man kunne taklet motstanderen og vunnet ballen hvis man forsvarte med sin egen spiller, men sånn må det være. Det må ikke bli for lønnsomt å være any. Jeg har forøvrig vært any i nesten alle kampene i min klubb, og så har jeg hatt med meg 1-2 andre randoms fra Reddit eller noe. Synes ikke at det er for mye tilfeldigheter. Det "eneste" (hvis vi ser bort ifra ting som at ratingsystemet er pill råttent) som plager meg er at keeperne er helt tilbakestående på langskudd. Og så er det mange der ute som skyter langskudd fordi de vet at keeperen er ødelagt, selv om det er fryktelig desperat og kjedelig. Bryr seg bare om å vinne, ikke om å spille bra fotball. Endret 23. juni 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Det du nevner med Bronselag, Rotpuller osv. og møter Ronaldo, Messi og Co. Så er det sånn at det er handicap når det gjelder FUT, har mye å si med forskjellen på lagets rating. Men sier selvfølgelig ikke at du er dårlig altså Bare sånn at vi får det unna bordet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Det du nevner med Bronselag, Rotpuller osv. og møter Ronaldo, Messi og Co. Så er det sånn at det er handicap når det gjelder FUT, har mye å si med forskjellen på lagets rating. Men sier selvfølgelig ikke at du er dårlig altså Bare sånn at vi får det unna bordet. Det er mye uenighet om handicap. Noen mener at det eksisterer, andre ikke. Jeg merker uansett at Rotpuller er litt dårligere enn gullstopperne mine, men han er rask og ikke så dårlig at det er et nevneverdig problem. Overall rating på spillerne er egentlig ikke så viktig. NIF Rüdiger er 76 non rare og bedre enn Piqué som er 85 rated. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Man må ha handikap i et spill der det ikke skal være forskjell på en god og en dårlig spiller. Fifa er for alle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå