Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg blir gjerne med på å danne et lag. Jeg spiller bra, men ikke superseriøst. Men vi kan vel lage et norsk lag og så ser vi hvor mange som gidder joine etterhvert? Norske drakter så klart.

Lenke til kommentar

Enkelte er virkelig helt hjernedøde. Spilte drop-ins, selv om jeg ikke lenger kan forsikre meg om at jeg blir kaptein (herregud, takk ass, EA). GK var kaptein, og jeg var CB. Jeg hadde stålkontroll, og GK lå an til clean sheet, selv om han brukte offside trap non stop og gjorde det unødvendig vanskelig for meg. Han ville vel bare ha redninger, selv om han allerede hadde høy overall rating. Helt dust. Da han fant ut at offside trap ikke var effektivt nok bestemte han seg for å flytte meg opp i angrep. Tok vel 70 min eller noe før han skjønte at det var en mulighet.

Resultatet? Istedenfor 0-0 tapte vi 0-2. Så han slapp inn to mål og mistet clean sheet, bare fordi han skulle ha noen ekstra redninger. Komisk. Clean sheet og færre mål sluppet inn er jo verdt så mye mer enn noen redninger. Jeg ble MOTM, men mistet vel et helt "ratingpoeng" på dette tullet.

En annen ting: det har blitt helt umulig å bare finne en random klubb som er aktiv her og nå. Får opp klubber som allerede har nådd maksgrensen på 50 spillere (at noen vil være i en slik klubb er for meg en gåte), klubber som ikke er online (selv om man søker etter recently active clubs eller hva det står) osv. Må bare bruke nettfora eller snakke med noen i drop-ins.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Hvis du tenker type seasons er alt fjernet fra denne modusen. Tidligere var det faktisk en del stats der også. Til og med leaderboards er helt latterlig dårlig, spill flest kamper og vær best i verden. Samme med clubs leaderboards, jo fler kamper jo høyere er man. God sratestikk kommer i andre omgang, latteelig.

Ja man ser jo topp 100 sin stats, men ikke sine egne, mye mangler der ja. er jo kult å se hvordan man ligger ann, gikk jo på eldre Fifa så dårlige greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...