oscrue10 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Stor overgang fra FIFA 13 til FIFA 14. Jeg synes egentlig at det er best om de bare gjør små justeringer fra det ene spillet til det neste. Men de må gjerne legge inn nye game modes, nye ligaer osv. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Syns det var postivt syns 14 var langt bedre en 13. 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Går det an å få fjernet button delay i pro clubs på noen måte? har minst 30mbps nett når jeg spiller, så tviler på at det er problemet. Endret 11. november 2015 av Kriss^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Finnes det et norsk proclub lag her eller? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Interessen for det har vært minimal. Man har prøvd, og fått spilt litt, og så bare forsvinner folk. Og når det blir vanskelig å skrape sammen 4-5 stykker, så forsvinner resten også. Vet ikke om det fortsatt spilles, jeg har i vært fall ikke vært med på en god stund. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Jeg er med i en norsk klubb som spiller flere ganger i uken. Er pdd i 2 div. Går litt opp i mellom 1-3 div. Per nå er det vel kun aktuelt med defensive spillere da vi har som regel faste offensive. Endret 15. november 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg blir gjerne med på å danne et lag. Jeg spiller bra, men ikke superseriøst. Men vi kan vel lage et norsk lag og så ser vi hvor mange som gidder joine etterhvert? Norske drakter så klart. Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Dette burde vel fungere, eller? Selv om jeg befinner meg i Norge? http://www.ebay.com/itm/FIFA-16-PC-Standard-Version-Key-EA-ORIGIN-Digital-Code-Fussball-2016-DE-EU-/391206223329?hash=item5b15b53de1:g:jy8AAOSwd0BVrkpo Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Går det an å få fjernet button delay i pro clubs på noen måte? har minst 30mbps nett når jeg spiller, så tviler på at det er problemet. Det er jo ikke bare download speed som er avgjørende. Har du elendig ping, er det problemet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Enkelte er virkelig helt hjernedøde. Spilte drop-ins, selv om jeg ikke lenger kan forsikre meg om at jeg blir kaptein (herregud, takk ass, EA). GK var kaptein, og jeg var CB. Jeg hadde stålkontroll, og GK lå an til clean sheet, selv om han brukte offside trap non stop og gjorde det unødvendig vanskelig for meg. Han ville vel bare ha redninger, selv om han allerede hadde høy overall rating. Helt dust. Da han fant ut at offside trap ikke var effektivt nok bestemte han seg for å flytte meg opp i angrep. Tok vel 70 min eller noe før han skjønte at det var en mulighet. Resultatet? Istedenfor 0-0 tapte vi 0-2. Så han slapp inn to mål og mistet clean sheet, bare fordi han skulle ha noen ekstra redninger. Komisk. Clean sheet og færre mål sluppet inn er jo verdt så mye mer enn noen redninger. Jeg ble MOTM, men mistet vel et helt "ratingpoeng" på dette tullet. En annen ting: det har blitt helt umulig å bare finne en random klubb som er aktiv her og nå. Får opp klubber som allerede har nådd maksgrensen på 50 spillere (at noen vil være i en slik klubb er for meg en gåte), klubber som ikke er online (selv om man søker etter recently active clubs eller hva det står) osv. Må bare bruke nettfora eller snakke med noen i drop-ins. Endret 21. november 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Fifa 16 er det første i rekken på mange år jeg ikke eier. Var gøyere med pace abuse på fifa 12, 13 og 14 Nå e fifa sucki suck Endret 21. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Noen steder man kan se stats på online delen? type mål per kamp osv. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvis du tenker type seasons er alt fjernet fra denne modusen. Tidligere var det faktisk en del stats der også. Til og med leaderboards er helt latterlig dårlig, spill flest kamper og vær best i verden. Samme med clubs leaderboards, jo fler kamper jo høyere er man. God sratestikk kommer i andre omgang, latteelig. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Noen som har en Pro Club (PS4) jeg kan joine? Er litt lei karrieremodusen... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 The Coon ville også spille pro clubs. Jeg joiner gjerne hvis det opprettes en klubb og folk evt vil ha meg med. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Eg og. Min klubb er så og seie ferdige med denne versjonen kan det sjå ut som. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Greit om det er folk som er litt aktive hvertfall. Ikke bare at det samles noen folk som spiller en dag også blir det flere uker til neste gang. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Er med i en Pro Clubs sammen med 2 andre, og vi er i DIV1 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvis du tenker type seasons er alt fjernet fra denne modusen. Tidligere var det faktisk en del stats der også. Til og med leaderboards er helt latterlig dårlig, spill flest kamper og vær best i verden. Samme med clubs leaderboards, jo fler kamper jo høyere er man. God sratestikk kommer i andre omgang, latteelig. Ja man ser jo topp 100 sin stats, men ikke sine egne, mye mangler der ja. er jo kult å se hvordan man ligger ann, gikk jo på eldre Fifa så dårlige greier. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Rein og fin kamp på Seasons i dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå