Halky Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Skjønner aldri maset om karrieremodus. uavhengig av om karrieremodusen er bra eller dårlig laget så vil jo gameplay mot AI alltid være bøtte ræva i forhold til the real thing. Forbedring av gameplay og flyt burde være alt EA tenker på. Er ikke alle som kjøper det bare for og spille FUT delen av spillet Selv så har jeg flest timer i spillet i karrièremodusen en i FUT delen av spillet. Så ja til bedre karrièremodus Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Håper at de også retter tiden man har fordel av ballen. I dag er den latterlig lang.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Skjønner aldri maset om karrieremodus. uavhengig av om karrieremodusen er bra eller dårlig laget så vil jo gameplay mot AI alltid være bøtte ræva i forhold til the real thing. Forbedring av gameplay og flyt burde være alt EA tenker på. Er ikke alle som kjøper det bare for og spille FUT delen av spillet Selv så har jeg flest timer i spillet i karrièremodusen en i FUT delen av spillet. Så ja til bedre karrièremodus Spiller forsåvidt mest seasons online selv, men pleier også legge noen timer i FUT: Hver sin smak selvsagt, men jeg forstår meg aldri på de som foretrekker å spille mot AI fremfor andre spillere uavhengig av spill Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Aldri skjønt greia med FUT. Føler at det er en konkurranse om å bruke mest mulig mikrotransaksjoner for å bli best? Liker online seasons best. Kanskje aller best når man møter samme lag, for da ser man at spillestilen er den som avgjør. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 FUT er morsomt, men også den modusen som ødelegger spillet. EA fokuserer mer på å gjøre FUT perfekt, fremfor å gjøre spillet komplett. Andre moduser bærer preg av at FUT har blitt så stort. Karrieremodusen er vel hardest rammet, men også pro clubs sliter veldig med progresjonen. Det ligger mye potensiale i pro clubs, og det er utrolig kjedelig at EA ikke gjør den bedre. 1 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Håper de forbedrer offside opplegget også, syntes de blåser for mye på det i FIFA15 :/ Kva for noko? Offside er vel offside? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Er i hvert fall altfor mye offside, som følge av dårlige bevegelser, spillere som står og surrer i offside osv. Mange angrep som stopper helt opp fordi spilleren man tenkte å spille til ikke følger med på linja og er offside. Merker at det er mange som sliter med offside i clubs også. Bare står i ro i offside. At løp og pasning ikke er perfekt timet kan jo skje, men mange som er offside fordi de ikke er våkne nok. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Men ofte så blåser dommeren offside når det er soleklar fordel. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Håper på bedre visning av offside med en strek som markerer dette tydeligere enn Fifa 15. En liten sadist inni meg vil gjerne ha med at dommeren en sjelden gang tar feil og dømmer feilaktig av for offside eller at en offsideplassert spiller slipper unna.. If it's in the game it's in the game? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Jeg tror det var FIFA 13 hvor de hadde en strek på reprisen av offsiden, men siden dette er EA så fulgte kameraet spilleren som slo pasningen, noe som førte til at dersom pasningen var på mer enn 20 meter så fikk du aldri sett streken, den var utenfor skjermen. Jeg syns gameplayet er greit nok, og jeg føler ikke jeg trenger noen store forbedringer. Såklart, det er ikke negativt med bedre gameplay, men karrieremodusen er svak og blir bare svakere all den tid EA kun fjerner elementer, uten å legge noen til. Jeg er forøvrig enig i at fordelstiden må kuttes ned, slik den er nå kan noen ta ballen og ha fordel langt inn i neste runde. Endret 25. juni 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Om du mener gameplayet ikke har behov for noen store forandringer så må det å spille mot AI i karriere være en fullstendig herpa modus. Gameplayet på FIFA 15 er elendig, men jeg antar at mye av det som er dritt skjer pga. det er menneske mot menneske. Når man spillet mot en forhåndsprogrammert AI så vil sikkert enkelte ting unngås, pga EA ikke har tatt hensyn til at den og den tingen skal skje. Jeg håper seriøst at karrieremodusen er noe de fokuserer minst på. For jeg er omtrent 100% sikker på at det er den modusen folk flest bruker desidert minst tid på. Online er X antall ganger viktigere. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Håper det kommer Career Mode Online på FIFA 16 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hvordan får det blitt online? Hvordan får du en tabell? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Aldri skjønt greia med FUT. Føler at det er en konkurranse om å bruke mest mulig mikrotransaksjoner for å bli best? Liker online seasons best. Kanskje aller best når man møter samme lag, for da ser man at spillestilen er den som avgjør. i så fall for å få best lag. Man blir ikke best av å ha best lag Ellers enig med deg, liker personlig seasons best, men det er litt kjedelig at man møter nesten bare Real madrid og Bayern om man velger spille med et 5 stjerners lag. Holder meg mest til 4.5 pga dette. Synes egentlig det er på tide å revurdere stjerne ranking systemet. det er vanvittig stor forskjell på de dårligste til de beste 5 stjerner lagene. kunnne økt til 10 stjerner eller noe form for rating for å gjøre systemet bedre imo. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Flere stjerner hadde vært fint. Kan umulig ta noe særlig mer tid å finne en motstander. Spiller co-op med Real Madrid og møter enten Real Madrid eller Barcelona i 90 % av kampene. Når jeg spiller alene er det enten Marseille eller Fenerbahce (bra hvis man vil ha 4atb), og da er det mer variasjon. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Håper vi får se EA sports arena igjen i FIFA 16. Utrolig morsom og konkurrerende konsept. Gøy å kunne bette på kamper, selv om man snakker kun om 1 dollar per kamp. Det beste med hele modusen var at man slapp å møte de drittungene som ødelegger online-delen av spillet. Lenke til kommentar
SilentGorilla Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Ha samme gameplay uansett hvilken modus du spiller. Er lei av at FUT har for urealistisk gameplay slik at måten du spiller fotball på må endres for at du skal vinne over pace og L1 trekant. Sammen med at pasningspresisjon på langpasninger ha mer og si. Career Mode må også forbedres kraftig, keepere selvsagt og beskjeden om å holde igjen når laget går i angrep må også fungere. Fysikkmotoren trenger en overhaling. Og medspillere trenger høyere kunstig intelligens. Kommer sikkert må mer senere Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 No hype, men; https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/3cmrk5/so_i_finally_played_fifa_16_and_also_meet_the/ Kan se ut som EA _faktisk_ jobber med å nerfe pace og høye gjennombruddspasninger dette året. Man burde selvfølgelig ta ting med en klype salt, men jeg kan ikke huske å ha lest at folk som har testet spillet har nevnt slik ved tidligere spill. EA har også vært veldig stille mtp. grafiske endringer osv. Så for meg virker det som ting som ødelegger FIFA 15, skal gjøres skikkelig i FIFA 16. Om de klarer det så har jeg troen på at FIFA 16 blir et bra spill. Man får bare håpe at EA står på sitt og ikke patcher det i stykker slik de gjorde med FIFA 15 pga. whining fra pace-kids. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Fifasoccerblog var også utpå for en liten stund tilbake og mener EA har gjort en del riktige grep i forhold til pace og gameplay. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 De fleste som har testet spillet sier det. Så det er tydelig at noe har blitt fokusert på der. Iallfall en veldig gledelig nyhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå