Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Virker helt håpløst å spille ST eller CAM i pro clubs. Legger ut masse statistikk, som kamper, mål/assists, average rating osv på Reddit. Blir kontaktet av overraskende få klubber. Tror det er mange som ikke klarer å lese statistikk,og så er det nok også mange som ikke tenker over at litt dårlig statistikk kan skyldes at man har spilt for dårlige klubber.

Og når man først har funnet en klubb å spille for har de sjeldent defensive spillere i klubben, og spiller heller ikke med any. Veldig mange som bare mener at man skal starte en kamp med et par spisser og en CAM, resten cpu, og bare se hvordan det går. Er faktisk mange som mener at jeg heller skal være CAM enn CDM, hvis det for eksempel er meg og to andre som er ST. Fullstendig galskap å bare spille med tre offensive og ingen defensive. Da må man i hvert fall ha 5atb.

Jeg har ikke så mange valg. Jeg kan la være å spille, som jeg ofte har valgt til nå, eller så kan jeg ødelegge spilleren min fullstendig ved å spille drop-ins eller for dårlige klubber. Hadde tenkt å satse litt på den brukeren hvor jeg er ST og CAM, men har bare fått spilt 35 kamper.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

For meg er det å ikke få spilt clubs hovedproblemet i FIFA akkurat nå. Det går litt greiere å finne klubb hvis man vil spille i mer defensive posisjoner, men det er også vanskeligere enn det burde være.

Jeg skulle helst hatt en lobby å gå til, i selve spillet. Da vet man at folka er online nå.

Lenke til kommentar

Spilte 10-15 kamper hvor jeg ble kastet ut på samme punkt i gamet. Sjekket connection og den var grønn. Gikk på forumet for å sjekke feilen - mange som har meldt samme feil. 

I tillegg er spillet så jævlig rigga. Spiller jeg dårlig med vilje eller spiller jeg for å vinne så gjør CPUen alt for det blir det resultatet den har tenkt. 

Det som irriterer meg mest er at når nivået øker blir mine spillere dårligere, i stedet for at CPUen blir bedre. Walcott ser ut som han har 50 i paste f.eks. 

Skal selge jævelskapet...

Lenke til kommentar

Nei, det er ikkje det(etter mi meining). Fifa er eit kanonkjekt spel, eg brukar jo mangfaldige timar på det kvar veke fordi det underhaldande. Det er berre at det burde vore så mykje betre, og det er så irriterande at EA kjem unna med det berre på grunn av lisensar og ingen reelle konkurrentar.

Prøv demoen, så får du kjent på det. 

Lenke til kommentar

Spilte det i to uker etter release, og har ikke rørt det siden. Det er noe med spillet som absolutt tar bort gleden, for første gang siden FIFA 2008. Har bare ikke lyst, akkurat som Emils sier.

Spillet er ikke dårlig. Det er bare ikke bra nok og jeg er så himla lei alle endringene man opplever for nesten hver eneste patch.

Edit: Skrev feil av to og ti uker.. Ganske stor forskjell faktisk!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

På kompiskveld med pizza og øl er det aldri nokon som klagar over spelet i min krets heller. Men for Pro Club-laget har det vore ein omtrent totalfråverande spelehaust, og det har heller aldri skjedd på tidlegare versjonar som de nevner her. Eg er spent på korleis landet ligg for fotballspel om 5-10 år. Nokon fortalde meg at rundt 2002-2003 så var det Pro Evolution som gjaldt, men veit ikkje kor vidt det stemmer.

Lenke til kommentar

På kompiskveld med pizza og øl er det aldri nokon som klagar over spelet i min krets heller. Men for Pro Club-laget har det vore ein omtrent totalfråverande spelehaust, og det har heller aldri skjedd på tidlegare versjonar som de nevner her. Eg er spent på korleis landet ligg for fotballspel om 5-10 år. Nokon fortalde meg at rundt 2002-2003 så var det Pro Evolution som gjaldt, men veit ikkje kor vidt det stemmer.

Stemmer bra det med PES. Hadde noen utgaver av det rundt årene du nevner der og de spillene der var kjempeartige spill. FIFA i år er ikke dårlig i mine øyne heller, spiller man med andre kompiser eller slikt så er det knapt andre spill som er morsommere å spille sammen. Men spiller man alene, enten karriere eller VP (drop ins eller Clubs) så er det rett og slett et makkverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...