Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Haha, det går jo faen ikke an å finne motstandere på Online Seasons. For første gang siden spillet kom ut tenkte jeg å prøve en annen spillmodus enn Pro Clubs. EA ass, helt - fuckings - utrolig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Det er nå en ting, men hvor retarda AI'ene er er jo helt latterlig. Står som saltstøtter å ser på. Dommeren har enda ikke lært seg å bruke fordelsparagrafen, taklinger som er på ball eller skulder mot skulder ender alltid opp med frispark, røde og gule kort. Det er så mye her i dette spillet som ødelegger all moro ved å prøve å spille. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Men det spiller vel egentlig ingen rolle om en spiller står som CM eller CDM (bortsett fra at man kanskje kan irritere seg over at det som står der er "feil")? Neida, det er kun for egen del. Dette illustreres bedre ved min junior CB som jeg også bruker som CDM. Han har kvaliteter som gjør han aktuell for posisjonen, og jeg har flere bedre CB-er. Det føles liksom litt feil når jeg bevisst spiller med en gul CB (forsvarsfargen) i midtbaneleddet, og han blir aldri anbefalt som alternativ til skadde eller suspenderte CDM-er og lignende. Det har liten innvirkning på selve spillet, men gjør litt med innlevelsen min. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Det er nå en ting, men hvor retarda AI'ene er er jo helt latterlig. Står som saltstøtter å ser på. Dommeren har enda ikke lært seg å bruke fordelsparagrafen, taklinger som er på ball eller skulder mot skulder ender alltid opp med frispark, røde og gule kort. Det er så mye her i dette spillet som ødelegger all moro ved å prøve å spille. Jupp. Jeg er direkte overrasket over at EA klarer å gjøre så fundamentale ting, så elendig. Det som er så kjett med det spillet her er også at FIFA 15 var jævla irriterende, men det var fortsatt gøy. Den sjarmen har ikke FIFA 16. Det er direkte kjedelig til tider, selv når man vinner så er det lite givende. Det er en tragedie at ingen tar og utfordrer EA skikkelig på et fotballspill. For FIFA-serien handler kun om å generere mest salg av fifa points Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Det er nå en ting, men hvor retarda AI'ene er er jo helt latterlig. Står som saltstøtter å ser på. Dommeren har enda ikke lært seg å bruke fordelsparagrafen, taklinger som er på ball eller skulder mot skulder ender alltid opp med frispark, røde og gule kort. Det er så mye her i dette spillet som ødelegger all moro ved å prøve å spille. Jupp. Jeg er direkte overrasket over at EA klarer å gjøre så fundamentale ting, så elendig. Det som er så kjett med det spillet her er også at FIFA 15 var jævla irriterende, men det var fortsatt gøy. Den sjarmen har ikke FIFA 16. Det er direkte kjedelig til tider, selv når man vinner så er det lite givende. Det er en tragedie at ingen tar og utfordrer EA skikkelig på et fotballspill. For FIFA-serien handler kun om å generere mest salg av fifa points Pro evo skal være ett langt langt bedre spill i år, og i fjor. Jeg blir å gå over til det. Nå kan man legge inn grafikk i kjent fm-stil også. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 PES har store problemer med delay online, må bli cpu kamper om man skal spille pes Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 PES har store problemer med delay online, må bli cpu kamper om man skal spille pes De må da patche det da. Fungerte glimrende på forrige. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Nå kommer snart Kick Off i remastra utgave. Da kan jeg tenke meg at Fifa og PES skjelver i buksa. #returnofthking /ironi Endret 19. oktober 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Blir litt rotete når man spiller ANY i pro clubs. Statistikk som mål, assists, pasninger osv er totalstatistikk på alle spillerne man har styrt, men får bare accomplishments for hva min egen spiller har utrettet. Ville jo fått en altfor rask progresjon om jeg for eksempel fikk alle pasningene til alle spillerne. Tenkte jeg skulle prøve meg som offensiv spiller, og opprettet en bruker for det (ja, jeg vet det er litt sært å skulle ha en egen bruker for det). Vi var to stykker, så jeg styrte dermed 10 spillere. Spilte fire kamper, og på de kampene har jeg et snitt på 109,3 pasninger per kamp. Tror det er flere pasninger enn hva som er normalt når man er ANY jeg spilte CAM i alle kampene, og så var han ST, men det har ikke blitt registrert at jeg var midtbanespiller. Det posisjonshjulet er bare helt grått (men da skjønner man jo også at jeg har spilt ANY, selv om man også ser det på antall pasninger). Når jeg går inn på statistikken med prosenter og diverse, så har jeg verken spilt i angrep, på midtbanen, i forsvar eller i mål. Alt bortsett fra totalstatistikken er tomt. Prosentene er sikkert for alle spillerne jeg har styrt, siden jeg har med alle målene, pasningene osv til alle spillerne nedenfor i det skjermbildet. Ga meg etter fire kamper, for jeg gidder ikke å aldri bli MOTM, så nå er jeg på leting etter en klubb hvor jeg bare kan holde meg til å styre min egen spiller. Men spiller sikkert mer ANY igjen senere. Endret 19. oktober 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Merkelege greier. Skulle jo tru at spelaren din i det minste vart registrert på sin posisjon? Spelte ein del ANY i fjor, då vart vel alt registrert som det skulle. Sjølv er eg oppe i 50 kampar som forsvarar no, berre 70 att for å få bli "ferdig". Når sant skal seiast så er det mykje kjekkare å spele bak der enn forventa. Som CAM har eg faktisk runda 90 no, fyrste gong i Clubs-historia mi. Skål. FYI: Tittelen på denne tråden gjer meg flau over å vere deltakar. Endret 19. oktober 2015 av ZenCo Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Jeg, jeg burde vært 100 % midtbanespiller nå istedenfor at det er helt blankt. Gratulerer. Jeg tror eneste gangen jeg har rundet 90 var da vi hadde +5 overall glitch, og da spilte jeg bare et par sesonger eller noe med det, bare for å teste det ut. Synes det er for tidlig å være 90 rated nå, da må EA justere accomplishments litt. Endret 19. oktober 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Jupp. Har 65 kamper som CAM etter at proen ble tilbakestilt. Er nå 89 rated. Antar at jeg når 90 rated når jeg tipper 100 kamper, siden det er mange bragder som kommer da. Skal ikke spille veldig mye for å bli høyt ratet. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Orsak, eg såg feil. 89 er eg. Måtte inn å sjekke når du skreiv det. Spelar veldig mykje drop-ins, og i og med at omtrent halvparten av kampane ender med ein keeper på avveie og tomt lag, så nyttar eg sjangsen til å ta eit par ekstra "switch the play" og liknande. Ellers er kjem dei fleste av vanleg spel. Har slitt ein del med "skjerm ballen" som forsvar, men har berre 3 att av 12. Tippar du har tatt dei for lengst. Einig der. Spesielt på CAM blir det fort høg rating. Endret 19. oktober 2015 av ZenCo Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ikke spilt på to uker, aldri spilt et spill hvor ferdigheter har mindre å si. Alt er automatikk. For folk som ikke spiller mye og er middels dårligere er dette et fantastisk spill. For en hardcore spiller som spiller mangfoldige timer for å bli bedre er dette det værste. Følte også at man blir tvunget til en spille måte, null frihet om man vil vinne kamper Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Dette har du sagt før. Makan til grining da. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Dette har du sagt før. Makan til grining da. Du er fornøyd med spillet? Bryr meg ikke sånn veldig så å kalle det grining er å overdrive. Bra at EA inkludere alle, til og med apekatter Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Om du leser mine innlegg, som du ikke trenger lete lenge for å finne (står faktisk på denne siden) så ser du nok hva eg mener om spillet. Du sier også hver gang at du ikke bryr deg så veldig, men med jevne mellomrom kommer du og poster de samme greiene der du hinter (du kunne like gjerne sagt det rett ut for vi skjønner hva du vil frem til) at slike som deg, som er eksperter (hardcore) gamere og som spiller mangfoldige timer så er dette spillet en katastrofe, mens de som er langt under ditt nivå sikkert synes det er fantastisk da de ikke trenger gjøre en dritt for å bli god, så om du ikke bryr deg så har du en merkelig måte å vise det på. Alle kan hovere og subtilt skryte av seg selv, til og med apekatter.Eg liker fotballspill, spesielt FIFA da det ikke er flust av andre å velge i. FIFA 15 var dårlig, dette er enda verre. Det er ingen moduser som gir glede av å spilles lenger. Online clubs er den eneste modusen som har vært noenlunde ok å spille tidligere, mest pga det sosiale og en spiller på lag med folk som er interessert i å spille fotball, men årest utgave er håpløs..over hele fjøla. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Jau, i tillegg: Kjempe bra at de har nerfet pace, men kom igjen. Nå blir jo spillere med over 90 i fart løpt opp igjen av spillere med 30 i fart. Raske spillere med ball er altfor trege. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Jeg er nå langt i fra den eneste som titter innom i jevne mellomrom å "griner" over spillet... Ser ikke helt hvor eg skryter meg selv opp, taper nesten alt av kamper i år. Ikke god i det hele tatt. Spilt mye fifa siden 2008 men blir dårligere for hver utgave som kommer. Tommel opp for ditt innlegg, ice. Endret 19. oktober 2015 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det var dråpen, er dritt lei av dette spillet, så valgte heller å gå over til Madden 16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå