PrettyBoy Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Åja, trodde det skulle kom en patch/oppdatering eller no sånt.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Den har alt kommet. Fikset ikke veldig mye. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 jo mer jeg spiller dette jo mer hater jeg det, er så mye bugs, fatter og begriper ikke hvorfor de har ødelagt all flyt i spillet, skal man spille vegg og sentre på 1-touch så går det bare ikke fordi selv om spilleren er på løp og har stor fart i motsetning til forsvarspiller så kommer han tregt forbi han. Greit at de nerfa pace men ikke så mye, blir bare for dumt, og kjenner at forsvar er blitt totalt ødelagt i dette spillet, helt grusomt. Karriere modus har de gjort nada på, er helt likt som alle andre fifa føles det ut som med untak av å legge til treningein fra vm 2014. At de enda ikke har lagt til at man kan lagre Custom tactics på forhånd i FUT er jo faen meg retardert, ser ikke poenget med å ikke få den muligheten? Dommeren dømmer jo helt vannvittig mye på tulleting som når AIen på laget mitt springer på en spiller med ett uhell og så får han gult kort. Vil gjerne like det men blir bare verre og verre for hver gang jeg spiller det Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Angående karrieremodus. Hender det at alle topplag (i PL) bruker b-preget mannskap da dere møter de? F.eks med City var KdB, Otamendi, Bony de eneste virkelig stjernene. De brukte mange unggutter (!)2016-2017sesongen. PL dette gjelder. Ikke rart de ligger på en 8 plass des 2016. Samme regla med Chelsea og. Uvant at City ikke kjøper i hytt og pine som i virkeligheten. Får litt vondt inni meg når United kjører Valencia, Lingard, Young og Wilson på topp mot meg. Endret 13. oktober 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg må seriøst slutte med å spille drop-ins (men fant ikke en klubb som jeg kunne joine nå). Jeg var egentlig kaptein, men plutselig var det en annen som ble kaptein. Slapp inn to tidlige, og heldige, mål. Så jeg tenkte å bytte fra CB til CDM i et forsøk på å redde ratingen. Bli mer involvert i spillet og komme meg opp på 6.5 eller noe. Men siden en annen hadde blitt kaptein måtte jeg bare fullføre som CB. Spilte mer risikabelt enn jeg burde for å få opp ratingen. Fake shots som CB. Endte med 14/14 driblinger, flest dribleforsøk av alle på laget. 19/20 pasninger siden jeg ba om ballen ganske ofte. Ingen av de andre hadde 10 eller flere pasningsforsøk. Han ene på laget mitt scoret 2 mål og endte likevel på 6.3. Mistenker at de andre ikke var helt fornøyde, men de var ikke akkurat lagspillere selv heller. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Lagspel på drop-in er diverre sjeldne greier, det er jo eit evig accomplishment-jag. Og ratingsystemet i Clubs er jo heilt ute. På eine kampen var eg einaste utpåspelar att på drop-in-laget(afk keeper), og spelte som spiss resten av kampen. Fekk 8,1 i rating, sjølv om eg stod som CB. Var riktig nok mykje fram og tilbake, men likevel. Opplevd maaange gongar at eg har fått kapteinsbindet, men i matchen har ein annan plutseleg overteke den rolla. Rare greie. Har du skjønt kortid det skjer? Eg har prøvd å sjå etter eit mønster når buggen slår inn. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Kan hende at det er en glitch som bare noen få kjenner til, som gjør at de selv blir kaptein, men kan også være en feil som gjør at en tilfeldig spiller blir kaptein. Har ikke sett noe mønster selv. Helt håpløst å spille hvis en av de apekattene er kaptein.Jeg vet at de er ekstremt ego, og forventer ikke noe annet. Men det er sjokkerende å se hvor dårlige mange er. Jeg møter aldri folk på dette nivået i andre game modes.Ratingsystemet er veldig dårlig, men det er likevel viktig å ha et bra snitt og bra statistikk generelt. Edit: heldigvis mulig å joine klubber hvor folk holder et ganske bra nivå også (på denne brukeren har jeg 22 clean sheets på 28 kamper som CB ). Denne klubben er 11 man, mer eller mindre. Endret 13. oktober 2015 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Noen andre som også har fått fremgangen til pro'en slettet? Har 15 mål på 13 kamper, men når jeg ser på bragdene står det at jeg kun har spilt 3 kamper... Dette skjedde i fjor også. Hjelper det å klage på dette? Samme her. Var 88, nå er jeg 81..... Håper jeg står opp til nyheten av at EA sitt HK har brent ned og at selskapet er konkurs. Korleis endte denne visa? Sendte du klage? Fått tilbake framgongen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Sendte inn klage. Fikk beskjed om at det kunne ta en uke å få svar. Har gått en uke nå, men EA unnskylde seg med å fortelle meg at Pro Club-spilleren IKKE lagres online. Den lagres et sted in-between. Dette gjør at EA ikke ANER hvilken rating jeg var på før ting klikka. Dermed er det nærmest umulig for dem å kunne gjennopprette progresjonen min. TL;DR: Man får ikke gjort noe med det. Jeg har derimot funnet hva som gjør at dette skjer: Om man spiller en kamp og kapteinen forlater kampen og resterende går inn i igjen i lobby, vil man få en beskjed om at "Kapteinen har forlatt kampen". STARTER man en ny kamp da vil man miste progresjonen. Kommer man inn i lobbyen og får denne beskjed må man gå ut av lobbyen, også inn igjen. For når jeg og en kompis spilte så forlot kapteinen. Jeg tok over kapteinsansvaret og dermed var spilleren resat. Bare en FYI til dere andre her inne. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Takk for tips! Herregud så sint eg hadde blitt viss eg hadde mista alt. Det hadde vel hjulpe lite å teke screenshots antar eg. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Man ser at man har en lavere rating når kapteinen har gått ut, og da må man som nevnt ut av lobbyen. Jeg havner nede på 70-tallet. Det er ikke slik at man har den korrekte ratingen når man starter disse kampene og er i ferd med å reset'e spilleren. Men mange følger ikke med, og ser ikke at de har en lavere rating enn normalt. Jeg hadde en 39 RB i går, men det hadde ingenting med akkurat dette å gjøre. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Hmm, trodde FIFA 16 var oppdater jeg på når de diverse ligaene starter og slutter. Har akkurat laget min egen pro spiller og startet med Sandefjord i Tippeligaen men, her starter jo ligaen i August/PL(og slutter i Mai) startet på samme tid. Dette burde de ha klart og fått med seg syntes jeg :/ Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Funnet ut at EA synes det er fair å sette opp fire og en halv stjerne mot fem stjerner, som antagelig betyr at Zenit kan bli satt opp mot Real Madrid. Har selv spilt Lazio mot Man Utd et par ganger. Matchmaking på restrictive, så dette er EA og kun EA. Ellers fått satt opp årets CSKA-lag, men ikke testet det ennå. Ser like OP ut som alltid. Så mye pace, 4* skill moves på alle tre angripere pluss begge kantspillerne, en spiss med litt størrelse... I forsvar har jeg to venstrebacker og en høyreback, med pace på 84/79, 79/78 og 82/82. 5'11, 6'2 og 6'0 (tror det er 180 cm, 188 cm og 183 cm). Endret 15. oktober 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Spiller litt karrieremodus nå. Individuell trening-funksjonen er grået ut. Hva må jeg gjøre for å låse den opp? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Sikkert noe opplåsbart i katalogen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Yes. Slettet en hel Playstation-bruker i ren frustrasjon, fikk roet meg ned og opprettet brukeren igjen i dag, to dager senere. Så finner jeg ut at spilleren min er nullstilt. Eller ratingen er nullstilt, så jeg er 79 rated. Men jeg har fortsatt statistikken fra kampene som jeg har spilt. Endret 17. oktober 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Synes det er litt synd at man ikke kan omskolere spillere i karrieremodus. Jeg har spilt med Ajer som CDM i over tre sesonger, og har fokusert mye på defensive ferdigheter i individuelle treninger - han er nå best på markering og stående taklinger, og spiller som sagt utelukkende som CDM. Likevel står det fortsatt at han er CM, og med CAM som sekundær. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Men det spiller vel egentlig ingen rolle om en spiller står som CM eller CDM (bortsett fra at man kanskje kan irritere seg over at det som står der er "feil")? Man kan vel stokke om like mye som i seasons, hvis det ikke er slik at det får negative konsekvenser for utviklingen, de blir sure hvis man bruker dem i en annen posisjon enn hva de foretrekker osv? For meg ligger mesteparten av grunnen til å spille seasons i at man kan stokke om og være mer manager enn i FUT. Bare sette spillerne der man selv mener at de passer. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Fy faen hvor tragisk spillet har blitt i det siste. Pace og kontringer vinner fortsatt 9 av 10 kamper. De antatt tekniske spillerne har så trege og dårlig touch at det er til å få vondt av. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Noen snakket om at høye og sterke spillere var veien å gå på FIFA 16, men kan ikke si at jeg har merket noe særlig til det. Har slitt mot Musa og har selv spilt med Giovinco og sett hvor OP han er. Man må bare unngå nærkontakt med store og sterke forsvarere når man spiller med små, tekniske pace-fluer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå