Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående seasons anbefaler jeg Lazio. Har ikke sett nok på seasons til å finne andre gode lag.

FC Barcelona, Real Madrid, Manchester City, Bayern Munchen, Arsenal og Chelsea er de beste lagene på Seasons etter min mening. (Spilt 100 kamper)

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Angående seasons anbefaler jeg Lazio. Har ikke sett nok på seasons til å finne andre gode lag.

FC Barcelona, Real Madrid, Manchester City, Bayern Munchen, Arsenal og Chelsea er de beste lagene på Seasons etter min mening. (Spilt 100 kamper)

Men det er på 5 stjerner. De beste lagvalgene finner man på lavere stjernenivå.

Lenke til kommentar

SupahBois!

Lenke til kommentar

SupahBois!

Nå er du på 5 stjerner igjen... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Jeg trodde ikke det var mulig å gjøre Pro Clubs dårligere enn det allerede var. Helt fuckings utrolig. Noe av jævligste jeg har vært med på. Tenk at de har laget en spillmodus hvor du skal spille fotball med spillere som ikke kan spille fotball. Haha, fy faen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Dårlig formulert. Tenker på bottene. Altså alle de andre spillerne på laget vårt. Spiller med et par kompiser hvor vi deler på å styre hele laget, men det er jo klin umulig å spille med bottene da de er helt utrolig dårligere. Greier ikke motta ballen eller legge skikkelige pasninger. Mister også balanser hele tiden når de tar imot ballen. Rett å slett udugelige spillere. 

Hva er liksom greia med å spille med så dårlige spillere? Hvem kjøper et spill for å spille med fotballspillere som suger? Fatter ikke hva de tenker med. 

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Hokey. Spiller karriere. Skal flytte spillere fra reserves til subs, men det finner jeg ikke ut av hvordan jeg gjør. Mistenker jeg hadde flere subs før enn jeg har nå og jeg kan ikke fylle på fra reserves. Hva er det jeg overser? :) 

Lenke til kommentar

Dårlig formulert. Tenker på bottene. Altså alle de andre spillerne på laget vårt. Spiller med et par kompiser hvor vi deler på å styre hele laget, men det er jo klin umulig å spille med bottene da de er helt utrolig dårligere. Greier ikke motta ballen eller legge skikkelige pasninger. Mister også balanser hele tiden når de tar imot ballen. Rett å slett udugelige spillere.

Hva er liksom greia med å spille med så dårlige spillere? Hvem kjøper et spill for å spille med fotballspillere som suger? Fatter ikke hva de tenker med.

Er ikke så rart at de er betydelig dårligere enn deres spillere (man har dem for å kunne stille lag og de burde ikke være jevngode med deres spillere), men skjønner at man kan bli frustrert til tider.

Hvis man er 4-5 stykker, så kan det være greit å droppe ANY. Det forutsetter at man har CDM og/eller CB.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Spilt en del pro clubs nå, kommet opp i tredje div. Forhåpentligvis kan det bli første divisjon til slutt, men det spørs, syns vel egentlig vi er bare hakket over middels gode.

Stats som CAM (offensiv midt):

Kamper: 113

Mål: 61

Assist:40

MotM: 56

Veldig godt fornøyd med min "produksjon" hittil, men merker det ble litt mindre målpoeng forrige sesongen, motstanderne begynner å bli bedre defensivt.

Lenke til kommentar

Pro clubs er så ødelagt. Ved et uhell valgte jeg ikke posisjon i drop-in, og dermed ble jeg GK. Den siste posisjonen man burde bli tildelt. Helt ubegripelig at de kan sette noen i mål uten at de har valgt det. Vet det er slik hvert år. Det viser bare hvor lite EA lærer av egne feil.

Så da spilte jeg GK med en 5'11 wingback. Slapp faktisk bare inn ett mål. Men herregud så dumme visse mennesker er. Kapteinen på mitt lag (jeg er alltid kaptein når jeg spiller drop-ins fordi jeg vet at folk er ufattelig dumme) kjørte offside trap non stop. Offside trap er kanskje noe som 95 % av de som spiller ikke mestrer godt nok til å bruke det. I tillegg gikk han all out attack mot slutten. Et sant mareritt.

Og så får jeg N/A på saves, det er også ganske godt gjort. Man må selvsagt ha et antall redninger av et visst antall mulige, selv om det evt er 0/0. Ser etter kampen at jeg hadde 4 saves, siden dette var første kampen som GK. Det stemmer nok. Hadde 6.7 da kampen var over, men ble bumpet opp til 7.1. Bra spill, EA.

4c3270a960955ef2aeb702d966cfe57b.png

f6ea36a77071d2acc1a3c5e32c270461.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Noen som kan bekrefte om AI'en (lagets) blir bedre jo høyere opp i div man kommer i Pro Clubs?

De går opp i overall, men at de blir bedre vet jeg ikke

Men gud hvor dårlig det spillet her har blitt i løpet av de siste ukene. Gamespeed er definitivt skrudd opp igjen, og patchen har uten tvil gjort noe med spillet.

L1 + trekant er definitivt tilbake. Den eneste grunnen til at den ikke er like OP som i fjor er fordi keeperen faktisk er kapabel til å gjøre jobben sin. Det virker som EA har gjort forsvaret "dummere", slik at det er vanskeligere å forsvare seg og dermed er gjennombrudd enklere igjen.

Den første uken av spillet var definitivt bra. Jeg digget det spillet, men slik det er nå drar det paralleller mot FIFA 15 igjen. November kan ikke komme fort nok. Synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...