Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden

Anbefalte innlegg

Mulig at noen straffer kan være unngått men at dommeren er på blåbærtur ganske så ofte og at dette kanskje er den værste dommeren noensinne på Fifa, iallefall så lenge eg har spilt (07). Fordel er også vekke. I utgangspunktet skal man bruke fordel så lenge det ikke er rødt, som regel blåser han for gule kort også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyere stats vs lavere stats på spillerne.

1-3 = Trekk i stats

4 = Spilleren beholder statsene sine

5-7 = Litt øking i stats

8-10 = Stor økning i stats

(Basert på kort på spiller også).

Dette var iallfall FIFA 15. Neppe stor endring til 16.

Lenke til kommentar

Flere som var relativt habile i 15, men som suger balle i 16?

ja sliter som faen i dette fifaet, altså skal ikke slite  i 8 divisjon men det gjør jeg altså :(  laget er bra og blir stadig bedre, sliter defensivt, spesielt med disse jævla dribleraidsa fra avspark(noe jeg selv scorer noen mål på)

har forresten 20k på fut laget mitt som da er PL basert, hva skal jeg kjøpe? Topp 11-er laget mitt akkurat nå:

Benteke

Azpiculeta - Ogbonna - Sakho/Kaboul - Ivanovic

Ramsey - Barkley/Cazorla(lån)- Coquelin

Delofeu - Benteke(bygget laget rundt han forsåvidt) - Atsu / Bolasie(Lån)

Solgte nettopp Rakitic og marquinhos da de ikke passet i laget så fikk endel cash for det ^^

Lenke til kommentar

Sliter litt, men heldigvis mange som sliter mer enn meg, så jeg har fått en relativt god start på FIFA 16. Bedre enn på FIFA 15.

Ville prioritert å forsterke RB (Ivanovic er en stopper-type, ikke en back-type) og angrepet, særlig vingene. For eksempel Mirallas og Shaqiri. Coquelin er heller ikke god nok, men det er en mindre viktig posisjon enn RB og vingene.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som Fifa Interactive World Cup? Skal klare å spille alle 90 kampene denne gangen, hittil har jeg spilt 12 kamper står med 10-1-0, og ser meg ganske fornøyd med det. 

Jeg bruker PSG som lag her, da jeg føler meg veldig gode med de, dette er hvertfall oppsettet

Kjører 4-3-3 med

Lavazzi - Zlatan - Cavani

Matuidi  - Pastore

Motta

Kurzawa - Luiz - Silva - Aurier

Sirigu

Endret av Brandshal
Lenke til kommentar

Flere enn meg som Fifa Interactive World Cup? Skal klare å spille alle 90 kampene denne gangen, hittil har jeg spilt 12 kamper står med 10-1-0, og ser meg ganske fornøyd med det. 

Jeg bruker PSG som lag her, da jeg føler meg veldig gode med de, dette er hvertfall oppsettet

Kjører 4-3-3 med

Matuidi  - Pastore

Motta

Sirigu

ja apropos fifa interactive cup, jeg fikk bare opp nord amerika osv, ikke noe europa, samt jeg fant aldri noen på den random nasjonen vi valgte på lørdag(var greit full på dette stadiet så huske ikke hva land det ble) men jah dumt at norge ikke var med på listen :(

Lenke til kommentar

Kjører 4-3-3 med

Matuidi  - Pastore

Motta

Sirigu

ja apropos fifa interactive cup, jeg fikk bare opp nord amerika osv, ikke noe europa, samt jeg fant aldri noen på den random nasjonen vi valgte på lørdag(var greit full på dette stadiet så huske ikke hva land det ble) men jah dumt at norge ikke var med på listen :(

Tror det er noe med at du var greit full, for jeg spiller under Norge.

Lenke til kommentar

Kjører 4-3-3 med

Matuidi  - Pastore

Motta

Sirigu

Tror det er noe med at du var greit full, for jeg spiller under Norge.

nei fordi jeg sjekka flere gang, over flere dager, og europa var aldri ett alternativ, trodde det bare var noe de første dagene men når det har skjedd etter ett en uke etter at fifa IWC startet så burde det jo vært i orden, og min PS konto er norsk og i norge så da skulle dette ikke vært ett problem egentlig.

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke problemet, men greit. 

Men hmm, da vet jeg ikke helt hvorfor det ikke kom opp, jeg registrerte meg med en gang på torsdag, da fikk jeg Norge og Europa opp.

altså hvis jeg da på en eller annen utrolig måte skulle vinne endel kamper og kvalifisere meg videre så vil jeg da bli diskvalifisert siden jeg ikke er fra det landet som er oppført :p  men skjer nok ikke det altså synes bare det var en merkelig bug ^^

Lenke til kommentar

Flere som var relativt habile i 15, men som suger balle i 16?

ja sliter som faen i dette fifaet, altså skal ikke slite  i 8 divisjon men det gjør jeg altså :(  laget er bra og blir stadig bedre, sliter defensivt, spesielt med disse jævla dribleraidsa fra avspark(noe jeg selv scorer noen mål på)

har forresten 20k på fut laget mitt som da er PL basert, hva skal jeg kjøpe? Topp 11-er laget mitt akkurat nå:

Benteke

Azpiculeta - Ogbonna - Sakho/Kaboul - Ivanovic

Ramsey - Barkley/Cazorla(lån)- Coquelin

Delofeu - Benteke(bygget laget rundt han forsåvidt) - Atsu / Bolasie(Lån)

Solgte nettopp Rakitic og marquinhos da de ikke passet i laget så fikk endel cash for det ^^

sleit VELDIG VELDIG i starten. Spilte meg opp til 8 og rykka ned til 10 igjen. Har aldri skjedd før :p

Nå er jeg i 7. div og ting går bedre. Det har tatt relativt lang tid å få teken på spillet, men må innrømme at jeg kjører cheeze med 4-3-3 def og high pressure.

Lenke til kommentar

Hva i helvete er det som har skjedd med fifa? Frem til begynnelsen av forrige uke synes jeg det var det beste på mange år,der tålmodighet og timing var nøkkelordet. Men gradvis er det blitt bedritent synes jeg, pace er alt igjen, forsvaret bryter ikke i nærheten av like mye bruddpasninger. 90% av de jeg møter har EN taktikk, få ballen frem til 16meteren for så å finte i 2 timer, i begynnelsen gikk det fint å forsvare seg mot. Og de jeg tapte mot spilte meg ut, ikke bare sprang og dribla.

Akkurat nå er spillet identisk som fifa 15, jeg merker såvidt forskjell lenger. De må ha skrudd gamespeed opp nå så inn i helvete i tillegg. Det er ikke problemet i utgangspunktet, men at pace er blitt så OP igjen. Da hørte vel ea på dritungene som kun hadde L1+trekant som taktikk igjen, og dermed stilte de spillet mange hakk tilbake.

Noen andre som har samme inntrykk eller klikker det sakte men sikkert for meg?

Endret av Wilshere19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...