KeyanZa Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 fifa karriere, kan du lage ditt eget lag der? starte i lav div og jobbe deg oppover? kan man skifte farger på drakter?, kan man bygge ut stadion?, skifte eget navn på klubben? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 kan du lage ditt eget lag der? Nei. starte i lav div og jobbe deg oppover? I ligasystemet til de største fotballandene, ja, til en viss grad. kan man skifte farger på drakter? Nei. kan man bygge ut stadion? Nei. skifte eget navn på klubben? Nei. Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Lurer på når de skal patche dette helt LATTERLIGE høye presset alle bruker online, fy fan for noen tull. Umulig å spille seg ut og det er nesten ikke en kamp der motstander ikke bruker andre forsvarer, contain og høyt press. Blir så ekstremt ødelagt hele spillet av all automatikken, er et spill som er laget for alle i år. Ingenting å si om man spiller mye. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Sånn apropos straffer. Spørs om han her var så veldig fornøyd. Da Williams satt inn den fjerde scoringen etter 86 min pauset han kampen to ganger, og jeg ventet bare på den tredje pausen, men da bare rq han. Synd at den siste ikke kom på straffe Endret 3. oktober 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Enig k deg. Dumt at dommerne er såpass dårlig. For per nå, er dommere det store minuset. Akkurat som i ekte fotball om dagen 4 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Etter dagens 16-timarsøkt med Pro Clubs, er det utvilsomt straffegreia som tar kaka. Greit nok at keeper kan ha enkelte merksnodige reaksjonar, og at assistfunksjonen er tidvis på bærtur, men jeez denne straffehaglinga hadde vore greit å patcha vekk. På slutten vart det berre komisk. Opplev forøvrig at al´en vår ikkje vil gå i ballførar, berre presse. Hjelp lite å kjøre secondary press. Vårt lag derimot på føler i stor grad at forsvaret me skal forbi går i oss heile tida. Anten er me rævva og må bli betre(truleg svaret), eller så er det ein eller annan knapp/taktikk/funksjon me gjerne vil vite om. Ellers stor stas å spele Clubs! Ikkje mange spel eg kan spele frå 11:00 til 03:00 i strekk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Har de endret matchspeed? Nå er det bare pace og L1+trekant som gjelder igjen.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fy flate da blir jeg skuffet. FIFA 16 har vært en skikkelig opptur og jeg håper inderlig ikke at vi skal tilbake på ræva-nivået til FIFA 15. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Første uken så var det iallfall langt mindre gjennombruddpasninger som gikk enn nå. Så lurte på om flere syntes noe har forandret seg. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Snakker dere om en ny patch? jeg har ikke fått noe Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Ikke ny patch, mer at EA har skrudd opp gamespeed. Det trenger de ikke patch til å gjøre. Føler iallfall at trekant-pasninger veldig OP igjen. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Gleder meg i hvertfall til ny patch. Og den kommer nå ganske så snart. Hater at jeg taper kamper fordi min keeper løper ut for å bokse så bommer keeperen og det er lett for motstander å bare skyte ballen i åpent mål. October 2, 2015 The second game update for FIFA 16 is now available for PC. We will have news on the timing of a similar update for Xbox One and PlayStation 4 at a later date. The update includes general stability improvements and addresses the following items identified by the community and the FIFA team: Optimized goalkeeper rushing, AI, and positioning. Improved player wage accuracy in Career Mode. Addressed referee/kit clashes. Addressed an exploit in Virtual Pro leaderboards. Addressed a shot missing the top corner and still being called a goal. FIFA Trainer button tuning. Player clipping during intro sequence in certain stadiums. The update also addresses the following FUT items: EA SPORTS Football Club shared squads not showing players in FIFA menus. Relisting Transfer List items not retaining previous price settings. Error message when attempting to apply a contract consumable. Away crowd wearing incorrect kit. Some returning users experiencing an issue when naming their club. Controller disconnecting in FUT modes. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Nå som pace har blitt så effektivt igjen er det bare å gi opp. Funket bra i starten, men FIFA 15 all over again. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Syntes straffer har vært det mest komiske hittil på FIFA 16. Man trenger så vidt å røre spillerne før de faller, og det blir straffe. Samtidig så er det også fellinger innenfor 16-meteren som burde ha vært straffe........... Utenom straffer så syntes jeg at FIFA 16 er nydelig. Tempoet i spillet har økt siden forrige uke, men jeg syntes at heading burde ha vært litt mer OP. Jeg er i DIV 2 på Online sesonger, og jeg spiller for det meste med Barcelona. Siden man aldri scorer på cornere, eller slipper inn mål på innlegg, så har jeg Pique plasset på benken. Jeg bruker Mascherano og Bartra som midtstoppere, og det fungerer utmerket. For en uke siden så følte jeg at det var viktig å ha ballbesittelse, og bygge opp angrep på en roligere måte, siden pasningsspillet gikk for tregt. Nå så går spillet litt hurtigere, og hurtigere angrepspill fungerer bedre. Fikser de straffesituasjonen så er FIFA 16 nydelig! Lenke til kommentar
uggy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Nå som pace har blitt så effektivt igjen er det bare å gi opp. Funket bra i starten, men FIFA 15 all over again.Kan virke som om de har gjort noe med gameplayet ja .. Er flere som har antydet dette i div forum. Er isåfall veldig synd! Likte det slik det var iår, der fart og spaming ikke var alt. Der de som kunne å spille ball ble belønnet for det... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hehe, blir noen straffer, ja. Men som sagt sjeldent jeg som får straffer imot. Er nok mange som spiller mer aggressivt enn de burde i egen boks. Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Har ingenting med å være agressiv eller ei, har med at dommeren dømmer straffe for skulder mot skulder og alt annet vås... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det har mye med det å gjøre, og mange må tenke litt mer over hvordan de forsvarer seg i egen boks. Det vil være straffer som er veldig billige også, men hvis en stor andel av straffene er bs, så ville jeg fått flere straffer imot og ikke bare selv fått straffer omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå