IcedInsanity Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Fordi folk er noen forbannede sutrekopper! Hvis en ikke får det til med en gang klages det. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Nei, det blir feil. Eit forum er jo ein arena for meiningsytring og diskurs, og det er jo naturleg å diskutere kva som bør blir betre med spelet. Spesielt med tanke på at det kjem ut kvart einaste år, til same pris, med mange av dei same feila og bugsa som har vore dei tidlegare åra. Det er jo interessant å lese kva forskjellege moment frustrerer seg over, og diskutere det. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Høres ut som 90% av kommentarene her inne er negative, så da må man jo spørre seg selv hvorfor man ikke kjøper alternativet? ( Som også absolutt har sine frustrasjonsmoment) Mye som må fikses og justeres i FIFA, men det betyr ikke at PES er bedre. Synes det er litt interessant at flagget til New Zealand er fucka for andre året på rad. Kanskje flere år også, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Edit: dobbelpost. Endret 1. oktober 2015 av Lærevillig Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Høres ut som 90% av kommentarene her inne er negative, så da må man jo spørre seg selv hvorfor man ikke kjøper alternativet? ( Som også absolutt har sine frustrasjonsmoment) Fordi folk er noen forbannede sutrekopper! Hvis en ikke får det til med en gang klages det. En får heller sørge for å spille bedre. Jeg er langt fra noen god spiller. Langt under middels faktisk. Men jeg kunne ikke finne på å klage på spillet av den grunn. Syns faktisk årets versjon er den klart beste som er laget. Spillerne på laget jeg ikke styrer ser faktisk ut til å tenke de og. Det har jeg aldri følt at de har gjort i tidligere versjoner. Tommel opp. At det er vanskelig, bedre keepere, stolpeskudd, brudd på midtbanen, vanskeligere å drible - det er likt for alle. Selv synes jeg det er det beste spillet jeg har spilt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Virker som mange klager på "autopilot" fordi de spillerne man ikke styrer gjør en god jobb (i motsetning til tidligere). Siden når ble "å kontrollere 11 spillere samtidig" et kriterie for å være god i FIFA? Synes det er digg at de har fått opp intelligensen på AI-en når man spiller. Er det blitt enklere å forsvare seg? Jepp. Er det blitt mer givende å komme igjennom og score? Jepp. Har bare spilt 10-timers trial på EA Access, men synes absolutt spillet er bra. Skal vurdere å kjøpe det etter en periode er gått, slik at jeg er sikker på at de ikke patcher det opp og ødelegger noe. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det er likt for alle, ja, men nå handler ikke dette bare om å vinne kampene. Det skal gjerne være litt gøy også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Om det er gøy er subjektivt. Spill noe annet om spillet er kjedelig? 1 Lenke til kommentar
zagazug Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Noen som spiller pro clubs på ps4 ikveld? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Fordi folk er noen forbannede sutrekopper! Hvis en ikke får det til med en gang klages det. Jada, du har helt rett. Jeg sutrer fordi jeg er for dårlig. Jeg er så dårlig at jeg i karrieremodusen ikke kan svare på korrespondansen fra spillere. Jeg er så dårlig at dersom jeg tar over en annen klubb etter at sesongen er ferdig(!) så får jeg sparken fordi du evalueres etter de opprinnelige målene, og får dermed sparken. Jeg er så dårlig at jeg kan ikke bytte innkasttaker selv om det er spissen min som må ta det. Jeg er så elendig at computeren sine spillere ikke en eneste gang(!) har løpt i hverandre slik at begge faller, eller løpt foran sin egen spillere og blokkert deres skudd. Dersom det er sutring å være irritert over at computeren på verdensklasse når et fullstendig urealistisk nivå når det kommer til balanse, styrke og det å kunne unngå taklinger, så er jeg pokker meg stolt over å sutre. Jeg vil høre nøyaktig hvorfor jeg syter og klager urettmessig når jeg over 2-3 kamper har gått glipp av ballen rett utenfor motstanderen sin sekstenmeter fordi spillet ikke lar meg bytte spiller? HVorfor? Hvorfor er det helt og fullstendig urimelig å være irritert over det? Hvorfor? Kom igjen, dere som sier man ikke har rett til å klage syns dette er helt greit, så få hør. Jeg klager ikke over at jeg ikke vinner kamper, for det gjør jeg. Hadde jeg bare ønsket å vunnet kamper uten problem så hadde jeg spilt amatør eller profesjonell. Spiller du på en høyere vanskelighetsgrad så skal computeren gå på smartere løp, de skal slå smartere pasninger, posisjonere seg bedre, etc. De skal IKKE spille som om de kan spå framtiden, ha urealistisk god balanse eller reaksjon i forhold til dine spillere, kunne snu på femøringen, søke seg etter ballen 0.1 sekund osv. Computeren slår støtt og stadig pasninger som går MELLOM bena på mine spillere. Hvor lav skal "pasningsbryteattributtet" være for at du må få 6 pasninger slått MELLOM bena på deg før du klarer å snappe opp en av dem? Jeg har ikke spilt fullversjonen av FIFA16, kun demoen (og den var ganske grei), men det som irriterer meg er hele pakken. Kanskje spesielt karrieremodusen hvor jeg med må innrømme at det faktisk ikke en noen "gamebreaking" ting, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri spilt et FIFA med så vanvittig mange småfeil som samlet gjør at FIFA (med karrieremodusen) bare blir verre og verre. Endret 1. oktober 2015 av Patrick123 6 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Om det er gøy er subjektivt. Spill noe annet om spillet er kjedelig? Jeg sa ikke at det ikke er gøy, og det blir mer gøy når man har spilt det mer og behersker det bedre. Men i sum tviler jeg på at jeg noen gang vil mene at det er på nivå med FIFA 15 eller bedre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 hva er rekorden deres på straffer i mot på en kamp? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 hva er rekorden deres på straffer i mot på en kamp? 3. Av alle tilsammen er 90 prosent mot Nathan dyer, han er laget av luft. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 hva er rekorden deres på straffer i mot på en kamp? 3, alle kom i en skulder mot skulder. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 samme her. Dømmingen ødelegger for mange kamper. Godt det ikke bare er meg Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Får omtrent aldri straffe imot meg, og jeg har i hvert fall ikke fått flere straffer imot i samme kampen. På de første 35 kampene i ultimate team er det kanskje snakk om 3-4 straffer totalt. Endret 2. oktober 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Finte mer da. Om man bruker mye fakeshots osv, blir det endel straffer. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Dette er straffer imot. Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Dommeren er verre enn noen gang dette året. Alt er straffer, fordel av ballen er borte vekk og blåser for alt mulig tull ellers også.... Det med straffer går naturligvis i begge retninger men eg har ingen interesse å ha straffe for og i mot hver eneste kamp. Endret 3. oktober 2015 av MadeinNorway07 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Enig k deg. Dumt at dommerne er såpass dårlig. For per nå, er dommere det store minuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå