Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden


Anbefalte innlegg

Halky: det er naturligvis en fordel å bruke ekte penger i FUT, men det er ikke en nødvendighet. Man kan spille bra med billige spillere (for eksempel Doumbia), eller man kan tjene masse coins på trading.

 

Jeg er ganske middelmådig, men vinner nok kamper selv om jeg spiller med flere lagoppstillinger som ikke akkurat er blodseriøse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damefotball i FIFA? Vil akkurat bli det samme som bevegelige cornerflagg. Det har ingen effekt for spillet, og man vil knapt legge merke til om det er mann eller kvinne man spiller med. EA burde gjøre noe med problemene i spillet som Price Rangers, og at man ikke har sett en eneste TOTS Dybala på transfer listen. Og de burde ihvertfall sette ned prisen på FIFA Points, eller gi folk mer ut av pengene de betaler for det. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror ikke at EA med viten og vilje har brukt ressurser på å programmere inn et avansert skript som har som eneste egenskap å lage en skikkelig urettferdig opplevelse mot slutten omgang/kamp, men at "noe" skjer er jeg overbevist om. Det skjer altfor ofte at mirakuløse mål kommer på tampen, og ALLTID mot det ledende laget. Skulle tro det var en bug EA ikke klarer å fjerne, noe som gjør at de heller vil ignorere og banne innlegg på forumene sine som omhandler dette fordi det sverter spillet og de klarer ikke å rette det.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Jeg tror de dermed har lagt inn "momentum" som finnes i enkelte bilspill slik at man skal ha mulighet til å hente igjen den som har kjørt fra deg. Det føles sånn i FIFA også. Man kan ha full kontroll, så scorer motstander eller du får rødt kort, og plutselig så går ingen pasninger frem og touchen blir forferdelig. 

Lenke til kommentar

EA har også sagt at de vil fokusere på bremse pace og at man spiller Real Madrid mot Real Madrid online. Det hadde vært fint om de fikk til det, men dessverre tror jeg det vil bli mye klaging om de klarer det. Ettersom 9 av 10 spillere nå har en spillestil som baserer seg kun på raske kanter og pace. Hadde dog vært morsomt om man faktisk måtte bygge opp angrepet med spill eller gode pasninger. Nå kan man bare slå Ronaldo-pasningen og vips, så er det mål. 

Lenke til kommentar

Spilte online cup og møtte i finalen en som spilte Olympic Lyon i kveld. Alt spillet hans dreide seg om var å få ballen til Lacazette som har mye pace og prøve å løpe gjennom forsvaret mitt. Han scora tre ganger på ti-tolv identiske sjanser, og ble avbrutt av meg ca ti ganger også. Hadde ikke sjangs til å ta ham igjen hvis han kom parallelt eller helt forbi, men han tapte til slutt mot meg allikevel da han var utålmodig i forsvar. Slikt håper jeg blir tona maks ned for det var ikke fotball han fyren spilte...

Lenke til kommentar

Viktigste for meg er fysikken, AI og følelsen i spillet. Hjelper ikke med bra karrieremodus om spillet er like ødelagt som FIFA15.

Utifra videoen virker det som de har skjønt hva problemet var. Forsvaret er blitt mye bedre (påståes det). Hvis de holder hva de lover så er det bra. Får bare håpe at ikke den nye "hard pass" greia er for bra. Er den riktig balansert, og spillere følger med på løp som de viser så tror jeg at dette kan bli bra!

Lenke til kommentar

Håper de forbedrer offside opplegget også, syntes de blåser for mye på det i FIFA15 :/ 

 

Ellers er det en god del ting som jeg syntes de kunne ha lagt til i karrièremodusen ja. En ting jeg savner er at andre managere også faktisk kan få sparken og ikke bare deg selv. Og ikke minst noe bedre kommunikasjon mellom deg og spillerne i laget ditt. Siden nå så går den kommunikasjonen bare en vei uten at du som manager kan svare tilbake. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...