Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS4.

Aldri før lastet ned noe med så høy hastighet. Tok meg 1 time å laste ned 23 GB. Dvs. at linjen var maksa under hele nedlastingen.

Add meg om du vil ha en gooner på vennelista: EirikOliver

Det er hvertfall ikke normalt på PS4, haha. Burde være standard at det går så fort.

Lenke til kommentar

Pro clubs har som ventet ikke blitt prioritert. Nå får man en oppjustert rating etter kampene, men er ikke den oppjusterte ratingen som blir registrert på snitt-ratingen (ikke alltid i hvert fall). Hadde 6.4 da dommeren blåste av kampen, men ble oppjustert til 7.1. Holdt til MOTM. Men snittet mitt gikk ned fra 6.7 til 6.6, så det var nok 6.4 som ble registrert. Har også blitt MOTM selv om en på laget mitt hadde høyere rating.

Står nå med 5 kamper og 4 MOTM, som ikke er helt riktig. Likevel er det vrient å skaffe seg klubb, forstår meg virkelig ikke på de som rekrutterer :p

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Pro clubs har som ventet ikke blitt prioritert. Nå får man en oppjustert rating etter kampene, men er ikke den oppjusterte ratingen som blir registrert på snitt-ratingen (ikke alltid i hvert fall). Hadde 6.4 da dommeren blåste av kampen, men ble oppjustert til 7.1. Holdt til MOTM. Men snittet mitt gikk ned fra 6.7 til 6.6, så det var nok 6.4 som ble registrert. Har også blitt MOTM selv om en på laget mitt hadde høyere rating.

Står nå med 5 kamper og 4 MOTM, som ikke er helt riktig. Likevel er det vrient å skaffe seg klubb, forstår meg virkelig ikke på de som rekrutterer :p

Hvilken betydning har den ratingen? Spiller den inn når man søker matcher eller er det mer E-penis?

Lenke til kommentar

PS4.

Aldri før lastet ned noe med så høy hastighet. Tok meg 1 time å laste ned 23 GB. Dvs. at linjen var maksa under hele nedlastingen.

Add meg om du vil ha en gooner på vennelista: EirikOliver

Det er hvertfall ikke normalt på PS4, haha. Burde være standard at det går så fort.

Lagt deg til nå :)

Har gått greit hos meg etter at jeg koblet til med CAT6-kabel fra CAT5 (usikker på om det har noe å si) + satt DNS til 8.8.8.8 og 8.8.4.4 på rutern

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jah dette var skuffende greier, selve spillet var ok, forbedret fra demoen men fortsatt litt "klønete" og rar flyt. Online delen fungerte ikke i det hele tatt så det var lite vits å få dette dagen før da verken FUT fungerte(fikk den famøse you have entered a censored word buggen) slik at jeg ikke fikk registrert FUt lag, og når jeg skulle spille online på season så fant han ingen, men regner det blir fiksa til i morgen

Lenke til kommentar

Hvilken betydning har den ratingen? Spiller den inn når man søker matcher eller er det mer E-penis?

Vesentlig når man skal finne seg en klubb. Man rekrutterer ikke spillere som ligger rundt 6-tallet i snitt (ikke de seriøse klubbene i hvert fall) :p snitt er viktig, scoringer og assists er viktig hvis man er ST eller CAM. Jeg pleier å vise treffsikkerheten på både pasninger og taklinger (pleier å ligge over 80 % på begge).

Når jeg rekrutterer ser jeg alltid på statistikken, ikke bare overall'en. Hjelper ikke om du har høy overall hvis du ikke holder et ok nivå :)

Synd at pasningene og taklingene ikke vises når man sender request. Hvis den spilleren man rekrutterte ligger for lavt når man sjekker på squad, så er det kjipt å kaste ut en som man nettopp har signert (jeg har ikke gjort det ennå, men det er en situasjon som kan oppstå :p)

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg er så driiiiiita lei de ustabile serverne som gjør at jeg aldri klarer å få opp DNF multiplieren min... hver fjerde-femte kamp blir det DC, mister tilkobling til server, og DNF på meg - av en eller annen grunn... Samme om jeg leder eller ei. Har open nat, dønn stabil fiberlinje fra Altibox, kablet tilkobling og aldri noe problemer ellers - kun med Fifa. Hvert. Jæ..la. År.

Lenke til kommentar

Jeg er så driiiiiita lei de ustabile serverne som gjør at jeg aldri klarer å få opp DNF multiplieren min... hver fjerde-femte kamp blir det DC, mister tilkobling til server, og DNF på meg - av en eller annen grunn... Samme om jeg leder eller ei. Har open nat, dønn stabil fiberlinje fra Altibox, kablet tilkobling og aldri noe problemer ellers - kun med Fifa. Hvert. Jæ..la. År.

En av grunnene til jeg ga opp 15 ifjor..Drittlei de ræva serverne, hadde håpet på at det skulle være bedre i år, men blir nok like ille når alle har fått tak i spillet. Ps4??
Lenke til kommentar

Kjenner fifa-raget kommer tilbake... Når man er tvunget til å spille slik EA vil at du skal spille, da er det ikke artig lengre. Håper virkelig de patcher både pace og gjennombruddspassninger. De to tingene har så og si ingen funksjon lengre. Hva skal man med trekant-knappen på kontrolleren når den passningen er helt ubrukelig..? Går rett i beina på motstanderen uansett hvor man sikter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...