Johannes Entenmann Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Er vel bare å kjøpe US giftcards? Det funker helt perfekt på xbox one å kjøpe Gift cards Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Noen som blir med å danne et pro club lag hvor vi spiller litt ad-hoc og ikke for seriøst? Norske drakter så klart. PS4. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) For de som er på PC og vil slippe å vente til torsdag klokken 12:00 for å spille: https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/2ha9m9/wait_til_friday_fck_that_if_youre_on_the_pc_and/ Skift språk til sør-koreansk i innstillingene i Origin. Bruk en koreansk proxy i SoftEther. Dobbelklikk på FIFA16-ikonet på skrivebordet når origin er startet. Når du har startet spillet kan du lukke proxyen slik at du kan spille online uten at det går megatregt. Hvis du lukker spillet må du gjøre samme prosess igjen. Akkurat fått det til å fungere så nå skal jeg kose meg med Fifa 16 resten av kvelden. Endret 22. september 2015 av Adrax Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Joiner gjerne en pro club på PS4 hvis det er mange nok som vil spille (fint med 3-4 i hvert fall). Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Hva er egentlig forskjellen på fancy flicks og fancy passes traitene til virtual pro'en? Er det en av de som enabler trick shot (l2+shot), isåfall hvilken? Jeg har stort sett alltid på finesse shot, outside foot shot, swerve pass og skilled dribbling. Den siste traiten er litt up for grabs Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Noen som har fått hentemelding fra komplett.no? Edit: chattet med komplett.no nå og de sender ikke ut varen før imorgen, så de sa at jeg får varen enten på fredag eller mandag. Da valgte jeg å kansellere ordren og stikker til butikken imorra. Hva er vitsen med å forhåndsbestille når man får den etter realese? Endret 23. september 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Noen andre som sliter med "There har been an error"-feilmelding etter kamper? Fått det i 2 av mine 5 første kamper, fått tap på begge kampene (selv om jeg vant henholdsvis 5-0 og 7-1), sinnsykt irriterende. Semifinale i draft var det også. Som trøst fikk jeg iaf draft token i en av gullpakkene etterpå. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Noen andre som sliter med "There har been an error"-feilmelding etter kamper? Fått det i 2 av mine 5 første kamper, fått tap på begge kampene (selv om jeg vant henholdsvis 5-0 og 7-1), sinnsykt irriterende. Semifinale i draft var det også. Som trøst fikk jeg iaf draft token i en av gullpakkene etterpå. Det er komplett som kødder med deg... 4 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Noen som har fått hentemelding fra komplett.no? Edit: chattet med komplett.no nå og de sender ikke ut varen før imorgen, så de sa at jeg får varen enten på fredag eller mandag. Da valgte jeg å kansellere ordren og stikker til butikken imorra. Hva er vitsen med å forhåndsbestille når man får den etter realese? min ordre ble endret til sendt på mandag, har din og blitt endret men ikke sendt? litt dumt hvis de endrer status før de sender. jeg får jo ikke lenger avbestilt fra ordresiden ettersom status er endret. Fikk tak i spillet på annen måte i går så grep sjansen Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Noen som har fått hentemelding fra komplett.no? Edit: chattet med komplett.no nå og de sender ikke ut varen før imorgen, så de sa at jeg får varen enten på fredag eller mandag. Da valgte jeg å kansellere ordren og stikker til butikken imorra. Hva er vitsen med å forhåndsbestille når man får den etter realese? min ordre ble endret til sendt på mandag, har din og blitt endret men ikke sendt? litt dumt hvis de endrer status før de sender. jeg får jo ikke lenger avbestilt fra ordresiden ettersom status er endret. Fikk tak i spillet på annen måte i går så grep sjansen Nei, på ordren min stod det: plukket. Kanskje du får din idag eller imorgen da? Du får bruke angrett skjema deres og sende den tilbake. Endret 23. september 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Fikk mitt FIFA16 fra platekompaniet i postkassen idag, har prøvd det noen kamper nå og er strålende fornøyd, små forbedringer som gjør det hele bedre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Fikk også brev i posten idag fra Platekompaniet. Rakk ikke spille mer enn en kamp før jeg måtte på skolen, så får spille mer i kveld og se hva jeg synes. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Noen som har fått hentemelding fra komplett.no? Edit: chattet med komplett.no nå og de sender ikke ut varen før imorgen, så de sa at jeg får varen enten på fredag eller mandag. Da valgte jeg å kansellere ordren og stikker til butikken imorra. Hva er vitsen med å forhåndsbestille når man får den etter realese? min ordre ble endret til sendt på mandag, har din og blitt endret men ikke sendt? litt dumt hvis de endrer status før de sender. jeg får jo ikke lenger avbestilt fra ordresiden ettersom status er endret. Fikk tak i spillet på annen måte i går så grep sjansen Nei, på ordren min stod det: plukket. Kanskje du får din idag eller imorgen da? Du får bruke angrett skjema deres og sende den tilbake. Mulig det ligger i postkassa nå :o Fikser retur til en lokalbutikk så slipper jeg sende tilbake å vente på penger. Hørt flere ganger at komplett er treige på sånt. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Når blir FIFA 16 tilgjengelig på PS Store? klokkeslett Er med på Pro Clubs PS4 Endret 23. september 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Hvor lang tid tar det å laste ned fra PSStore sånn ca? Har 20mbps nedlastningshastighet. Endret 23. september 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Den første filen jeg lastet ned var på 5GB, så kom det noen oppdateringer dagen etter. Får fremdeles ikke spille spillet før kl 24 ikveld, så jeg vet ikke om jeg har lastet ned alt enda. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Den første filen jeg lastet ned var på 5GB, så kom det noen oppdateringer dagen etter. Får fremdeles ikke spille spillet før kl 24 ikveld, så jeg vet ikke om jeg har lastet ned alt enda. Hele greia er 18-19 GB eller noe, tar laaaaang tid å laste ned, i hvert fall med min trege linje. Holdt på i hele går. Endret 23. september 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Tror jeg kjøper min på Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå