Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som er på PC og vil slippe å vente til torsdag klokken 12:00 for å spille:

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/2ha9m9/wait_til_friday_fck_that_if_youre_on_the_pc_and/

Skift språk til sør-koreansk i innstillingene i Origin. Bruk en koreansk proxy i SoftEther. Dobbelklikk på FIFA16-ikonet på skrivebordet når origin er startet. Når du har startet spillet kan du lukke proxyen slik at du kan spille online uten at det går megatregt. Hvis du lukker spillet må du gjøre samme prosess igjen.

Akkurat fått det til å fungere så nå skal jeg kose meg med Fifa 16 resten av kvelden. :)

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på fancy flicks og fancy passes traitene til virtual pro'en?

Er det en av de som enabler trick shot (l2+shot), isåfall hvilken?

Jeg har stort sett alltid på finesse shot, outside foot shot, swerve pass og skilled dribbling. Den siste traiten er litt up for grabs

Lenke til kommentar

Noen som har fått hentemelding fra komplett.no?

Edit: chattet med komplett.no nå og de sender ikke ut varen før imorgen, så de sa at jeg får varen enten på fredag eller mandag. Da valgte jeg å kansellere ordren og stikker til butikken imorra. Hva er vitsen med å forhåndsbestille når man får den etter realese? 

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med "There har been an error"-feilmelding etter kamper? Fått det i 2 av mine 5 første kamper, fått tap på begge kampene (selv om jeg vant henholdsvis 5-0 og 7-1), sinnsykt irriterende. Semifinale i draft var det også. Som trøst fikk jeg iaf draft token i en av gullpakkene etterpå.

Det er komplett som kødder med deg... 

:p

• Liker 4
Lenke til kommentar

Edit: chattet med komplett.no nå og de sender ikke ut varen før imorgen, så de sa at jeg får varen enten på fredag eller mandag. Da valgte jeg å kansellere ordren og stikker til butikken imorra. Hva er vitsen med å forhåndsbestille når man får den etter realese? 

min ordre ble endret til sendt på mandag, har din og blitt endret men ikke sendt?

litt dumt hvis de endrer status før de sender. jeg får jo ikke lenger avbestilt fra ordresiden ettersom status er endret. Fikk tak i spillet på annen måte i går så grep sjansen :p

Lenke til kommentar

min ordre ble endret til sendt på mandag, har din og blitt endret men ikke sendt?

litt dumt hvis de endrer status før de sender. jeg får jo ikke lenger avbestilt fra ordresiden ettersom status er endret. Fikk tak i spillet på annen måte i går så grep sjansen :p

Nei, på ordren min stod det: plukket. Kanskje du får din idag eller imorgen da? Du får bruke angrett skjema deres og sende den tilbake.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Nei, på ordren min stod det: plukket. Kanskje du får din idag eller imorgen da? Du får bruke angrett skjema deres og sende den tilbake.

Mulig det ligger i postkassa nå :o

Fikser retur til en lokalbutikk så slipper jeg sende tilbake å vente på penger. Hørt flere ganger at komplett er treige på sånt.

Lenke til kommentar

Den første filen jeg lastet ned var på 5GB, så kom det noen oppdateringer dagen etter. Får fremdeles ikke spille spillet før kl 24 ikveld, så jeg vet ikke om jeg har lastet ned alt enda.

Hele greia er 18-19 GB eller noe, tar laaaaang tid å laste ned, i hvert fall med min trege linje. Holdt på i hele går.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...