Emils. Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Japp. Trykk options på FIFA ute på dashboardet. Så trykk på informasjon. Der ser du hvor mye som evt. er igjen 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Fra IGN som ga det 7,8 et par hakk mindre enn de foregående nyere titlene som fikk 8,3 og 9: Fokuset til EA oppsummert: "Direct free-kicks aren’t all that common in FIFA 16. But if you draw a foul just outside the 18-yard box you’ll be treated to a short cutscene where the referee will march the defensive wall back the regulation 10 yards, before putting down a line of vanishing spray. It’s true to life, and the first couple of times it’s amusing to watch. You’ll probably notice the marks remain for a short while after the kick is taken before fading away. And yet I couldn’t help but wonder if the time taken to render all that might have been better spent elsewhere." Konklusjon: "…in the face of much stronger competition, ‘good enough’ might not actually be good enough. With its biggest rival matching its dynamism and beating it for fluidity and responsiveness, EA Sports has work to do if FIFA is to regain its title as king of the digital sport." Jeg er mye enig i dette. EA er begynt å bli late - penga kommer allikevel da de har lisenser og en stor fanbase - og da er det ikke vits i å gi max innsats på å lage det spillet fansen vil ha. Copy/paste og adde et par små ting og flere cutscenes. Kostnad vs nytte. De som er vant til hvordan Fifa er vil nok være fornøyd med dette, men andre som vil ha mer fra et fotballspill gjør kanskje rett i å stemme med lommeboka (yeah right som om det kommer til å skje). Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg er glad spillet er vanskeligere enn før. Det vil alltid være noe kritikerne misliker. Det er gjerne "casual gamers" som anmelder spillet, de ga de forrige FIFA-spillene (som var grusomme) 10/10 og 9.9/10 osv, så dette kan bare bety én ting; dette blir mye bedre enn på lang tid! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Fikk sendingsbekreftelse fra platekompaniet tidligere idag. Håper jeg har det i morgen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Fikk det i 12 tida idag. Og er vel ikke noe sånn voldsomt imponert.. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Det som er rart er hvordan usa får fifa før fotballgalne europa Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Det spørs om det blir noe kjøp på meg i år. FIFA 15 er frustrerende, men jeg overlever så lenge jeg ikke spiller mer enn 4-5 kamper i slengen. Karrieremodusen er viktigst for meg, så såfremt den ikke er milesvis bedre enn det den har vært hittil så styrer jeg unna. Det viktigste nye er vel individuell trening noe som kan fikse et av FIFA15 sine største problemer, men det er en omvei rundt problemet. Problemet mitt er uansett det at modusen er så vanvittig tynn, den har samme dybde som en sølepytt. I tillegg så er det ekstremt mye som rett og slett ikke fungerer. For eksempel; du kan ikke gi kommentarer til spillerne dine, du kan ikke sjekke standingen i andre ligaer, du kan ikke sjekke historien til en spiller (antall kamper, mål, klubber, osv.), overgangsvinduet og visningen over diverse overganger er helt elendig (kun egen liga, ingenting annet), det finnes ikke noe "infrastruktur" i klubbene (bruke pengene på treningsanlegg, trenere, fysioer, stadionutvidelse, osv.). Jeg sier ikke at FIFA skal ha samme dybde som FM (det vil jeg ikke heller), men det finnes en mellomting, og de senere årene har EA bare skrapt av lag for lag uten å tilføre noe. Karrieremodusen på FIFA 06 ga deg myyye mer for pengene. Jeg kjøpte FIFA 15, men jeg tror står over såfremt ikke brukeranmeldelsene sier noe helt annet om en måneds tid. FM derimot har jeg ikke kjøpt siden 2013 så jeg tror jeg heller legger pengene mine der. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Dommer gir straffer for alt. Nesten null balanse mellom forsvar øi og angrep. Bare å kjøre ultra defensive i år, blir ekstremt vanskelig å trenge gjennom. Er så mye automatikk i forsvar også at eg spyr. Skulle tro de laget spillet for apekatter. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Dommer gir straffer for alt. Nesten null balanse mellom forsvar øi og angrep. Bare å kjøre ultra defensive i år, blir ekstremt vanskelig å trenge gjennom. Er så mye automatikk i forsvar også at eg spyr. Skulle tro de laget spillet for apekatter. Jeg er glad spillet er vanskeligere enn før. Det vil alltid være noe kritikerne misliker. Det er gjerne "casual gamers" som anmelder spillet, de ga de forrige FIFA-spillene (som var grusomme) 10/10 og 9.9/10 osv, så dette kan bare bety én ting; dette blir mye bedre enn på lang tid! Har lest dette tidligere også. Er det ikke motstridende? Noen mener det er for lett, mye automatikk. Andre mener det er vanskeligere på en positiv måte. Hmm Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Førsteinntrykket er i hvert fall veldig dårlig, men bare fått testet kick off. Både FIFA 12, 13, 14 og 15 var bedre, men mulig at jeg mener noe annet om noen måneder når jeg har blitt mer komfortabel med FIFA 16. Aner ikke hvorfor spillerne må være så klønete, er verre enn noensinne. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hva mener du med klønete? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hva mener du med klønete? Ekle å styre, har ikke like god kontroll som på de andre nevnte spillene. Etter å ha spilt FIFA 14 gikk det helt fint å spille FIFA 15, de to spillene er jo ganske like. Men overgangen fra FIFA 13 til 14 var stor. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Gamespot gir det karakter 9 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) FIFA 14 og 15 har vært de grusomste FIFA spillene jeg har spilt sammen med FIFA 11. I FIFA 14 så var heading og pace OP, mens i FIFA 15 så har keeperne vært elendig. Jeg syntes spillopplevelsen til FIFA 06, FIFA 12 og 2010 World Cup er de beste i FIFA-serien. Endret 22. september 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 FIFA 16 er herved avbestilt hos Komplett, og det ble så kjøpt fra amerikansk PS store. Laster ned nå Når konkurrentene er bedre på å levere, så får de ta konsekvensene av det. Jeg sier ikke at jeg har rett til å få spillet før release, men når jeg faktisk kan få det hos andre leverandører, så velger jeg selvfølgelig de leverandørene. Synd for Komplett. Det blir Gamezone neste gang jeg skal forhåndsbestille spill! 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Samme her, avbestilte nettopp hos Komplett, kjøper det fra PSN store akkurat nå. Gratulerer Komplett. Blir Gamezone for meg neste gang også. Dråpen for meg var da jeg snakket med kundeservice for en halvtime siden og de var ikke sikre om de i det hele tatt fikk sendt ut FØR utgivelsesdatoen. Det vil si at du kan forvente å få spille 1-2 dager ETTER release. Takk og lov for at vi lever i 2015. Avbestilte umiddelbart og nå laster jeg ned fra US Store. EDIT: Klart om 100 minutter. Endret 22. september 2015 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Når dere kjøper det via US PSN, må jo dere kjøpe fifa points gjennom US også. Er ikke det stress og hvordan får du pointsene på den norske kontoen da? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Heldige dere. Hadde gjort det samme om det ikke var for at jeg skal ha FIFA points i år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Når dere kjøper det via US PSN, må jo dere kjøpe fifa points gjennom US også. Er ikke det stress og hvordan får du pointsene på den norske kontoen da? Det går ikke. I fjor var det ikke noe problem for da kjøpte jeg points på den amerikanske også solgte jeg spillere og overførte coins til den norske. Pga. price cap så er ikke dette mulig i år. Endret 22. september 2015 av Emils. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Da er jo det faktisk helt ubrukelig for min del da. Kjøper heller spillet for 389kr hos Elkjøp på torsdag. Har heller ikke noe behov for å spille noen par timer før andre. Endret 22. september 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå