Espp Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Jeg ser ingen problemer med at det er kvinner med på FIFA, det gjør meg ikke noe som helst, selv om jeg neppe blir å spille med dem. Derimot vil det bety noe for min egen opplevelse av spillet hvis dette medfører at andre viktige endringer som FIFA trenger er neglisjert. FIFA 15 er grusom, og måten EA har håndtert spillet på underveis er like dårlig. Patches som totalt endrer spillet er meget merkelig++++. Endret 28. mai 2015 av Espp Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Bare bra at de tar med kvinnfolk, så lenge det ikke er der hovedfokuset har ligget. EA og FIFA-serien er jo kjent for å fokusere for mye på små ting som er lett å reklamere for framfor fysikken og intelligensen til spillet. Har ikke stått på stedet ro, men de bruker alltid for mange egenskapte buzzwords for å reklamere EA-spill. "ulimate precision intenze control" elns Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Kanskje de kommer til å legge inn pupper som spretter opp og ned? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Det der er jo en flott nyhet da de er på tide at de også kommer inn i spillet. Eller er du av den diskriminerende sorten? Du misforstår meg åpenbart. Jeg mener at FIFA gameplayet er så dårlig at det burde fikses først. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Ser ut som det blir lenger animasjoner når dommeren skal bruke sprayen til å markere hvor det er frispark og hvor muren skal stå! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg ser absolutt ikke problemet med at de bringer inn kvinnefotball. Jeg syns det er direkte komisk når folk på nettet desperat prøver å forsvare at de ikke vil ha det med. Vil du ikke ha med kvinnefotball, så ikke spill med lagene da. Dersom ikke karrieremodusen blir fokusert på for første gang siden FIFA 10(!) så kjøper jeg det ikke. Det er helt utrolig at en fem år gammel utgave av FIFA har mer innhold enn dagens versjon. Karrieremodusen har alltid "hanglet", men i år er det latterlig tydelig at EA ikke engang har giddet å late som om de har prøvd. Det er bokstavelig talt hundrevis av små feil, som hver for seg ikke gjør noe særlig, men som tilsammen gjør karrieremodusen uspillbar. Jeg er alltid spent, plutselig kan de smelle til med noe skikkelig, men mest sannsynlig ender vi opp med "Ultimate Dynamic Total Grass Motion... System... Ultra... ehh... Mack 3 Fusion... Control." Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Kvinnelige spillere er helt ok, og det er garantert noe jeg vil teste ut. Men problemet er at EA bruker ressurser på å legge inn uviktige ting istedenfor å fokusere på det som virkelig betyr noe. Jeg vet ikke hvordan utviklingen har vært på karrieremodusen, siden det ikke interesserer meg, men EA burde uansett prioritere onlinemodusene. FUT, pro clubs og seasons er viktigst. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Absolutt, men gameplayet er vel det som er viktigst. Uten et skikkelig gameplay, vil uansett modusene faller igjennom. Jeg er derimot enig i at karrierermodusen er den mest uviktige av alle modusene, ettersom den bruker folk lite tid på og er av liten interesse for de fleste. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Ja, selvsagt gameplayet som er viktigst. Men angående prioriteringer så er det veldig synd om en ny kvinnemodus for eksempel legges inn på bekostning av en clubs-lobby hvor man kan rekruttere spillere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Håper EA fjerner DNF fra FUT også. Når man møter folk som oppfører seg som 12-åringer, og når de leder med flere mål, er det bare latterlig å måtte spille ferdig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Jeg ser absolutt ikke problemet med at de bringer inn kvinnefotball. Jeg syns det er direkte komisk når folk på nettet desperat prøver å forsvare at de ikke vil ha det med. Vil du ikke ha med kvinnefotball, så ikke spill med lagene da. Nå vet ikke jeg om du sikta til meg eller denne diskusjonen generelt, men når diskrimineringskortet blir dratt opp, så tenkte jeg at det var greit å bare starte med min mening om det før jeg skrev videre. Jeg driter ærlig talt i om det er kvinner med eller ikke, jeg blir ikke å spille med dem, men forstår godt at kvinner / fans av kvinnefotball vil syns det er kult. Endret 28. mai 2015 av Espp Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Har hørt flere ganger at kvinnefotball har vært et savn, men hvorfor skal man spille med treigere, dårligere spillere? Vi har norske Eliteserielag for slikt.. Spent på hva mer de har i ermet, men hvis dette var den største nyheten så count me out. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 De venter nok til E3 med å si så mye mer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Kvinnelige spillere er helt ok, og det er garantert noe jeg vil teste ut. Men problemet er at EA bruker ressurser på å legge inn uviktige ting istedenfor å fokusere på det som virkelig betyr noe. Jeg vet ikke hvordan utviklingen har vært på karrieremodusen, siden det ikke interesserer meg, men EA burde uansett prioritere onlinemodusene. FUT, pro clubs og seasons er viktigst. Fakta er tydelige nok, med unntak av speiding (som forresten suger balle) så er det ingenting i årets FIFA som ikke fantes i FIFA 10. Det er derimot mange ting som fantes i FIFA 10 som ikke er i FIFA 15. Såvidt jeg husker var det ting som var med i FIFA 06 også som aldri har blitt tatt med igjen. EA har ikke gjort annet enn å prioritere online-modusene. Flest folk spiller kanskje online-modusene, men det er ikke en unnskyldning til å fullstendig neglisjere karrieremodusen som tross alt er en ganske stor del av FIFA. Hvor mye endring har det vært på de siste 5 årene i de online-modusene du listet opp? Det har gått 5 år og jeg kan ennå ikke se hvem som vant Champions League den forrige sesongen! PS: Mener ikke dette som kritikk eller noe, men jeg er lei av at karrieredelen som sagt blir totalt bortglemt, selv av EA. PPS: Jeg siktet ikke til noen spesielle med det jeg skrev tidligere om kvinnefotball. Jeg bemerket kun det at jeg syns det er komisk når folk skriver ting som at de nekter å kjøpe neste FIFA og at dette ødelegger fullstendig ødelegger spillet. Endret 28. mai 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 De burde antagelig gi karrieremodusen et løft, men jeg ser bare ikke for meg at de klarer å gjøre den modusen stort bedre uten at det går på bekostning av arbeid med onlinemodusene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg mente ikke at fordi de har med kvinner skal man boikotte spillet, men om det er hva EA har jobbet med så er det virkelig dårlig. Du nevner jo selv at karriere delen er dårlig, og det minste jeg ønsker er virkelig FIFA 15 med kvinner. Det er fortsatt tidlig å svartmale hele situasjonen, men siden FIFA 13 har spillene omtrent vært remake. FIFA 15 var i utgangspunktet noe nytt, men det ble patchet i stykker av EA og endte opp med å være så og si likt som FIFA 14 var. TL;DR: Kult at kvinner får være med på spillet, men jeg håper EA har jobbet med mer enn å remake FIFA 15 med kvinner. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Absolutt, men gameplayet er vel det som er viktigst. Uten et skikkelig gameplay, vil uansett modusene faller igjennom. Jeg er derimot enig i at karrierermodusen er den mest uviktige av alle modusene, ettersom den bruker folk lite tid på og er av liten interesse for de fleste. Kjøpte meg FIFA15 og har spilt det en god del, og mest i karrièremodus og litt be a pro modus. Lenge siden jeg har spilt FIFA så mye som jeg har gjort nå selv om jeg hadde FIFA 10 og FIFA 13 versjonene også. Men i følge deg så kan dem like greit bare droppe alt av det grunnlegende med FIFA spillene og heller bare lage en online versjon? Det der blir bare for dumt rett og slett. Joda jeg har laget meg ett lag i FUT jeg også så har prøvd det ut. Men det ble fort kjedelig da man er nødt til og bruke ekte penger for og få ting til å gå rundt hvis man vil oppnå suksess der. Selv er det en god del muligheter jeg savner stort i karrièremodusen som blant annet bedre kommunikasjon mellom meg(manager) til spiller. For sånn som det er nå så kan bare spillerne komme med ord til deg uten at man kan svare eller stille krav tilbake. Ser gjerne at de fikser den evige buggen som har vært med i flere FIFA versjoner de siste årene blir rettet opp i. Den som gjør at når du går inn og skal se på de youth spillerne så henger/klikker spillet og det blir avsluttet. De kan gjerne forbedre speidingen en god del også. Er egentlig mange små og noen store feil jeg syntes de burde rette opp i. En annen ting. EA bør kanskje med tiden se seg om etter ett nytt navn for serien, sånn som FIFA blir fremstilt i media om dagen. Eller kanskje EA er litt med på det og får litt mere cash av Sep Blatter og gjengen i FIFA..... Endret 28. mai 2015 av Halky Lenke til kommentar
oophus Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Det her er noe av det dummeste jeg har hørt. Da vet vi hvor lista ligger og da er det virkelig bare å boikotte årets spill om det er dette EA har fokusert på Har ingen verdens ting å si for utviklingen av spillet. Det betyr bare at de droppet å lage nye modeller i år for å forbedre utseende på spillerne. En gruppe utviklere innad i EA har da med andre ord lite å gjøre, så det å modellere kvinnemodellen lå for tur, sammen med motion-cap for dem. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 ...men siden FIFA 07 har spillene omtrent vært remake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå