Emils. Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Tja, nå er Gamezone en del dyrere enn Komplett også. Så prisen fungerer iallfall som en liten kompensasjon. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Tviler på at man får igjen pengene på et spill hvor forseglingen er brutt. Jeg gjorde som ifjor og kjøpte fra us psstore, ligget ferdig nedlastet i menyen her og teaset meg med nedtelling i en uke. 14 timer igjen nå Ser ikke så mange argumenter mot å kjøpe det sånn egentlig, får det garantert på tirsdag, og selv med dårlig kronekurs ble det ca 480kr hvordan gjør jeg dette? Har PS4. Endret 21. september 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Tviler på at man får igjen pengene på et spill hvor forseglingen er brutt. Man tar bare the old switcheroo. Man later som spillet man kjøper i butikken (forseglet) er det samme som man fikk i posten, og returnerer det. Så lenge begge spillene kommer forseglet er det ingen som sier noe på det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Hvis jeg ikke får det i morgen så er det første og siste gang jeg bestiller FIFA fra Komplett. Er jo helt idiotisk, Argos i UK solgte (riktignok ved en feiltagelse) FIFA 16 (i en bundle med Xbox One) FORRIGE uke, og nå får man vite at Gamezone sendte ut i dag. Tror virkelig Komplett at EA kommer til å utøve noen sanksjoner mot dem pga. de 300-400 som har forhåndsbestilt spillet fra dem? Tror de virkelig det? Skjønner de ikke at EA DRITER i bittelile Norge og om et lite antall bestående av en promille i helvete får spillet 1 dag før EA har gitt dem "CHECK, SEND UT SPILLENE, ALL CLEAR FRA HOVEDSENTRALEN I USA. OBAMA HAR GODKJENT UTSENDELSENE". Idioter, Komplett. Dette taper dere bare på in the long run. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Så..hvor bør jeg bestille fra for å få det fortest mulig? Eller er spiller det ingen rolle? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 US Store.Selv med PS4? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 US Store.Selv med PS4? Ja, men dyrere å kjøpe der enn å vente til norsk release og kjøpe i fysisk butikk. $59.99 pluss "gebyr" når du kjøper PSN-kort. Trenger bare en amerikansk konto. Får ikke kjøpt FP så vidt jeg har skjønt, men det betaler jeg aldri for uansett. Har FIFA 15 fra US Store, og kan helt fint spille på norske brukere. Har ikke høyde/vekt i cm/kg, men det er ikke så nøye. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Hvis jeg ikke får det i morgen så er det første og siste gang jeg bestiller FIFA fra Komplett. Er jo helt idiotisk, Argos i UK solgte (riktignok ved en feiltagelse) FIFA 16 (i en bundle med Xbox One) FORRIGE uke, og nå får man vite at Gamezone sendte ut i dag. Tror virkelig Komplett at EA kommer til å utøve noen sanksjoner mot dem pga. de 300-400 som har forhåndsbestilt spillet fra dem? Tror de virkelig det? Skjønner de ikke at EA DRITER i bittelile Norge og om et lite antall bestående av en promille i helvete får spillet 1 dag før EA har gitt dem "CHECK, SEND UT SPILLENE, ALL CLEAR FRA HOVEDSENTRALEN I USA. OBAMA HAR GODKJENT UTSENDELSENE". Idioter, Komplett. Dette taper dere bare på in the long run. Sant. De hadde visstnok fått "instrukser fra EA" om å holde igjen spillet så langt det lot seg gjøre. Veldig uprofesjonelt av Komplett mtp. at Norge er et langt land og en pakke bruker sjelden 2 dager fra Sandefjord og til Tromsø. Uansett, FIFA er et spill som kommer årlig. Det er på ingen måter en hellig release som er konfidensiell. EA Access har allerede hatt spillet ute i en uke, så hva +/- 1 dager betyr vet ikke jeg. Om Komplett ikke får lov til å selge spillet av EA, vil EA tape på dette. Ikke komplett i så veldig stor grad Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 US Store.Selv med PS4? Ja, men dyrere å kjøpe der enn å vente til norsk release og kjøpe i fysisk butikk. $59.99 pluss "gebyr" når du kjøper PSN-kort. Trenger bare en amerikansk konto. Får ikke kjøpt FP så vidt jeg har skjønt, men det betaler jeg aldri for uansett. Har FIFA 15 fra US Store, og kan helt fint spille på norske brukere. Har ikke høyde/vekt i cm/kg, men det er ikke så nøye. Stemmer som du sier. DLC kan ikke brukes. Nå som coin-buying er umulig vil man nærmest kreve å bruke litt FP eller spille hinsides mye kamper. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Endelig en oppdatering på min Komplett-ordre, den har gått fra Åpen til "Frigjort for plukk". Kanskje det kommer i morgen allikevel? Edit: Og nå står det "Plukket"! Endret 21. september 2015 av Christiαno Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 US Store.Selv med PS4? Ja, men dyrere å kjøpe der enn å vente til norsk release og kjøpe i fysisk butikk. $59.99 pluss "gebyr" når du kjøper PSN-kort. Trenger bare en amerikansk konto. Får ikke kjøpt FP så vidt jeg har skjønt, men det betaler jeg aldri for uansett. Har FIFA 15 fra US Store, og kan helt fint spille på norske brukere. Har ikke høyde/vekt i cm/kg, men det er ikke så nøye. Jeg kjøper us psn card fra pscodes.no, koster 390kr for $50. Blir ikke spesielt mye dyrere (når elkjøp selger for 400kr på releasedagen blir det litt dyrere selvsagt). Måten å gjøre det på er å lage en ny profil på ps4 og bare sette land som usa. Kjøp spillet i us store med denne nye brukeren, så kan du spille det med din vanlige norske bruker. Du trenger en amerikansk adresse, men det er bare å skrive Beverly Hills eller noe sånt. Hvis du setter på norsk språk tror jeg det kommer høyde/vekt i cm/kg, men jeg er så vant til at det står 5'11 at jeg faktisk foretrekker det nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) @Christiano: Hvis det blir plukket nå går det vel ikke med Posten før i morgen.. Endret 21. september 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Står "plukket" på min ordre på Komplett nå også! Det betyr at det er på vei i morgen antar jeg. Hvordan skjønner man at den har kommet fram til pickup-point? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Står "plukket" på min ordre på Komplett nå også! Det betyr at det er på vei i morgen antar jeg. Hvordan skjønner man at den har kommet fram til pickup-point? Får vel en hentemelding. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg bruker ikke posten, men Pick-up-point. Nå vet ikke jeg hvordan de gjør det der borte, men det er vel liten vits å plukke når det ikke skal sendes neste dag? Med mindre det er et skittent triks for å vanskeliggjøre avbestilling så mye som mulig da, slik at vi ikke velger andre leverandører. Det burde stå "Sendt" når pakken er på vei til et Pick-up-point, forhåpentligvis skjer det i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Ingen problem å kjøpe FP med amerikansk bruker. Kjøper PS-kort via Amazon og pengene der kan jeg bruke til hva jeg vil. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Du kan kjøpe fp med amerikansk bruker, men da er de vel låst til den brukeren Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Mye i karrieremodusen kunne vært fikset med en form for "rewind-knapp" som du kunne brukt hver ganske noe fullstendig galt skjer. Som for eksempel alle de gangene spillerne dine slår en 200km/t-pasning i bena på deg når du kommer spurtende mot dem, eller aller de gangene de bare løper rett fram over linja med ballen. Jeg snakker altså om Be A Pro her. Helt ærlig, jeg tror EA bare skal gjøre få inn dette, alternativet er å faktisk fiske karrieremodusen og det har jeg heller liten tro på. Men det skal de ha; sliderne har fikset en god del. Nå er det mulig å få motstanderne til å ha et realistisk touch, skudd og pasninger. Det eneste som mangler er en slider for balanse/smidighet. Selv på profesjonell er det hysterisk stor forskjell på dine spillere og CPU'en. Endret 21. september 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Står "plukket" på min ordre på Komplett nå også! Det betyr at det er på vei i morgen antar jeg. Hvordan skjønner man at den har kommet fram til pickup-point? Det er riktig. Poenget er at pickup-pointet holder igjen ordren til Onsdag eller Torsdag ifølge Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå