Comma Chameleon Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 RIktignok PS4, men går utifra at det bare er å flikke right-stick i riktig retning. Kan også ha noe med timingen din å gjøre. 1 Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Er finesse skudd på straffe nytt, eller bare noe jeg aldri har fått med meg? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Har vært der noen år er jeg sikker på. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 RIktignok PS4, men går utifra at det bare er å flikke right-stick i riktig retning. Kan også ha noe med timingen din å gjøre. Mye mulig. Var laggy som f og, så gudene vet.. Bra gikk det i alle fall ikke. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 finesse/chip har vært der lenge ja, men ser nesten ut som panenka nå når man bruker det. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Komplett: Lagerstatus: Ikke på lager. 100+ stk. Bekreftet 19.sep.2015 Det hadde vært chill å få det i morgen! Men det kommer sannsynligvis på mandag Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Er ikke release uti neste uke, da? Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Det betyr bare at komplett får det på lager 19sept, ikke at de sender den dagen. Leser mye bra om Pes2016 nå, men de har ikke noe tilsvarende pro clubs, så da blir det fifa i år igjen Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Release 22.09 i US, 24.09 i Europa.. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Det betyr bare at komplett får det på lager 19sept, ikke at de sender den dagen. Leser mye bra om Pes2016 nå, men de har ikke noe tilsvarende pro clubs, så da blir det fifa i år igjen Pes2016 er langt ifra bra. De har jo ikke spillerne til de rette klubbene enda! Feks. Di Maria er fremdeles i United. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Det med oppdaterte spiller databaser gjelder jo FIFA også da... Så jo det allerede i FIFA 16 demoen Men det blir som regle fikset samme dag spillet kommer ut med en patch Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hva har det med kvaliteten på spillet å gjøre? Med release i midten av september måtte de trykke opp spilldiskene før overgangsvinduet stengte, det kommer garantert en patch. Men dette er ikke en pes tråd, kjøper alltid fifa for pro clubs som jeg sa, håper man får cpu spillere med litt høyere rating med på laget i år, spesielt keeperen. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Greit nok at det kommer en patch. Men hvorfor lansere et spill når alt er ikke på plass enda? Pes har selv sagt at det vil ta noen dager før dette vil bli ordnet. Å sammenligne hvordan en demo ser ut mot fullversjonen er tull. Endret 18. september 2015 av winmedi Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Fifa demoen er ett gammelt bygg.. Alt er på stell nå på Early Access. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Er dette tidenes værste fifa spill? Fart er fikset men Jesus for en flyt i spillet ellers! Sommeren blåser på alt. I snitt en straffe i mot hver kamp... ekstremt trege spillere, til og med Ronaldo er sirup. Og pasninger går alle andre steder enn der man vil. Det å små spille så langt er umulig, sirup i beina. Er også utrolig irriterende med motsatte bevegelser i alle angrep. Endret 19. september 2015 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 På ingen måte det verste, jeg synes det er knallbra. Hadde samme følelse, men etter mange timer begynner ting å sitte og jeg storkoser meg. Endelig et FIFA spill man må tenke litt i, ikke bare å løpe og løpe som en fjortiss som ser ei jente for første gang. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Spilte èn kamp på demoen. Ikke prøvd mer etter det. Mistet interessen er vel bare forbokstaven. Lenke til kommentar
Eirik! Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Spilte èn kamp på demoen. Ikke prøvd mer etter det. Mistet interessen er vel bare forbokstaven. Høres fornuftig ut. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hva synes dere om frispark? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Både og.. Veldig avgjørende hvem man tar det med i mine øyne, forsåvidt bra men av og til er det for lett å prikke inn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå