Niklasp Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Genial utvidelse løste problemene våre.Slik får du Chrome til å sluke mindre batteri Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Nei takk. Jeg går tilbake til Chrome når Google fikser det faktiske problemet, slik at jeg kan ha tab'er åpne sånn som de andre nettleserne klarer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Bruker Safari på laptopen, og Chrome på den stasjonære. For meg er ikke problemet batteri, men heller at den er ekstremt dårlig optimalisert for å kjøre på Macen. Bruker aaaalt for mye CPU blant annet. 1 Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Okm det eneste andre alternativet var Internet Explorer og Netscape så hadde jeg kanskje brukt Chrome. Kanskje. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 veldig genialt, at ingen har tenkt på det før. Vel, jeg har oppgradert PC-en til 16GB ram nettopp for å kunne surfe på internett, så er ikke et problem nå lenger, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg