Endre Løset Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Jeg kunne gjerne tenkt meg den, om du gidder å sende meg den. Kommer sikkert godt med i morgen. Lenke til kommentar
avgangselev Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 hadde vært topp om du sendte vedlegget til meg og Lenke til kommentar
hazarrd Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier kunne du sende meg den er du snill ! Lenke til kommentar
tomscott3 Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Gjerne meg og! Lenke til kommentar
nha18 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Kunne du sendte det dokumentet til meg også? Lenke til kommentar
Anonym0111 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Jeg ønsker VELDIG gjerne denne, da det kan være til stooor hjelp imorgen. Setter utrolig mye pris på det! Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Kaster meg på denne. Hadde hjulpet stort til eksamen imorgen Lenke til kommentar
iced tea Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Kunne du sendt til meg og? Lenke til kommentar
Laila83 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Kunne du ha sendt denne til meg også? Det hadde vært til stor hjelp Lenke til kommentar
ManUnited Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Kan du sende den over til meg også? Lenke til kommentar
eritrea5b Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier kunne du også ha sendt den til meg også? takk på forhånd Lenke til kommentar
lazylady Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hvilke leverandører tror dere det er viktig å ha litt kunnskap om? Ser at Bjørn Dæhlie, Ullvang og Traa er nevnt, men er det andre vi trenger å ha med? Lenke til kommentar
xskolehjelp Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hvilke leverandører tror dere det er viktig å ha litt kunnskap om? Ser at Bjørn Dæhlie, Ullvang og Traa er nevnt, men er det andre vi trenger å ha med? Jeg har lest litt om Petter Northug, at han tenkte å lage et eget klesmerke :-) men fant ut at han tenkte å lage til de som var litt mere proffe, men jeg har tatt det med hvertfall :-) Lenke til kommentar
lost123 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) kan folk dele linker dere har funnet ? Endret 25. mai 2015 av lost123 Lenke til kommentar
Gheed Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Det hadde vært helt fantastisk om du kunne sendt den til meg også! Lenke til kommentar
xskolehjelp Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Har sendt deg melding :-) Ønsker den veldig gjerne! Lenke til kommentar
lost123 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Ja takk! det hadde hjulpet masse! Lenke til kommentar
vg96 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg tror han har forstått at alle vil ha dokumentet nå folkens 1 Lenke til kommentar
Skolenavn Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har en heldagsprøve-fasit som er skrevet av læreren selv som omhandler Tufte Wear, altså boxere som Tufte har begynt å selge.. Er jo i samme sjangeren! Kommer godt med, kan dele den om dere sender meg en melding. Inneholder blant annet konkurrentanalyse, forretningside, visjon, overordnet mål og distribusjons strategier Dette ønsker jeg gjerne. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå