Roar Kneppen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Kuler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 En skikkelig innertier av en komp. Her stemmer alt, gitt! Bravo! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Knallflott..enig med smort Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Jf. ditt forrige bilde: Ikke lett å se at det var fikenkaktus, men det spilte jo ingen rolle, bildet ble jo omgjort til abstrakt kunst. Dette bildet er mer gjenkjennbart med kjegler fastmontert langs gate/veikant. Jeg vil si oppfinnsomt og godt sett. De fleste ville nok oversett dette og ikke tenkt at det ville egne seg som et fotografi. Slik jeg ser det, veldig bra komp. og utsnitt som gjør bildet severdig. Dette gjelder også lyset som verken er for lyst eller for mørkt, men akkurat passe til å gi en god billedeffekt. (Lyset er kanskje tonet litt for å gi den ønskede effekt) ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Dette likte jeg Roar. Veldig stilrent og fin komposisjon. Rytmisk og fint med kulene som ligger på en bue, og selvsagt med den ene greia som skiller seg ut og dermed gjør bildet. Henning Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Skikkelig bra bilde der du har utnyttet hele bildeflaten. Supert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Henger meg på resten av kommentarene, alt er jo sagt allerede! Veldig bra Roar, og ang gårsdagens, så var ikke den enkel å gjette! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Godt sett og fotografert! Her gjør du motivet litt abstrakt med denne beskjæringen. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Meget bra! Dog muligens litt for skarpt da detaljene i brostenene trekker litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Dette ble knallbra Roar. En ren oppvisning i perfekt komposisjon Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Velkomponert med fint lys ,fin fargepalett og skarphet. Enestående fotokunst. Minner meg om historien der noen malte en slik kule for at den skulle se ut som en fotball - med smertefullt resultat for de som tok feil. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Hei, Roar. Her er det meste sagt, og superlativene er oppbrukt, så jeg får hive meg sammen med den entusiastiske gjengen, som ikke nøler med å dele ut komplimentene når Roar leverer varer fra øverste hylle, - som her ! M v h Albert. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Flott oppvisning i rytme, komposisjon og utsnitt. Meget bra! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Flott oppvisning i rytme, komposisjon og utsnitt. Meget bra! Men Dagens får jeg nok ikke. Nei, jeg faller mellom to stoler og det er helt OK. Jeg nærmer meg 56 år bak et kamera, men noen fotograf eller kunstner har jeg nok aldri vært og vil heller aldri bli. Jeg driver med mitt og trives med det. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg