Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bravo Helene!

Begge versjonene var skikkelig gode..

Fredrik

V2 blir favoritten med sin fine komposisjon (triangelet bålholmen, båten og Slinningsbua) og den flotte svingen fra båten :)

Vh Oddmund

Vakker by, vakkert fjellandskap, vakkert cruiseskip og vakkert bilde !

Vennlig hilsen Ragnar

Stilige bilder av den store skjønnheten! Liker store båter! :)

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens! :) Ha ei fin pinse! :w00t:

Lenke til kommentar

Ja. så er forurensingen av området over våre fjorder i full gang igjen. Snart lager man vel kryss i taket i geiranger hver gang man er så heldig å se sola gjennom taket av smog fra cruiseskipene.

Uansett en flott komposisjon med tilhørende fototeknisk på plass.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder av byen med noe som er en slags flytende boligblokker. Det er faktisk en del styrtrike som eier leiligheter på slike skip. Jeg har også sansen for store båter/skip , men disse kolossene synes jeg ikke så mye om.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Ja. så er forurensingen av området over våre fjorder i full gang igjen. Snart lager man vel kryss i taket i geiranger hver gang man er så heldig å se sola gjennom taket av smog fra cruiseskipene.

Uansett en flott komposisjon med tilhørende fototeknisk på plass.

Roar

Sånne bilder vil jeg tro Turistsjefen i Ålesund setter stor pris på :)

Dette må da være topp reklame både lokalt og nasjonalt.

Mvh. Rolf

Flotte bilder av byen med noe som er en slags flytende boligblokker. Det er faktisk en del styrtrike som eier leiligheter på slike skip. Jeg har også sansen for store båter/skip , men disse kolossene synes jeg ikke så mye om.

Mvh

Alec

Et flott bilde dette med det mektige skipet fin plassert i bildet. Fine farger, god skarphet og en fin beskjæring

Mvh Torbjørn

Heisann gutter! Tusen takk for at dere tok en tur innom i dag også. Det er så helt vannvittig hvor svære de er disse båtene, husene som i grunnen er store, blir som miniatyrer i forhold!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...