Fotoskrulla Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Eclipse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Stilige bilder av den store skjønnheten! Liker store båter! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Vakker by, vakkert fjellandskap, vakkert cruiseskip og vakkert bilde ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 V2 blir favoritten med sin fine komposisjon (triangelet bålholmen, båten og Slinningsbua) og den flotte svingen fra båten Vh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Bravo Helene! Begge versjonene var skikkelig gode.. Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Bravo Helene! Begge versjonene var skikkelig gode.. Fredrik V2 blir favoritten med sin fine komposisjon (triangelet bålholmen, båten og Slinningsbua) og den flotte svingen fra båten Vh Oddmund Vakker by, vakkert fjellandskap, vakkert cruiseskip og vakkert bilde ! Vennlig hilsen Ragnar Stilige bilder av den store skjønnheten! Liker store båter! Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens! Ha ei fin pinse! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Ja. så er forurensingen av området over våre fjorder i full gang igjen. Snart lager man vel kryss i taket i geiranger hver gang man er så heldig å se sola gjennom taket av smog fra cruiseskipene. Uansett en flott komposisjon med tilhørende fototeknisk på plass. Roar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Sånne bilder vil jeg tro Turistsjefen i Ålesund setter stor pris på Dette må da være topp reklame både lokalt og nasjonalt. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Flotte bilder av byen med noe som er en slags flytende boligblokker. Det er faktisk en del styrtrike som eier leiligheter på slike skip. Jeg har også sansen for store båter/skip , men disse kolossene synes jeg ikke så mye om. Mvh Alec Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Et flott bilde dette med det mektige skipet fin plassert i bildet. Fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Ja. så er forurensingen av området over våre fjorder i full gang igjen. Snart lager man vel kryss i taket i geiranger hver gang man er så heldig å se sola gjennom taket av smog fra cruiseskipene. Uansett en flott komposisjon med tilhørende fototeknisk på plass. Roar Sånne bilder vil jeg tro Turistsjefen i Ålesund setter stor pris på Dette må da være topp reklame både lokalt og nasjonalt. Mvh. Rolf Flotte bilder av byen med noe som er en slags flytende boligblokker. Det er faktisk en del styrtrike som eier leiligheter på slike skip. Jeg har også sansen for store båter/skip , men disse kolossene synes jeg ikke så mye om. Mvh Alec Et flott bilde dette med det mektige skipet fin plassert i bildet. Fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Heisann gutter! Tusen takk for at dere tok en tur innom i dag også. Det er så helt vannvittig hvor svære de er disse båtene, husene som i grunnen er store, blir som miniatyrer i forhold! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg