Gå til innhold

Dvd-utleie på internett

Eriond

Anbefalte innlegg

Lurte på om dere har hørt om F24.no og deres tilbud på dvd-utleie?

Jeg kom over siden sist helg og registrerte meg. I morgen mottar jeg film nr. 4 og 5 som jeg leier hos dem.

De har et genialt opplegg syns jeg. Du mottar 3 filmer først, og når du har sett 2 av de så sender du de tilbake i ferdig frankert konvolutt. Deretter mottar du 2 nye. Du kan ha filmene hjemme så lenge du vil bare du har betalt månedsavgift. :)

Klikk deg inn på Siden deres for å lese mer.

Syns dette var helt supert for meg som er glad i film, men ikke har noen som driver med utleie i nærheten.

Dersom du verver nye medlemmer får du 2 mnd gratis abbonement for hver tredje betalende medlem. Linken som står over er helt "ren" og gir meg ingen kredit for de som trykker på den, da meningen min med denne posten er å informere om et bra tilbud. (Håper det er lov)

Dersom noen vil la meg verve dere, kan dere bruke denne linken. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går greit å leie flere filmer når det ikke koster mer. :nice:

Jeg betalte medlemskap på mandag, og allerede på tirsdag låg de tre første filmene i postkassa mi. Har satt opp over 60 filmer på listen over de jeg vil se nå :).

Eneste som er litt kjedelig er at det er ikke sikkert at du får de filmene du aller helst vil se med en gang. De tar de som de har inne, og er høyest oppe på prioriteringslisten din når de skal sende nye til deg.

Men det går greit det for min del ihvertfall.

Lenke til kommentar

Er nå blitt medlem. Beklager virkelig at du ikke kunne rekrutere meg,men jeg tenkte ikke over det da jeg registrerte meg. Uansett, siden er jo genial. Om du så en månede bare skulle rekke å se 3 filmer så har du jo nesten tjent på det allerede. Dessuten har de også MYE bedre utvalg enn på den lokale videosjappa. Bare skuffet over at de ikke har verken " Stalingrad" eller " "the shining".

Lenke til kommentar

Jeg ble medlem på søndag. Filmene ble sendt ut neste arbeidsdag, altså mandag, og de lå i postkasssa på tirsdag.

De skal ha ros for rask leveringstid og godt utvalg,men det er kjipt at de ikke sender med coverene på dvdene. Dessuten måtte de ganske langt ned på prioritert-listen min siden de ikke hadde alle filmene inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...