Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kløe nedentil, ingenting hjelper!

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg har vært plaget med kløe nedentil over ganske lang tid nå (tre måneder) uten å få det bort. Har sjekket meg for kjønnssykdommer, her var det ingenting. Legen mente det kunne være sopp så jeg prøvde først canesten en gang, så en gang til. Da dette ikke funket skrev legen ut noe som egentlig var på resept men som nå er blitt reseptfritt (koster rundt 200kr!!) dette hjalp heller ikke. Så skrev legen ut noen nye tabletter, skal ta en gang i uka (i fire uker). Det skulle i utgangspunktet være nok med en, men fikk flere slik at det ble vedlikeholdt. Har tatt to stykker av dem og merker ingen forskjell til tross for at dette skal være sterke saker.

Jeg sover uten truse hver natt, har ikke brukt bind/tampong på tre måneder, vasker med vanlig vann nedentil, har latt håret gro ut nedentil, fortsatt ingenting. I tillegg må det nevnes at det klør på kjønnsleppene og ikke i skjeden. 

Bakteriell vaginose/urinveisinfeksjon har jeg hatt før, og det er nok ingen av dem heller. Hva kan det være?? drit lei av å gå til legen/betale mye på apoteket og ingenting funker....... 

Anonymous poster hash: 082db...0d6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...