Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kroppens immunforsvar

Anbefalte innlegg

Jeg veit ikke hvordan jeg skal forklare hvordan kroppens immunforsvar fungerer? Noen som kan gi meg en kort forklaring på hvordan den fungerer. Ikke finner jeg noe om det heller, føler meg skikkelig dum på nettet og i boka. Skjønner ikke selv hva jeg er ute etter. Så håper det er noen engler der ute som kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes veldig mye på nettet. Er bare å google immunforsvaret så kommer det opp veldig masse. Bare begynne på toppen og lese seg nedover. Så vil du få et mye klarere bilde. 

Du kan jo starte med wikipedia og derfra: 

http://no.wikipedia.org/wiki/Immunforsvar

Er utrolig vanskelig å hjelpe deg når du ikke vet hva du selv er ute etter, og nevner ikke noe om hvilket nivå du er på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig det ikke er helt on topic, men vil anbefale å lese dette innlegget: 
http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Det-udelte-mennesket-6728808.html#.TvwewHPppc5.facebook

Handler egentlig om forholdet mellom det psykiske og fysiske og hvordan helsevesenet skiller sterkt mellom dem, når de egentlig henger sterkt sammen. Men immunforsvaret har en veldig sentral rolle i forklaringene. Kanskje du kan finne noe her å "briljere" med. 

Lykke til! 

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Det finnes veldig mye på nettet. Er bare å google immunforsvaret så kommer det opp veldig masse. Bare begynne på toppen og lese seg nedover. Så vil du få et mye klarere bilde.

Du kan jo starte med wikipedia og derfra:

http://no.wikipedia.org/wiki/Immunforsvar

Er utrolig vanskelig å hjelpe deg når du ikke vet hva du selv er ute etter, og nevner ikke noe om hvilket nivå du er på.

har skrevet om det indre og ytre Forsvaret. men finner ikke hvordan det fungerer. Jeg trenger bare en kort forklaring. har leitet etter det lenge. finner det ikke, og idag skal det leveres inn, har alt bortsett fra det, trodde jeg hadde god tid. men hadde vist ikke det. Så har bare tenkt på eksamen. og ikke innleveringer. Sooo please help me anyone Endret av Emma Fjeld
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har skrevet om det indre og ytre Forsvaret. men finner ikke hvordan det fungerer. Jeg trenger bare en kort forklaring. har leitet etter det lenge. finner det ikke, og idag skal det leveres inn, har alt bortsett fra det, trodde jeg hadde god tid. men hadde vist ikke det. Så har bare tenkt på eksamen. og ikke innleveringer. Sooo please help me anyone

Er fortsatt ikke med på hva det er du er ute etter. Hvis du har beskrevet det indre og ytre forsvaret så har du vel dekket det meste? Hva mener du med hvordan det fungerer? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...