Ulv Sandberg Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Fint perspektiv og bra bruk av selektiv fokus som skaper dybde og fører oss til benken...for meg et fint visuelt utrykk og følelse av en begynnende sommer.....farger, komp og skarphet sitter bra, har ikke noe å utsette på dette jeg. mvh Ulv Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hei, Jaeggen. Den mørke, nesten farge- og konturløse benken mot den fargerike forgrunnen skaper en fin motsetning og gjør bildet til et blikkfang ! Jeg har selv lagt ut et bilde av en tilsvarende krakk, tatt i Gamlebyen i Fredrikstad i 2013, men mitt bilde er ikke "stort å se på" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Vakkert og flott bilde! Nydelige farger og fint med benken i bakgrunnen. Godt jobba! Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Fint perspektiv og bra bruk av selektiv fokus som skaper dybde og fører oss til benken...for meg et fint visuelt utrykk og følelse av en begynnende sommer.....farger, komp og skarphet sitter bra, har ikke noe å utsette på dette jeg. mvh Ulv Takk for hyggelig kommentar, Ulv. - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Hei, Jaeggen. Den mørke, nesten farge- og konturløse benken mot den fargerike forgrunnen skaper en fin motsetning og gjør bildet til et blikkfang ! Jeg har selv lagt ut et bilde av en tilsvarende krakk, tatt i Gamlebyen i Fredrikstad i 2013, men mitt bilde er ikke "stort å se på" ! M v h Albert. Takk for hyggelig kommentar, Albert. - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Vakkert og flott bilde! Nydelige farger og fint med benken i bakgrunnen. Godt jobba! Takk for hyggelig kommentar, Helene. - Jon Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg