AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Møtte for noen uker siden det som virket som en hyggelig og kjekk mann på et slags speed-date arrangement. Det var tydelig at vi likte hverandre veldig godt, var tiltrukket av hverandre og interessert. Vi holdt kontakten på et nettforum og avtalte å møtes, hvordan dette skulle være etc. Han foreslå at vi kunne møtes hjemme hos meg, siden det ville være mer privat og vi hadde jo allerede sett hverandre. Forutsetningene var som følger: 1. Vi var begge interessert i å finne en kjæreste, og skulle møtes for å finne ut om kanskje vi to kunne bli et par. 2. Ingen av oss var interessert i ONS. 3. Vi hadde ikke bestemt eller ikke bestemt oss for om vi skulle ha sex på første daten, men var enige om at dersom det skjedde ville det bety at vi likte hverandre godt Det som skjedde var at han kom hjem til meg. Han ga meg blomster til og meg. Jeg hadde laget middag og dessert til oss. Vi spiste, hadde det hyggelig. Etterpå snakke vi mer, hørte på musikk, spiste dessert. Så etter en stund, begynte han å beføle meg, og jeg avviste ikke dette fordi kjemien var god, og jeg oppfattet ham som en gentleman. Han visste jo om og var enig i forutsetningene for daten vår. Vi endte opp med å ha sex og kose oss, masse. Han var hos meg i over ti timer totalt. Dagen etterpå sendte han meg en hyggelig melding, og vi hadde en fin liten samtale frem og tilbake. Neste dag snakket vi om løst og fast, og han nevnte noe om sexen og lurte på hva jeg syntes om daten. Jeg sa det var kjempefint. Han svarte at han også syntes det var fint, men at det hadde vært bedre med mer magi og lidenskap som følger med forelskelse...... Jeg ble litt satt ut, her sa han jo faktisk at han hadde sex med meg men at han syntes det var spesielt bra. Jeg skrev tilbake og syntes det var litt brått og uventet at han konkluderer så fort? Da skrev han at han vi nok ikke blir kjærester, men at han gleder seg til neste gang. Da ble jeg lei meg, og lurte på hvordan han kan si dette når han ikke engang kjenner meg enda, og spurte hvorfor han hadde sex med meg når han visste at jeg ønsker meg en kjæreste? Følte meg litt lurt faktisk. Da mente han at jeg reagerte for voldsomt, skrev at vi nok er "veldig forskjellige" og at det ikke var så smart å møtes igjen. Skrev at jeg følte meg lurt og utnyttet, at jeg aldri var interessert i ONS, at jeg kun hadde sex med ham fordi jeg trodde at det var starten på noe mer, at vi skulle bli mer kjent etc. Endte med en laaaaang meldingsutveksling, hvor jeg etter hvert oppdaget at jeg mer eller mindre delvis prøvde å overtale ham til å møte meg igjen. Han sa etter hvert at forutsetningene da måtte være at han kan fortsette å chatte med og date andre potensielle kjærester samtidig!!!! Jeg syntes dette var et brutalt svar, og lurte på hvordan han kan ha sex med meg en gang, og så gjøre dette uten engang å gi det en ordentlig sjanse først? Man har vel ikke sex med og koser med noen i timesvis om kjemien ikke er bra? Uansett, det er der vi står i dag, og han har visst lagt til en ny kontakt, en dame på min alder, på det nettstedet - så han er visst i gang med å flørte og chatte med andre....... Hva skal jeg gjøre med dette? Anonymous poster hash: 6d4e9...73b Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Du falt for enkle triks og han fikk uttellingen han ønsket. Neste gang knip igjen litt lenger for å finne ut om han er oppriktig interessert. Han har sikkert holdt på med denne metoden i årevis og det er tydelig at det funker for det han er ute etter. 4 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Enkelt og greit framstår det som at dere er ute etter litt forskjellige ting. Du likte han nok til å føle at dette kunne utviklet seg til noe mer, han følte dessverre ikke det samme tilbake. Ja, han kan forandre mening, så du må spørre deg selv om du syns han er verdt å bruke tid og krefter på fremover. Spør du meg høres det ikke ut som han er klar for/føler for å utvikle et forhold med deg. 2 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Du eller sexen blir ikke mindre verdt fordi du hadde en hyggelig kveld med en hyggelig fyr og dere endte endte opp i samme seng. Akseptér det, og gå videre. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Dere forstår ikke: Vi hadde blitt enig på FORHÅND om at ONS uansett var uaktuelt. Det går ikke an å oppføre seg som dette, å bryte reglene vi hadde blitt enige om. Anonymous poster hash: 15236...b6d Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Dere forstår ikke: Vi hadde blitt enig på FORHÅND om at ONS uansett var uaktuelt. Det går ikke an å oppføre seg som dette, å bryte reglene vi hadde blitt enige om. Anonymous poster hash: 15236...b6d Det nytter ikke å avtale sånt på forhånd. Ingen er forpliktet til verken sex eller forhold, og det blir helt feil å forhandle rundt det på den måten. Han løy, det er kjipt, men det er ikke stort å gjøre med det. Du må nesten bare gå videre. 3 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Han løy ikke nødvendigvis, han kan ha endret oppfatning. Men det nytter uansett ikke å bestemme seg for hvordan et forhold skal være på forhånd. Du kan bare ta hver handling og hvert steg for seg. Om du ønsker å gjøre noe der og da, så gjør det. Hvis du ikke ønsker det, så gjør du det ikke. Evt. hvis du bare ønsker å gjøre det hvis noe annet skjer, så vent til det andre har skjedd først. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Dere forstår ikke: Vi hadde blitt enig på FORHÅND om at ONS uansett var uaktuelt. Det går ikke an å oppføre seg som dette, å bryte reglene vi hadde blitt enige om. Anonymous poster hash: 15236...b6d Det følger av reglene at dere nå må ha noe mer sex, ellers har dere brudt reglen mot ONS. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå