Roar F. Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Ute og går Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Her tror jeg faktisk at jeg ville kuttet mer i toppen, så mye at hendene forsvinner og vi får fullt fokus på føttene. Ka du trur? Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Her tror jeg faktisk at jeg ville kuttet mer i toppen, så mye at hendene forsvinner og vi får fullt fokus på føttene. Ka du trur? Men ... men ... da blir det jo nesten ikke noe bilde igjen ... :-D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Her er det føtter som kommer og føtter som går .Kreativt og godt fanget. Er likevel enig med Helene i at det kunne vært kuttet i toppen for at hendene fikk hovedrollen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Her er det føtter som kommer og føtter som går .Kreativt og godt fanget. Er likevel enig med Helene i at det kunne vært kuttet i toppen for at hendene fikk hovedrollen. Mvh Alec Jeg mente selvfølgelig at føttene fikk hovedrollen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Føtter kan også fortelle mye. Artig vinkling. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Takk for tilbakemeldinger. Jeg er ikke enig i at hendene virker forstyrrende. Dette er mennesker det er snakk om. De har både hender og klær, og bærer på ting. :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Scrollet litt opp og så at et kutt på undersiden av veske og genserkant vil stramme opp bildet og gi en bedre helhet. Den grønne kant i kant kanskje ikke beste valg så jeg ville kutta et par mm. av venstrekanten for da får du en diagonal som går ut på venstre ramme og muligens også øker spenningen. På ditt spørsmål om hvorfor jeg bruker passepartout og rammer på mine bilder så er det for å gi et lite inntrykk av hvordan de kan se ut på en vegg. Folk bruker stort sett hvertfall ramme og noen ganger også passepartout på sine bilder som printes ut for å plasseres på en vegg. Unntaket er kanskje større formater som f.eks. 70 x 50 cm på lerret eller plate. Har selv et av mine fluktbilder av svartglente i flukt på lerret på veggen uten ramme. Ellers er det vel stort sett plakater festet med tape eller tegnestifter på gutte- og jenterommet som ikke har ramme. Selv på utstillinger har fotos ofte rammer og fotos på fotosider kan vel ofte ansees for å være på en slags utstilling. Unntaket ellers er malerier på blindramme på spesielle utstillinger som presenteres mer og mer uten rammer nå. Jeg er jo kjent for å gå mine egne veier og er noen ganger så sta til å holde på mitt at en flokk esler ville rødme av skam i mitt nærvær. Ja, nå vet du det også. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Scrollet litt opp og så at et kutt på undersiden av veske og genserkant vil stramme opp bildet og gi en bedre helhet. Den grønne kant i kant kanskje ikke beste valg så jeg ville kutta et par mm. av venstrekanten for da får du en diagonal som går ut på venstre ramme og muligens også øker spenningen. På ditt spørsmål om hvorfor jeg bruker passepartout og rammer på mine bilder så er det for å gi et lite inntrykk av hvordan de kan se ut på en vegg. Folk bruker stort sett hvertfall ramme og noen ganger også passepartout på sine bilder som printes ut for å plasseres på en vegg. Unntaket er kanskje større formater som f.eks. 70 x 50 cm på lerret eller plate. Har selv et av mine fluktbilder av svartglente i flukt på lerret på veggen uten ramme. Ellers er det vel stort sett plakater festet med tape eller tegnestifter på gutte- og jenterommet som ikke har ramme. Selv på utstillinger har fotos ofte rammer og fotos på fotosider kan vel ofte ansees for å være på en slags utstilling. Unntaket ellers er malerier på blindramme på spesielle utstillinger som presenteres mer og mer uten rammer nå. Jeg er jo kjent for å gå mine egne veier og er noen ganger så sta til å holde på mitt at en flokk esler ville rødme av skam i mitt nærvær. Ja, nå vet du det også. Roar Enig i at det å kutte rett under ryggsekken faktisk forbedrer bildet, ved at det uansett er med så lite av den at den bare blir en forstyrrelse. Kunne alternativt kuttet litt lenger opp, sånn at mer av den vises, så den blir en del av motivet og ikke bare et glimt av noe annet. :-) I den grad jeg kan se en diagonal i bildet så er det mellom posen han bærer og sekken på ryggen. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 La til en V2 som kutter annerledes, slik at veska til damen blir en del av motivet, og utgjør en diagonal fra posen som mannen bærer. Sikkert ingen som leser dette, men men. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg