Albert Andersson Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Selv når du stiller til start redusert av influensa fanger du dette flotte eksemplaret ev en pilfink. Håper du ikke mener en pilfink til kvelds så bokstavelig som det stod . Mvh Alec Hei, Alec, og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Nei, småfugler står ikke på menyen, men skal vi tro trend- og framtidsforskere, kommer vi til å bli insekt-etere i løpet av få år, - også her "på berget" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Som sedvanlig et godt komponert fuglebilde, fra deg! Godt teknisk også! Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Hei Albert Et skarpt og flott bilde av en Pilfink, denne fuglen har jeg aldri sett her nord hos oss. Flott komp. Mvh Harald Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Som sedvanlig et godt komponert fuglebilde, fra deg! Godt teknisk også! Hei, Smort1. Tusen takk for hyggelig kommentar med positiv omtale ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Hei Albert Et skarpt og flott bilde av en Pilfink, denne fuglen har jeg aldri sett her nord hos oss. Flott komp. Mvh Harald Hei, Harald, og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! For noen år siden var pilfink relativt sjelden å se i Trøndelag, men nå er den mer vanlig der. Men lenger nord hekker den visstnok ikke, så det er riktig som du skriver M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Hei Albert Flott fanget og bare håpe at ikke pilfinken fikk influensen men du inne og pilfinken ute så greit då M v h Leif Hei, Leif.Mange takk for hyggelig og kreativ kommentar ! Et enda verre scenario kunne jo vært at jeg fikk fugleinfluensa, men det tror jeg ikke ... . M v h Albert. Hei igjen AlbertVi fuglevenner lever farlig då fugleinfluensen er farligere en vanlig influensa :-( M h h. Leif :-) Hei igjen, Leif. Det er nok i prinsippet riktig, men risikoen er vel størst for dem som ferdes på åpne markedsplasser i Sørøst-Asia, etter hva jeg har forstått ? M v h Albert. Hei Albert Enig med deg om vær risikon er størst God langhelg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Hei Albert Flott fanget og bare håpe at ikke pilfinken fikk influensen men du inne og pilfinken ute så greit då M v h Leif Hei, Leif.Mange takk for hyggelig og kreativ kommentar ! Et enda verre scenario kunne jo vært at jeg fikk fugleinfluensa, men det tror jeg ikke ... . M v h Albert. Hei igjen AlbertVi fuglevenner lever farlig då fugleinfluensen er farligere en vanlig influensa :-( M h h. Leif :-) Hei igjen, Leif.Det er nok i prinsippet riktig, men risikoen er vel størst for dem som ferdes på åpne markedsplasser i Sørøst-Asia, etter hva jeg har forstått ? M v h Albert. Hei Albert Enig med deg om vær risikon er størst God langhelg ! M v h Leif Hei igjen, Leif. Ha en riktig lang og god (foto-)helg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Enda godt det ikke var skamfert pilfink. Fint komponert med "pinken" godt plassert i flata i fint lys med god skarphet som henter farger og detaljer. Forsettet om fuglepause holdt ikke lenge - he he. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Kjempefint ! Super skarphet, nydelig lys og bakgrunn. Forøvrig ganske artig å se hvordan bakgrunnen på fuglebildene dine har forandret seg fra grått til grønt utover våren Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Enda godt det ikke var skamfert pilfink. Fint komponert med "pinken" godt plassert i flata i fint lys med god skarphet som henter farger og detaljer. Forsettet om fuglepause holdt ikke lenge - he he. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Mange opplever at tilværelsen består av sykluser, der man gjentatte ganger i livet vender tilbake til et (trygt ?) utgangspunkt, for så å begynne runddansen eller sirkelen på nytt. Mine sykluser er kanskje små, med dertil hørende raske rundetider ? Jeg hadde ærlig talt forsett om "å holde på med noe annet" enn fugler i tre måneder, men ... . Unnskyldningene hører ikke hjemme her, men jeg skal forsøke å vise i hvert fall noen bilder uten verken fjær eller nebb framover Takk for påminnelsen, og ha en riktig fin pinsehelg, Roar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Kjempefint ! Super skarphet, nydelig lys og bakgrunn. Forøvrig ganske artig å se hvordan bakgrunnen på fuglebildene dine har forandret seg fra grått til grønt utover våren Mvh. Rolf Hei, Rolf, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! I formiddag så jeg gjennom en rekke bilder fra tidligere i år, - nesten utelukkende bilder av fugler, og i likhet med deg, registrerte jeg hvordan fargene på bakgrunnen har endret seg fra gråbrunt til grønt på bare noen få uker Rart ... . Jeg vil ønske deg en riktig god pinse, Rolf M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Kjempefint ! Super skarphet, nydelig lys og bakgrunn. Forøvrig ganske artig å se hvordan bakgrunnen på fuglebildene dine har forandret seg fra grått til grønt utover våren Mvh. Rolf Hei, Rolf, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! I formiddag så jeg gjennom en rekke bilder fra tidligere i år, - nesten utelukkende bilder av fugler, og i likhet med deg, registrerte jeg hvordan fargene på bakgrunnen har endret seg fra gråbrunt til grønt på bare noen få uker Rart ... . Jeg vil ønske deg en riktig god pinse, Rolf M v h Albert. Riktig god Pinse til deg og Albert ! Fortsatt god bedring ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Kjempefint ! Super skarphet, nydelig lys og bakgrunn. Forøvrig ganske artig å se hvordan bakgrunnen på fuglebildene dine har forandret seg fra grått til grønt utover våren Mvh. Rolf Hei, Rolf, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! I formiddag så jeg gjennom en rekke bilder fra tidligere i år, - nesten utelukkende bilder av fugler, og i likhet med deg, registrerte jeg hvordan fargene på bakgrunnen har endret seg fra gråbrunt til grønt på bare noen få uker Rart ... . Jeg vil ønske deg en riktig god pinse, Rolf M v h Albert. Riktig god Pinse til deg og Albert !Fortsatt god bedring ! Mvh. Rolf Hei igjen, Rolf. Tusen takk, - det var en hyggelig hilsen å få ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg