Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Pilfink på skamfert grein ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Et blinkskudd dette - har prøvt meg på denne eg og, men uten brukbart resultat Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Et fantastisk flott bilde du viser oss i kveld av pilfinken. Nydelige farger, god skarphet, fin beskjæring og en rolig og fin bakgrunn Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 just a word: awesome! Best regards Bekir Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Influensa når sommer og varme nærmer seg er ikke bare bare. Kjempeflott bilde av pilfinken, og enda skarpere og mer detaljert i fullstørrelse. Bra at du har kamera klar selv om formen ikke er på topp akkurat nå. God bedring ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Veldig bra, kan ikke pirke på noe her. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Som alltid , helt topp fra deg . Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Et blinkskudd dette - har prøvt meg på denne eg og, men uten brukbart resultat Hei, Torhild, og takk for hyggelig kommentar ! Du har nok hatt litt uflaks bare, for du har presentert en rekke flotte fuglebilder, og de omfatter atskillige arter M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Et fantastisk flott bilde du viser oss i kveld av pilfinken. Nydelige farger, god skarphet, fin beskjæring og en rolig og fin bakgrunn Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn, og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Av to, tre brukbare bilder i kveld, var dette det beste, synes jeg. Det har vel knapt forekommet tidligere at det har blitt så få bilder i løpet av én uke M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 just a word: awesome! Best regards Bekir Hei, Bekir, - det er fint å få så hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Influensa når sommer og varme nærmer seg er ikke bare bare. Kjempeflott bilde av pilfinken, og enda skarpere og mer detaljert i fullstørrelse. Bra at du har kamera klar selv om formen ikke er på topp akkurat nå. God bedring ! Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar, og tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding samt ønske om bedring ! Ja, - når influensaen kommer seint på "sesongen", setter den seg ofte "godt i kroppen". Nå ser det heldigvis ut til at den er på retur, og da skal det bli godt å gjenoppta daglige sysler igjen M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Veldig bra, kan ikke pirke på noe her. Hei, MotoG. Du har en fantastisk portefølje med mange dyre- og fuglebilder, og da er det spesielt hyggelig å få en fin og positiv tilbakemelding, Melvin ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Som alltid , helt topp fra deg . Hei, Lasse. Du har en rekke meget bra fuglebilder, og en positiv tilbakemelding fra deg, betyr mye ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hei Albert Flott fanget og bare håpe at ikke pilfinken fikk influensen men du inne og pilfinken ute så greit då M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Hei Albert Flott fanget og bare håpe at ikke pilfinken fikk influensen men du inne og pilfinken ute så greit då M v h Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig og kreativ kommentar ! Et enda verre scenario kunne jo vært at jeg fikk fugleinfluensa, men det tror jeg ikke ... . M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Håper du har kommet deg igjen! Har savnet deg her. Flott bilde! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Håper du har kommet deg igjen! Har savnet deg her. Flott bilde! Hei, Helene. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - setter stor pris på det ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hei Albert Flott fanget og bare håpe at ikke pilfinken fikk influensen men du inne og pilfinken ute så greit då M v h Leif Hei, Leif.Mange takk for hyggelig og kreativ kommentar ! Et enda verre scenario kunne jo vært at jeg fikk fugleinfluensa, men det tror jeg ikke ... . M v h Albert. Hei igjen Albert Vi fuglevenner lever farlig då fugleinfluensen er farligere en vanlig influensa :-( M h h. Leif :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Hei Albert Flott fanget og bare håpe at ikke pilfinken fikk influensen men du inne og pilfinken ute så greit då M v h Leif Hei, Leif.Mange takk for hyggelig og kreativ kommentar ! Et enda verre scenario kunne jo vært at jeg fikk fugleinfluensa, men det tror jeg ikke ... . M v h Albert. Hei igjen AlbertVi fuglevenner lever farlig då fugleinfluensen er farligere en vanlig influensa :-( M h h. Leif :-) Hei igjen, Leif. Det er nok i prinsippet riktig, men risikoen er vel størst for dem som ferdes på åpne markedsplasser i Sørøst-Asia, etter hva jeg har forstått ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Selv når du stiller til start redusert av influensa fanger du dette flotte eksemplaret ev en pilfink. Håper du ikke mener en pilfink til kvelds så bokstavelig som det stod . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg