Gå til innhold

Pilfink på skamfert grein ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et fantastisk flott bilde du viser oss i kveld av pilfinken.

Nydelige farger, god skarphet, fin beskjæring og en rolig og fin bakgrunn

Mvh Torbjørn

Hei, Torbjørn,

og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Av to, tre brukbare bilder i kveld, var dette det beste, synes jeg.

Det har vel knapt forekommet tidligere at det har blitt så få bilder i løpet av én uke :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Influensa når sommer og varme nærmer seg er ikke bare bare. Kjempeflott bilde av pilfinken, og enda skarpere og mer detaljert i fullstørrelse. Bra at du har kamera klar selv om formen ikke er på topp akkurat nå.

God bedring !

Vennlig hilsen Ragnar

Hei, Ragnar,

og tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding samt ønske om bedring ! :)

Ja, - når influensaen kommer seint på "sesongen", setter den seg ofte "godt i kroppen".

Nå ser det heldigvis ut til at den er på retur, og da skal det bli godt å gjenoppta daglige sysler igjen :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert

Flott fanget og bare håpe at ikke pilfinken fikk influensen ;) men du inne og pilfinken ute så greit då :thumbup:

M v h  Leif :grin:

Hei, Leif.

Mange takk for hyggelig og kreativ kommentar ! :)

Et enda verre scenario kunne jo vært at jeg fikk fugleinfluensa, men det tror jeg ikke ... .

M v h Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Albert

Flott fanget og bare håpe at ikke pilfinken fikk influensen ;) men du inne og pilfinken ute så greit då :thumbup:

Hei, Leif.

Et enda verre scenario kunne jo vært at jeg fikk fugleinfluensa, men det tror jeg ikke ... .

M v h Albert.

Hei igjen Albert

Vi fuglevenner lever farlig då fugleinfluensen er farligere en vanlig influensa :-(

M h h. Leif :-)

Lenke til kommentar

Hei Albert

Hei, Leif.

M v h Albert.

Hei igjen Albert

Vi fuglevenner lever farlig då fugleinfluensen er farligere en vanlig influensa :-(

M h h. Leif :-)

Hei igjen, Leif.

Det er nok i prinsippet riktig, men risikoen er vel størst for dem som ferdes på åpne markedsplasser i Sørøst-Asia, etter hva jeg har forstått ? :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Selv når du stiller til start redusert av influensa fanger du dette flotte eksemplaret ev en pilfink.

Håper du ikke mener en pilfink til kvelds så bokstavelig som det stod .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...