Gå til innhold

Ønsker innspill til gameroppsett 15k

Anbefalte innlegg

Hei,

Ønsker en pc som kan kjøre The Witcher 3: Wild Hunt i 2560x1440 med komfortabel fps. Dette vil i tillegg også være en primær gaming pc. Har lagringsmedier fra før, derfor kun èn billig ssd. Har blitt inspirert av andre tråder her og kommet frem til dette.

Artiklene nedenfor beløper seg til rundt 14k på Komplett.

Er det noen bedre alternativ til disse varene? Eller et helt annet oppsett som er bedre for prisen?

På forhånd takk for innspill! 

post-380686-0-58273100-1432229486_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må være minst 60 fps med vertical sync som også er oppdateringshastigheten på skjermen. Men jeg liker å spille uten vsync, så det gjør ikke noe dersom den bryter den magiske grensen - bare det er konstant og ikke dropper. Jeg tolker innlegget dit slik at gtx 970 blir litt for tamt?

Lenke til kommentar

http://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/datakomponenter/data-i-deler/intel/amd-i74790kgtx980ssd16gbramr5/216173.7142/

dette er en pakke til 13.5k

bedre cpu og gpu men uten cpu kjøler og os. men det kan du lett kjøpen utenom

Det så ut som en overlegen pakke i forhold til pris!

Ignorer ssdene, det var bare for å matche prisen til forrige oppsett. Jeg er ikke helt gira på å blåse 6k på et skjermkort dersom det ikke er absolutt nødvendig, så jeg holder på gtx 970. Har derimot endret til en vassere cpu og spart inn en tusenlapp... Slik ser det ut nå

post-380686-0-01560000-1432231683_thumb.png

Endret av TW3gamer15k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...