Gå til innhold

En rev kom ruslende forbi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt bilde! Du hadde neppe særlig mye tid på å bestemme når det skulle klikkes?

Hei Roar, reven tok seg faktisk god tid og ruslet rundt huset. Det som var litt flaks var at jeg tilfeldigvis var ute med kamera i hånden, og fikk tatt to bilder. Den hørte klikket fra kamera etter bilde nr to og deretter forsvant den raskt fra stedet. (Vi bor i utkanten av et lite boligfelt helt inn til skog og mark.

Skj

Lenke til kommentar

Hei, Ragnar.

Et veldig fint bilde av et prakteksemplar av en rødrev ! :)

Positur, skarphet og farger er utmerket, og reven ser så avslappet ut at man kan lure på om den er godt vant til mennesker :)

M v h Albert.

Hei Albert. Den samme reven (formoder jeg) ble observert i nærheten av boligfeltet noen dager før dette bildet ble tatt, og var nok ikke ukjent med mennesker. Men det var ingen mennesker i nærheten unntatt meg selv på dette tidspunktet, Jeg sto helt rolig og den observerte meg ikke før jeg tok bildene.

Skj

Lenke til kommentar

Oi! Sånn flaks da! Og så hadde du kamera for hånden også da! Godt jobba!:)

Det som var mest flaks var at jeg hadde kamera for hånden. Reven virket ikke spesielt skvetten der den ruslet rundt, og ved bilde nr to satt den og så på meg, og forsvant da bildet ble tatt. (Dette bildet blir lagt ut senere en gang)

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Kjempeflott bilde , et virkelig prakteksemplar av en rødrev. Vi har dem her i vår hage også , men det virker som om de vet når jeg har kameraet klart for hånden.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Kjempeflott bilde , et virkelig prakteksemplar av en rødrev. Vi har dem her i vår hage også , men det virker som om de vet når jeg har kameraet klart for hånden.

Mvh

Alec

Ja, vanligvis er de her på på natttid, men denne kom ruslende på dagen, og da ble alt mye enklere.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...