Gå til innhold

Nattracing i neste Need for Speed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter konsollifiseringen har jeg brent meg flere ganger på NFS serien og kommer til å droppe denne.

Du taler mot deg selv om dette faktisk blir unntaket, som forventningene tilsier. Dette er unikt, ikke før har de hatt slike holdninger til utviklingen. De innrømner sine feil, spørsmålet er om de holder det de lover.
Lenke til kommentar

Ugh. Teit forsøk på å fornye serien med å droppe undertittel. Skaper bare forvirring.

Vi har ikke fått bekreftet dette. Men jeg skjønner valget. De kunne dog kalt det Underground 3. Men med tanke på at de allerede har spyttet på Hot Pursuit-navnet (imo), så skjønner jeg enda mer hvorfor de ønsker blanke papirer. Det skal sies at dette kanskje e deres siste sjanse, leverer de ikke nå mister ihvertfall jeg all respekt for dem (rettere sagt, det vil gå i minus).
Lenke til kommentar

Ugh. Teit forsøk på å fornye serien med å droppe undertittel. Skaper bare forvirring.

Vi har ikke fått bekreftet dette. Men jeg skjønner valget. De kunne dog kalt det Underground 3. Men med tanke på at de allerede har spyttet på Hot Pursuit-navnet (imo), så skjønner jeg enda mer hvorfor de ønsker blanke papirer. Det skal sies at dette kanskje e deres siste sjanse, leverer de ikke nå mister ihvertfall jeg all respekt for dem (rettere sagt, det vil gå i minus).

Håper de gir det en undertittel. Skjønner at de vil starte på nytt, men hvor mange ganger skal de få starte på nytt? De har endret konseptet en god del ganger de siste årene, men jeg har enda ikke likt noen av de siden Underground 1/2.

Trenger ikke hete Underground 3 eller noe selv om det er en spirituell oppfølger til nummer 2. Men en undertittel gjør at det er lettere for folk å skille spillet ut fra mengden NFS-spill.

Er også enig med deg at det er siste sjangse. Jeg håper de gjør det bra da det er mangel på gode bilspill føler jeg, men funker det ikke nå så gir jeg de opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...