Øystein.F. Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Det mørke fantasy-spelet er lagt på is.Dying Light-studioet stoppar utviklinga av Hellraid Lenke til kommentar
lunden83 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Mulig de skjønte at dette bare var en Dying light år 1022 versjon... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Cola reklamen på siden fikk det til og se ut som dette var en bra ting synd, gidder ikke kjøpe Dying light, men denne versjonen hadde jeg kjøpt. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Ikke hørt om dette faktisk, men virket jo interessant! Synd det er lagt på is da Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Synes det er et godt tegn at de innser at det ikke ville blitt så bra som det burde bli. Og ikke lanserer noe halv-bra. Dying Light er et av mine favoritt-spill den siste tida, og jeg liker ikke engang zombie-spill. Så de gjorde uten tvil mye riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå