tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 utøver rasisme på en måte som er så kvalmende at selv regissøren av braindead ville vridd seg i oppkastreflekser og anfall. Høh!? Når ble Peter Jackson rasist ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 utøver rasisme på en måte som er så kvalmende at selv regissøren av braindead ville vridd seg i oppkastreflekser og anfall. Høh!? Når ble Peter Jackson rasist ? Er det mulig å missforstå verre? Jeg mente at til og med mannen bak en så ufyselig film syntes disse meningene er ufyselige... herregud, det var et bilde.. let it go man. EDIT: *riste på hodet* Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Poenget er at Braindead er en nokså kvalm film, og når mannen bak dette kaster opp, DA, DA ER DET #ILLE! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kjekkas! Noen er litt treige i oppfattelsen ja... Lenke til kommentar
OuO Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg kan fint være enig i at vi er omringet av propaganda, dette både for og imot usa,men jeg synes at vi i all hovedsak ser den i media,ikke i skolebøker og lignende. Dessuten tror jeg at folk fikk det bedre etter revolusjonen. Er vel sant det seixon sier med at dette er umulig å måle, men det Russiske folket var svært undertrykt under Tsar styret og hvis du ser på historien var det foreksempel langt færre som sultet etter revolusjonen. Jeg vet at dette delvis skyldes dårlige år i Russland, men det mange folk hadde sultet i mange år,også før de dårlige årene. Men som sagt, kansje umulig å måle, men JEG tror det russiske folk fikk det generelt sett bedre. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 ... herregud, det var et bilde.. let it go man. Klart du skal få ha bildet ditt i fred, jeg syns jo uansett det var malplassert .... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 De fikk det bedre det første året etter revolusjonen, og hadde det sikkert OK under resten av Lenin tiden, selv om Sovjet ble utsatt for voldsomt press fra utlandet, borgerkrig og det som værre er. Så Lenin gjorde noe idiotisk, nemlig å øke sin egen makt, innskrenke personlige rettigheter osv. Og når Stalin kom til makta tok det helt av med massedrap, hungersnød som politisk virkemiddel osv. JoachimR, hvis du leser mer enn overskriftene i historieboken din, så kanskje du lærer noe også. . . Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 HalTan; jeg ligger på 6/5 muntlig og 5+ i norsk. Så det så! Nå kan vel ikke det jeg skriver her direkte sammenlignes med en stil, der jeg ikke ville brukt "engelsk sjargong" slik du fremstiller det. Lenin var ikke den "snilleste gutten i klassen" han heller. Han undertrykte tross alt jøder og andre folkegrupper han ikke likte. Når ble JEG rasist? Jeg snakket ikke bare om historieboken min når det gjaldt propagandaen som "omringer oss", men også "internasjonalen" som finnes på Norskbokens CD. Min naturfaglærer måtte faktisk betale erstattning til en sort gutt for å unngfå rettsak en gang. Dette er imidlertid en annen historie.... Ellers ønsker jeg alle en riktig god dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 HalTan; jeg ligger på 6/5 muntlig og 5+ i norsk. Så det så! Pfft. Tror disse karakterene skyldes at de som går på privatskolen din er mer kunder av læreren enn elever. Skolen fullbyrder ikke sin del av avtalen hvis "kundene" ikke får gode karakter. Poenget er at Braindead er en nokså kvalm film, og når mannen bak dette kaster opp, DA, DA ER DET #ILLE! *grin* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Som jeg har nevnt i en annen tråd, så har vi lærere som gir null.... Gode karakterer har ingen ting med privatskoler å gjøre som sådann, men bedre undervisning fører jo som regel til bedre karakterer da... Lenke til kommentar
Decline Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 vil heller si at den viktigste faktoren er personlig interesse. av erfaring. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 HalTan; jeg ligger på 6/5 muntlig og 5+ i norsk. Så det så! Nå kan vel ikke det jeg skriver her direkte sammenlignes med en stil, der jeg ikke ville brukt "engelsk sjargong" slik du fremstiller det. Lenin var ikke den "snilleste gutten i klassen" han heller. Han undertrykte tross alt jøder og andre folkegrupper han ikke likte. Når ble JEG rasist? Jeg snakket ikke bare om historieboken min når det gjaldt propagandaen som "omringer oss", men også "internasjonalen" som finnes på Norskbokens CD. Min naturfaglærer måtte faktisk betale erstattning til en sort gutt for å unngfå rettsak en gang. Dette er imidlertid en annen historie.... Ellers ønsker jeg alle en riktig god dag. Fint for deg at du gjør det bra i Norskfaget da... men man kalger ikke om man ikke får sekser, uansett. Når ble DU rasist? Er det nå jeg skal le? Ja, det er propaganda over alt, både fra venstre- og høyrevridde politiske partier, slik har det alltid vært, og slik vil det nok alltid være. Hadde jeg vært den sorte gutten hadde jeg kjørt rettssak og ikke fått erstattning uansett. En slik lærer burde miste sin stilling i skoleverket. Og det burde ikke være mulig å KJØPE seg ut av forbrytelser. Jeg ønsker de fleste her en riktig god dag også, de andre syntes jeg skal ha en skikkelig jævlig dag, og hvorfor ikke bli avhengige av et narkotisk stoff samtidig? Det er jo bare å legge seg selv inn på en klinikk etterpå... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg ønsker de fleste her en riktig god dag også, de andre syntes jeg skal ha en skikkelig jævlig dag, .... Takker og bukker. Tror jeg at jeg har en rimelig "midt-på-treet" dag idag, etter igår å ha blitt avvist av ei kreftsyk, skalla babe som gikk på cellegift. Jaja. Kanskje det var den snedige planen min med å prøve strikkekalotten hennes som ikke helt slo ann? Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Når min lærer i tillegg skal erte/henge meg ut for å foretrekke dødstraff, og særlig da jeg trakk frem at vi faktisk hadde et økonomisk aspekt ved det, ble jeg hengt ut.... LEVER VI I ET SOSIALISTISK SAMFUNN FYLT TIL RANDEN MED PROPAGANDA?? Lærere har ansvaret for å utdanne og oppdra norske gutter og jenter i tråd med norske verdier, slik at de blir gode og samfunnsnyttige borgere i det frie landet som kalles Norge. Du representerer noe helt annet enn norske verdier, med ditt ultra-høyrevridde, amerikaniserte syn på verden. Det du står for er en trussel mot rettsystemet vårt, og ikke minst samfunnet vårt. Hvis du ønsker et rettssystem bygget på hevn og fanatiske religiøse verdier, kan du flytte til USA eller en eller annen brutal islamistisk stat i midtøsten. Jeg kan ikke akkurat si at jeg er lei meg for at du ble hengt ut av læreren din. Si meg en ting; hvorfor bor du i dette landet hvis du hater verdiene våre? Norge er i dine øyne fylt til randen av sosialistisk propaganda, og vi er ikke strenge nok mot lovbrytere og narkomane, så hvorfor flytter du ikke til det landet du elsker mest i verden? Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Var ikek den indutrielle revolusjonen noe som ville kommet uansett? Var det bra at man satte igang med såkalte "jordbrukskollektiv"? Og dermed tok fra bøndene deres eiendomer? Kjempekoslig av Lenin det da! Og du tror at statlige/kommersielle interesser ikke stikker av med privat eindom i USA? Du tar så feil, så feil!! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jokkeman er borte nå. Han hører ikke hva dere sier anyway. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 så hvorfor flytter du ikke til det landet du elsker mest i verden? Var det ikke det han skulle da ? eller husker jeg feil. Uansett Spenol så er du noen dager forsent ute. JoachimR er ikke med oss lenger. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Gi ****** i dette sopp-greiene nå da! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 EDIT: Unnskylding for idioti flyttet. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 så hvorfor flytter du ikke til det landet du elsker mest i verden? Var det ikke det han skulle da ? eller husker jeg feil. Uansett Spenol så er du noen dager forsent ute. JoachimR er ikke med oss lenger. Um, hva skjedde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå